Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-16
Twardogóra: Rozbudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 448 ul. Wojska Polskiego i 1-go Maja z drogą powiatową nr 1470D (ul. 1-go Maja) z drogami gminnymi (ul. Poznańska i Plac Targowy) w Twardogórze
Numer ogłoszenia: 192086 - 2013; data zamieszczenia: 16.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Twardogóra , ul. Ratuszowa 14, 56-416 Twardogóra, woj. dolnośląskie, tel. 071 3158251, faks 071 3158142.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.twardogora.um.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 448 ul. Wojska Polskiego i 1-go Maja z drogą powiatową nr 1470D (ul. 1-go Maja) z drogami gminnymi (ul. Poznańska i Plac Targowy) w Twardogórze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach niniejszego zamówienia do zadań oraz czynności wykonawcy należeć będzie wykonanie prac określonych w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, a w szczególności: przejęcie od Zamawiającego placu budowy, zabezpieczenie robót pod względem bhp oraz bezpieczeństwa mienia i osób trzecich; roboty pomiarowe i przygotowawcze w tym: wytyczenia obiektów i pomiary powykonawcze, zabezpieczenia, ścinania, karczowania, odmładzania, przesadzania i wywóz drzew i krzewów, roboty rozbiórkowe wraz z wywozem gruzu oraz wywozem i składowaniem materiałów nadających się do ponownego użytku (płytki chodnikowe, znaki drogowe, nawierzchnie tłuczniowe, krawężniki i obrzeża, kostki betonowe), demontaż koszy na śmieci, ławek parkowych, wiat przystankowych, demontaż ogrodzeń, przestawienie kontenerów na śmieci, budki telefonicznej tablicy informacyjnej; roboty telekomunikacyjne w tym: wykonanie przepustów, budowa studni kablowych, przełożenie kabli, pomiary i sprawdzenia; przebudowa podziemnych linii wodociągowych w tym: roboty ziemne, podsypki i obsypki, montaż rurociągów PEHD dn 315, 200, 160, 110, 90, 32, 25, montaż uzbrojenia, hydranty, zasuwy, studzienki wodomierzowe, próby szczelności, płukania i dezynfekcja, demontaż istniejących wodociągów; roboty ziemne w tym: roboty ziemne wraz z wywozem urobku; kanalizacja deszczowa w tym: roboty ziemne, wykopy liniowe wraz z wywozem urobku, podsypki, obsypki i zagęszczania, kanały deszczowe z rur PVC dn 400, 300, 200 i przykanaliki z rur PP dn 200, wpusty uliczne i studnie rewizyjne na podłożach betonowych, próby szczelności, demontaż istniejącej kanalizacji deszczowej, montaż korytek odpływowych typu ACO żeliwnych; regulacje pionowe i sytuacyjne studzienek i urządzeń podziemnych w tym: regulacja studzienek i wymiana zasuw wodociągowych, regulacja i wymiana pierścieni odciążających kanalizacji sanitarnej i deszczowej, regulacja i wymiana uszkodzonych elementów studni telekomunikacyjnych; podbudowy w tym: profilowanie i zagęszczanie podłoża, oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych, skropienia asfaltem, warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych 0-63, oraz 0-31,5, wzmocnienia z gruntu stabilizowanego cementem, podbudowy betonowe, podbudowy z mieszanek mineralno-bitumicznych; nawierzchnie drogowe w tym: nawierzchnie z kostki rzędowej szlifowanej, kamiennej 15/17, regularnej 10cm oraz granitowej w kolorze czarnym z wypełnieniem fug, nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych warstwa wiążąca, roboty remontowe - frezowanie nawierzchni i wywóz frezowiny, nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych z SMA warstwa ścieralna, nawierzchnie dróg manewrowych z kostki betonowej, nawierzchnia parkingów z kostki betonowej czerwonej; urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego w tym: oznakowanie poziome na gorąco za pomocą mas termoplastycznych, oznakowanie pionowe, ogrodzenie segmentowe; oświetlenie drogowe w tym: demontaż słupów żelbetowych i linii napowietrznych, wykopy, montaż i stawianie słupów wirowych, stalowych wraz z wysięgnikami, oprawami, tabliczkami bezpiecznikowymi i przewodami zasilającymi, kopanie rowów, warstwy podsypkowe i układanie kabli w wykopie wraz ze załączami kontrolnymi i zasypywaniem, montaż przewodów napowietrznych, montaż złączy kablowych, tymczasowa organizacja ruchu w tym:oznakowanie, utrzymanie i rozbiórka oznakowania robót; elementy ulic w tym: krawężniki betonowe na ławach betonowych, krawężniki kamienne wystające i na płask na ławach betonowych, chodniki z kostki betonowej szarej, czerwonej (zjazdy) i antypoślizgowej z wypełnieniem spoin, podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem oraz z kruszyw łamanych 0-31,5mm, obrzeża betonowe, ścieki uliczne