eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Twardogóra › Rozbudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 448 ul. Wojska Polskiego i 1-go Maja z drogą powiatową nr 1470D (ul. 1-go Maja) z drogami gminnymi (ul. Poznańska i Plac Targowy) w Twardogórze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-16

Twardogóra: Rozbudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 448 ul. Wojska Polskiego i 1-go Maja z drogą powiatową nr 1470D (ul. 1-go Maja) z drogami gminnymi (ul. Poznańska i Plac Targowy) w Twardogórze
Numer ogłoszenia: 192086 - 2013; data zamieszczenia: 16.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Twardogóra , ul. Ratuszowa 14, 56-416 Twardogóra, woj. dolnośląskie, tel. 071 3158251, faks 071 3158142.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.twardogora.um.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 448 ul. Wojska Polskiego i 1-go Maja z drogą powiatową nr 1470D (ul. 1-go Maja) z drogami gminnymi (ul. Poznańska i Plac Targowy) w Twardogórze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach niniejszego zamówienia do zadań oraz czynności wykonawcy należeć będzie wykonanie prac określonych w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, a w szczególności: przejęcie od Zamawiającego placu budowy, zabezpieczenie robót pod względem bhp oraz bezpieczeństwa mienia i osób trzecich; roboty pomiarowe i przygotowawcze w tym: wytyczenia obiektów i pomiary powykonawcze, zabezpieczenia, ścinania, karczowania, odmładzania, przesadzania i wywóz drzew i krzewów, roboty rozbiórkowe wraz z wywozem gruzu oraz wywozem i składowaniem materiałów nadających się do ponownego użytku (płytki chodnikowe, znaki drogowe, nawierzchnie tłuczniowe, krawężniki i obrzeża, kostki betonowe), demontaż koszy na śmieci, ławek parkowych, wiat przystankowych, demontaż ogrodzeń, przestawienie kontenerów na śmieci, budki telefonicznej tablicy informacyjnej; roboty telekomunikacyjne w tym: wykonanie przepustów, budowa studni kablowych, przełożenie kabli, pomiary i sprawdzenia; przebudowa podziemnych linii wodociągowych w tym: roboty ziemne, podsypki i obsypki, montaż rurociągów PEHD dn 315, 200, 160, 110, 90, 32, 25, montaż uzbrojenia, hydranty, zasuwy, studzienki wodomierzowe, próby szczelności, płukania i dezynfekcja, demontaż istniejących wodociągów; roboty ziemne w tym: roboty ziemne wraz z wywozem urobku; kanalizacja deszczowa w tym: roboty ziemne, wykopy liniowe wraz z wywozem urobku, podsypki, obsypki i zagęszczania, kanały deszczowe z rur PVC dn 400, 300, 200 i przykanaliki z rur PP dn 200, wpusty uliczne i studnie rewizyjne na podłożach betonowych, próby szczelności, demontaż istniejącej kanalizacji deszczowej, montaż korytek odpływowych typu ACO żeliwnych; regulacje pionowe i sytuacyjne studzienek i urządzeń podziemnych w tym: regulacja studzienek i wymiana zasuw wodociągowych, regulacja i wymiana pierścieni odciążających kanalizacji sanitarnej i deszczowej, regulacja i wymiana uszkodzonych elementów studni telekomunikacyjnych; podbudowy w tym: profilowanie i zagęszczanie podłoża, oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych, skropienia asfaltem, warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych 0-63, oraz 0-31,5, wzmocnienia z gruntu stabilizowanego cementem, podbudowy betonowe, podbudowy z mieszanek mineralno-bitumicznych; nawierzchnie drogowe w tym: nawierzchnie z kostki rzędowej szlifowanej, kamiennej 15/17, regularnej 10cm oraz granitowej w kolorze czarnym z wypełnieniem fug, nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych warstwa wiążąca, roboty remontowe - frezowanie nawierzchni i wywóz frezowiny, nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych z SMA warstwa ścieralna, nawierzchnie dróg manewrowych z kostki betonowej, nawierzchnia parkingów z kostki betonowej czerwonej; urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego w tym: oznakowanie poziome na gorąco za pomocą mas termoplastycznych, oznakowanie pionowe, ogrodzenie segmentowe; oświetlenie drogowe w tym: demontaż słupów żelbetowych i linii napowietrznych, wykopy, montaż i stawianie słupów wirowych, stalowych wraz z wysięgnikami, oprawami, tabliczkami bezpiecznikowymi i przewodami zasilającymi, kopanie rowów, warstwy podsypkowe i układanie kabli w wykopie wraz ze