eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Wyposażenie pomieszczeń WE i I PL ( Siedzenia audytoryjne, meble, krzesła i fotele, wieszaki, tablice, gabloty, zabudowa z profili Al, wyposażenie toalet ).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-06

Lublin: Wyposażenie pomieszczeń WE i I PL ( Siedzenia audytoryjne, meble, krzesła i fotele, wieszaki, tablice, gabloty, zabudowa z profili Al, wyposażenie toalet ).
Numer ogłoszenia: 192278 - 2014; data zamieszczenia: 06.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Lubelska , ul. Nadbystrzycka 38D, 20-618 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5384633, faks 081 5384372.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pollub.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie pomieszczeń WE i I PL ( Siedzenia audytoryjne, meble, krzesła i fotele, wieszaki, tablice, gabloty, zabudowa z profili Al, wyposażenie toalet )..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Temat: Dostawa i montaż krzeseł audytoryjnych Wspólny Słownik Zamówień: 39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części Opis: Krzesła audytoryjne modularne tapicerowane, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2 Temat: Dostawa i montaż biurek,szaf, regałów, Lady Wspólny Słownik Zamówień: 39130000-2 - Meble biurowe Opis: Biurka,szafy, regały, Lady zgodnie ze Szczegółowym Opisem Zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3 Temat: Dostawa Wieszaków Wspólny Słownik Zamówień: 39136000-4 - Wieszaki na odzież Opis: Wieszaki szatniowe i stojące Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4 Temat: Dostawa Foteli, Krzeseł Wspólny Słownik Zamówień: 39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części Opis: Dostawa Foteli, Krzeseł zgodnie ze Szczegółowym Opisem Zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5 Temat: Dostawa Tablic Wspólny Słownik Zamówień: 39292000-5 - Tabliczki szkolne lub tablice z powierzchniami do pisania lub rysowania lub przybory Opis: Tablice zgodnie ze Szczegółowym Opisem Zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6 Temat: Dostawa Gablot aluminiowych Wspólny Słownik Zamówień: 30192170-3 - Tablice ogłoszeń Opis: Gabloty zgodnie ze Szczegółowym Opisem Zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7 Temat: Wykonanie, dostawa i montaż Zabudowy Wejsciowej Wspólny Słownik Zamówień: 44112310-4 - Ścianki działowe Opis: Wykonanie, dostawa i montaż Zabudowy Wejsciowej zgodnie ze Szczegółowym Opisem Zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8 Temat: Dostawa wyposażenia toalet i korytarzy Wspólny Słownik Zamówień: 39299300-7 - Lustra szklane, 39712300-9 - Aparaty do suszenia rąk, 39831700-3 - Automatyczne dozowniki mydła Opis: Dostawa wyposażenia toalet i korytarzy zgodnie ze Szczegółowym Opisem Zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 398317.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.00.00-6, 39.13.00.00-2, 39.13.60.00-4, 39.11.00.00-6, 39.29.20.00-5, 30.19.21.70-3, 44.11.23.10-4, 39.83.17.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wiedza i doświadczenie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. W tym celu należy złożyć 2 Wykaz dostaw lub usług Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca powinien dołączyć do oferty wykaz wykonanych dostaw wyposażenia. Wymagane jest wskazanie co najmniej 1 dostawy wyposażenia o wartości nie mniejszej niż: NR.Zadania Zadanie Wartość nie mniejsza niż [ zł. Brutto ] 1 Dostawa i montaż krzeseł audytoryjnych 150 000,00 2 Dostawa i montaż biurek,szaf, regałów, Lady 50 000,00 3 Dostawa Wieszaków Nie wymagamy. 4 Dostawa Foteli, Krzeseł 40 000,00 5 Dostawa Tablic Nie wymagamy 6 Dostawa Gablot aluminiowych 10 000,00 7 Wykonanie, dostawa i montaż Zabudowy Wejściowej 10 000,00 8 Dostawa wyposażenia toalet i korytarzy Nie wymagamy W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymagane jest aby co najmniej jeden z nich wykazał co najmniej jedną dostawę wyposażenia o wartości nie mniejszej niż zawarte w powyższej tabeli minimalne wartości dla poszczególnych zadań. W przypadku wartości wykonanych dostaw określonych w innych walutach niż PLN, do ich przeliczenia na PLN należy przyjąć średni Kurs NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu . wzór dokumentu stanowi złącznik do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pollub.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Lubelskiej ul. Nadbystrzycka 40A/5 20-618 Lublin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2014 godzina 12:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Lubelskiej ul. Nadbystrzycka 40A/5 20-618 Lublin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Temat: Dostawa i montaż krzeseł audytoryjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wspólny Słownik Zamówień: 39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części Opis: Krzesła audytoryjne modularne tapicerowane, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Temat: Dostawa i montaż biurek,szaf, regałów, Lady.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Temat: Dostawa i montaż biurek,szaf, regałów, Lady Wspólny Słownik Zamówień: 39130000-2 - Meble biurowe Opis: Biurka,szafy, regały, Lady zgodnie ze Szczegółowym Opisem Zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Temat: Dostawa Wieszaków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Temat: Dostawa Wieszaków Wspólny Słownik Zamówień: 39136000-4 - Wieszaki na odzież Opis: Wieszaki szatniowe i stojące Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.60.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Temat: Dostawa Foteli, Krzeseł.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Temat: Dostawa Foteli, Krzeseł Wspólny Słownik Zamówień: 39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części Opis: Dostawa Foteli, Krzeseł zgodnie ze Szczegółowym Opisem Zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Temat: Dostawa Tablic.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Temat: Dostawa Tablic Wspólny Słownik Zamówień: 39292000-5 - Tabliczki szkolne lub tablice z powierzchniami do pisania lub rysowania lub przybory Opis: Tablice zgodnie ze Szczegółowym Opisem Zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.20.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Tablice ogłoszeń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Temat: Dostawa Gablot aluminiowych Wspólny Słownik Zamówień: 30192170-3 - Tablice ogłoszeń Opis: Gabloty zgodnie ze Szczegółowym Opisem Zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.70-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Temat: Wykonanie, dostawa i montaż Zabudowy Wejsciowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Temat: Wykonanie, dostawa i montaż Zabudowy Wejsciowej Wspólny Słownik Zamówień: 44112310-4 - Ścianki działowe Opis: Wykonanie, dostawa i montaż Zabudowy Wejsciowej zgodnie ze Szczegółowym Opisem Zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.23.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Temat: Dostawa wyposażenia toalet i korytarzy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Temat: Dostawa wyposażenia toalet i korytarzy Wspólny Słownik Zamówień: 39299300-7 - Lustra szklane, 39712300-9 - Aparaty do suszenia rąk, 39831700-3 - Automatyczne dozowniki mydła Opis: Dostawa wyposażenia toalet i korytarzy zgodnie ze Szczegółowym Opisem Zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.93.00-7, 39.71.23.00-9, 39.83.17.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.