eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wągrowiec › Zaprojektowanie i wykonanie adaptacji sali kinowej na salę multifunkcyjną w Miejskim Domu Kultury w Wągrowcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-12

Wągrowiec: Zaprojektowanie i wykonanie adaptacji sali kinowej na salę multifunkcyjną w Miejskim Domu Kultury w Wągrowcu
Numer ogłoszenia: 192075 - 2007; data zamieszczenia: 12.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Dom Kultury, ul. Kościuszki 55, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 2620563,2620545,501481845, fax 0-67 2620563.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mdkwagrowiec.home.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie adaptacji sali kinowej na salę multifunkcyjną w Miejskim Domu Kultury w Wągrowcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje sporządzenie projektu budowlano - wykonawczego remontu i modernizacji budynku kina MDK zgodnie Programem funkcjonalno - użytkowym, wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanego projektu oraz wyposażenie obiektu. Budynek ma spełniać funkcje: sali kinowej, koncertowej, teatralnej, wystawienniczej oraz administracyjne.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.21.50 - Kina Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.21.50 - Roboty budowlane w zakresie kin Oryginalny kod CPV: 74.14.21.20 - Usługi projektowe, inne niż w zakresie robót budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 79.42.12.00 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 25.000 zł należy wnieść w terminie do 6.11. 2007 r., godz. 11.30 Konto bankowe Zamawiającego, na które należy wpłacać wadium wnoszone w formie pieniężnej: BZ WBK S.A. oddział Wągrowiec - 56 1090 1317 0000 0001 0742 9464.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci: - nie wykluczeni na podstawie art. 24, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r., Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami), - spełniający warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, - których oferta została zabezpieczona wadium, - którzy udzielą min. 36 miesięcy gwarancji - którzy posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności. Oceny spełnienia ww. warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów wymaganych w ofercie znajduje się w Części I Rozdział VII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: Rozdział VII Dokumenty wymagane w ofercie 1.Wykonawca załączy do formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej oferty następujące dokumenty: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Oświadczenie Oferenta, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo o zamówieniach publicznych, wg. druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 3)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 5)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6)Wykaz części, które zostaną powierzone podwykonawcom i podmiotów (o ile wystąpi), uczestniczących w wykonaniu zadania wraz z dokumentami opisanymi w Rozdziale VII pkt 1 ppkt 1; 2; 3; 4; 5 wg. druku stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ 7)Wykaz projektantów uczestniczących w sporządzaniu projektu wraz z kopiami uprawnień projektowych upoważniających do wykonanie przedmiotu zamówienia i kopiami aktualnych zaświadczeń o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, wg. druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 8)Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia: - kierownika budowy posiadającego uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży konstrukcyjno - budowlanej, - kierownika robót instalacyjnych posiadającego uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej, - kierownika robót elektrycznych posiadających uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie robót elektrycznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ Do wykazu należy dołączyć uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa kierownika budowy oraz wpis do rejestru Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (o ile jest wymagany). Podstawę do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie stanowi wpis, w drodze decyzji Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego do centralnego rejestru o którym mowa w art. 88a ust. 1 pkt 3 lit. a Prawa budowlanego, jeśli uprawnienia zostały wydane po 15.02.1995r, oraz - zgodnie z odrębnymi przepisami - wpis na listę członków właściwej okręgowej izby budownictwa , potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania . Dodatkowo: 9)Oświadczenie o terminie realizacji przedmiotu zamówienia. 10)Oświadczenie o udzielonej gwarancji. 11)Oświadczenie o terminie płatności faktur. 12)Harmonogram rzeczowo - finansowy. 13)Oświadczenie o przyjęciu warunków umowy. 2.Dokumenty załączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty. 3.Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości, z Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 4.1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VII - Dokumenty wymagane w ofercie pkt 1 ppkt 1; 4; 5 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 4.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VII - Dokumenty wymagane w ofercie pkt 1 ppkt 3 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Rozdziale VII - Dokumenty wymagane w ofercie pkt 1 ppkt. 1; 3; 4; 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym, Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę. Dokumenty, o których mowa w Rozdziale VII - Dokumenty wymagane w ofercie pkt 4.1. ppkt a, c i dokument wystawiony na podstawie Rozdziału VII pkt 4.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a dokument wystawiony na podstawie Rozdziale VII pkt 4.1. ppkt b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Udział w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni załączyć do oferty: - wykaz podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, - umowę zawartą pomiędzy podmiotami wspólnie ubiegającymi o zamówienie (umowa konsorcjum) określającą prawa, obowiązki i odpowiedzialność w stosunku do Zamawiającego ciążące na stronach umowy - pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów do reprezentacji podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, 5.2. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć Dokumenty, o których mowa w Rozdziale VII - Dokumenty wymagane w ofercie pkt 1 ppkt 1; 2; 3; 4; 5.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Termin wykonania - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mdkwagrowiec.home.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Dom Kultury, ul. Kościuszki 55, 62-100 Wągrowiec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2007 godzina 11:30, miejsce: Siedziba zamawiającego: Miejski Dom Kultury, ul. Kościuszki 55, 62-100 Wągrowiec, Sekretariat, sala nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.