załączami kontrolnymi i zasypywaniem, montaż przewodów napowietrznych, montaż złączy kablowych, tymczasowa organizacja ruchu w tym:oznakowanie, utrzymanie i rozbiórka oznakowania robót; elementy ulic w tym: krawężniki betonowe na ławach betonowych, krawężniki kamienne wystające i na płask na ławach betonowych, chodniki z kostki betonowej szarej, czerwonej (zjazdy) i antypoślizgowej z wypełnieniem spoin, podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem oraz z kruszyw łamanych 0-31,5mm, obrzeża betonowe, ścieki uliczne z kostki kamiennej na ławie betonowej z wypełnieniem fug; zieleń drogowa w tym: wykonanie trawników dywanowych z przygotowaniem podłoża humusowanie, sadzenie drzew i krzewów, rozścielenie humusu i rozłożenie agrowłókniny, ułożenie kamieni i głazów ozdobnych, wykonanie nawodnienia zieleni; mała architektura w tym: montaż wiat przystankowych montaż koszy na śmieci, ławek parkowych, krat osłaniających pień drzewa, stojaków na rowery, wykonanie płyty fundamentowej i przestawienie kiosku, wykonanie płyty fundamentowej i montaż sanitariatu, montaż ogrodzenia z siatki z cokołem betonowym wraz z furtką stalową; kanalizacja sanitarna w tym: roboty ziemne i wykopy liniowe z wywozem urobku, obsypki z kruszyw i zagęszczenia, studnie kanalizacyjne betonowe na podłożu betonowym, studzienki kanalizacyjne systemowe z rurą teleskopową, kanały z rur PVC dn 200, 160, próby szczelności, demontaż istniejącej kanalizacji sanitarnej i studni rewizyjnej; inne prace w tym: wynikające z uzgodnień dokumentacji projektowej i sztuki budowlanej, wynikające z udzielonych wyjaśnień treści SIWZ - jeśli dotyczy, wbudowanie materiałów posiadających udokumentowane świadectwa, dopuszczenia i stosowania w budownictwie, sporządzenie dokumentacji powykonawczej, prace porządkowe i zabezpieczające, wykonywanie obowiązków gwaranta w okresie uzgodnionym w umowie minimum 60 miesięcy, ponoszenie wobec Zamawiającego pełnej odpowiedzialności za realizację przedmiotu umowy, ponoszenie skutków prawnych oraz finansowych za istotne zmiany wprowadzone z własnej inicjatywy w trakcie realizacji inwestycji bez akceptacji Zamawiającego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.31.28 - Roboty budowlane w zakresie rond 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • przez co należy rozumieć wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego obiektu podobnego do przedmiotu zamówienia tj. budowa lub przebudowa drogi publicznej o nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o łącznej długości nie mniejszej niż 500 mb. Ocena spełnienia ww warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • przez co należy rozumieć, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub będzie dysponować takowymi osobami i wówczas przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia), w szczególności posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. 2003, Nr 207, poz.2016 z póź. zm), w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności: drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej, wykonywania sieci elektroenergetycznych oraz wykonywania sieci sanitarnych i posiadającymi aktualne zaświadczenia o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego. Ocena spełnienia ww warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • przez co należy rozumieć posiadanie środków finansowych na rachunku bankowym bądź w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1,0mln zł celem zapewnienia terminowego wykonania zamówienia przy założeniu, iż zapłata za wykonanie zamówienia nastąpi w terminie 21 dni od daty odbioru częściowego lub końcowego i otrzymania przez Zamawiającego faktury wraz z protokołem odbioru podpisanego przez obie strony. Ocena spełnienia ww warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 PZP, w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy, przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w szczególności w zakresie zmiany terminu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.twardogora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Twardogórze, ul. Ratuszowa 14, 56-416 Twardogóra, pokój nr 23.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Twardogórze, ul. Ratuszowa 14, 56-416 Twardogóra, pokój nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.