z kostki kamiennej na ławie betonowej z wypełnieniem fug; zieleń drogowa w tym: wykonanie trawników dywanowych z przygotowaniem podłoża humusowanie, sadzenie drzew i krzewów, rozścielenie humusu i rozłożenie agrowłókniny, ułożenie kamieni i głazów ozdobnych, wykonanie nawodnienia zieleni; mała architektura w tym: montaż wiat przystankowych montaż koszy na śmieci, ławek parkowych, krat osłaniających pień drzewa, stojaków na rowery, wykonanie płyty fundamentowej i przestawienie kiosku, wykonanie płyty fundamentowej i montaż sanitariatu, montaż ogrodzenia z siatki z cokołem betonowym wraz z furtką stalową; kanalizacja sanitarna w tym: roboty ziemne i wykopy liniowe z wywozem urobku, obsypki z kruszyw i zagęszczenia, studnie kanalizacyjne betonowe na podłożu betonowym, studzienki kanalizacyjne systemowe z rurą teleskopową, kanały z rur PVC dn 200, 160, próby szczelności, demontaż istniejącej kanalizacji sanitarnej i studni rewizyjnej; inne prace w tym: wynikające z uzgodnień dokumentacji projektowej i sztuki budowlanej, wynikające z udzielonych wyjaśnień treści SIWZ - jeśli dotyczy, wbudowanie materiałów posiadających udokumentowane świadectwa, dopuszczenia i stosowania w budownictwie, sporządzenie dokumentacji powykonawczej, prace porządkowe i zabezpieczające, wykonywanie obowiązków gwaranta w okresie uzgodnionym w umowie minimum 60 miesięcy, ponoszenie wobec Zamawiającego pełnej odpowiedzialności za realizację przedmiotu umowy, ponoszenie skutków prawnych oraz finansowych za istotne zmiany wprowadzone z własnej inicjatywy w trakcie realizacji inwestycji bez akceptacji Zamawiającego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.31.28 - Roboty budowlane w zakresie rond 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
przez co należy rozumieć wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego obiektu podobnego do przedmiotu zamówienia tj. budowa lub przebudowa drogi publicznej o nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o łącznej długości nie mniejszej niż 500 mb. Ocena spełnienia ww warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
przez co należy rozumieć, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub będzie dysponować takowymi osobami i wówczas przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia), w szczególności posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. 2003, Nr 207, poz.2016 z póź. zm), w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności: drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej, wykonywania sieci elektroenergetycznych oraz wykonywania sieci sanitarnych i posiadającymi aktualne zaświadczenia o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego. Ocena spełnienia ww warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
przez co należy rozumieć posiadanie środków finansowych na rachunku bankowym bądź w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1,0mln zł celem zapewnienia terminowego wykonania zamówienia przy założeniu, iż zapłata za wykonanie zamówienia nastąpi w terminie 21 dni od daty odbioru częściowego lub końcowego i otrzymania przez Zamawiającego faktury wraz z protokołem odbioru podpisanego przez obie strony. Ocena spełnienia ww warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 PZP, w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy, przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w szczególności w zakresie zmiany terminu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.twardogora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Twardogórze, ul. Ratuszowa 14, 56-416 Twardogóra, pokój nr 23.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Twardogórze, ul. Ratuszowa 14, 56-416 Twardogóra, pokój nr 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI TWARDOGÓRA
więcej: przetargi TWARDOGÓRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych w Chojnowie: ul. Reymonta i ul. Ogrodowa (część 1),oraz ul. Konarskiego i ul. Królowej Jadwigi (część 2)
- Wiata magazynowa na sól dla obwodu drogowo - mostowego Nr 1 w Bełżycach
- Poprawa stanu technicznego infrastruktury drogowej na terenie Gminy Nowy Żmigród w miejscowościach Makowiska, Brzezowa, Toki, Mytarka, Desznica, Nowy Żmigród
- WYMIANA NAWIERZCHNI DROGOWEJ NA TERENIE SZPITALA
- Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Gorłówce wraz z budową sieci wodociągowych na terenie gminy Stare Juchy
- Przebudowa części dachu budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej przy ul. Grzymały-Siedleckiego 2 w Proszowicach
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.