eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Serwis i uruchomienie SINUMERIK 840DSL/SINAMICS S120 dla studentów PRz.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-09

Rzeszów: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Serwis i uruchomienie SINUMERIK 840DSL/SINAMICS S120 dla studentów PRz.
Numer ogłoszenia: 192025 - 2014; data zamieszczenia: 09.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza , ul. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8651250, 8653636, 8653535, faks 17 8651075, 865383.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Serwis i uruchomienie SINUMERIK 840DSL/SINAMICS S120 dla studentów PRz..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie ma dotyczyć serwisowania i uruchamiania sterowań SINUMERIK 840DSL wraz z napędami SINAMICS S120. Uczestnicy szkolenia powinni nabyć umiejętności samodzielnego diagnozowania, wymiany i programowania modułów SINUMERIK, wykonywania archiwizacji danych NC, PLC, HDD i ponownego odtwarzania ich w sterowaniu. Szkolenie jest przeznaczone dla studentów kierunku automatyka i robotyka. Termin szkolenia 06 - 10.10.2014. Zamówienie obejmuje świadczenie usług: szkoleniowych, transportowych, hotelowych oraz innych wchodzących w zakres działalności hotelu (tj. usługi restauracyjne, cateringowe). Grupa osób uczestniczących w szkoleniach będzie liczyć 6 osób (studenci). W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia każdego z uczestników szkolenia od NW na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50.000 zł. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.10.00 - Usługi szkolenia przemysłowego i technicznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 05.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym pozwalającym na realizację zamówienia, dlatego też musi wykazać iż, posiada lub będzie posiadał ośrodek szkoleniowy, salę lub pomieszczenia, w którym odbędzie się szkolenie dla 6 osób jednocześnie, wyposażone: - stanowiska szkoleniowe w ilości min 1 stanowisko na 2 osoby, wyposażone w rzeczywisty układ sterowania SINUMERIK 840DSL wraz z dedykowanymi napędami SINAMICS S120 zawierające min 2 silniki posuwowe i jeden silnik napędu wrzeciona, - komputery w ilości min. 1 szt. na 2 osoby, wyposażone w oprogramowanie niezbędne do uruchomienia sterowania tj. STEP 7, Start-Up Tool, oraz STARTER. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów wyszczególnionych w punkcie 7 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykażą, że dysponują lub będą dysponować: a) profesjonalną kadrą szkoleniową - co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą kwalifikacje i uprawnienia do przeprowadzenia tak wyspecjalizowanego szkolenia, tj. - zaawansowaną wiedzę z zakresu automatyki oraz regulacji i konfiguracji układów techniki napędowej, tj. posiada wykształcenie wyższe techniczne o kierunku automatyka lub robotyka, - zaawansowaną wiedzę z zakresu konfiguracji i serwisowania układów sterowania CNC SINUMERIK popartą certyfikatami z odbytych szkoleń dotyczących układów sterowania CNC SINUMERIK/SINAMICS S120, - doświadczenie praktyczne zdobyte podczas realizacji projektów z zakresu Sterowań CNC, tj. uczestnictwo w co najmniej jednym takim projekcie. - doświadczenie w zakresie prowadzenia tego typu szkoleń tj. przeprowadzenie min. 2 szkoleń z zakresu Serwis i uruchomienie SINUMERIK840DSL/SINAMICS S120 w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert. b) co najmniej jedną osobą, która będzie odpowiedzialna za prawidłowe wykonywanie zamówienia tj. koordynującą i kierującą wszystkimi działaniami związanymi z realizacją zamówienia od momentu zamówienia biletów lub podstawienia śr. transportu w dniu wyjazdu na szkolenie, aż do powrotu uczestników do Rzeszowa. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów wyszczególnionych w punkcie 7 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, tj.: - wykonawców działających w formie Spółki Cywilnej, jeżeli z dokumentów dołączonych do oferty np. umowy spółki (czy jej kopii poświadczonej odpowiednio za zgodność z oryginałem) nie wynika odpowiedni sposób reprezentacji dla podpisania oferty, bądź wynika inny sposób reprezentacji; - wykonawców występujących wspólnie, czyli uczestników konsorcjum.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści przedłożonej w niniejszym postępowaniu oferty przy zachowaniu niezmiennej ceny, w przypadku: a. zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego (osób upoważnionych do reprezentowania Stron w sprawach związanych z realizacją zamówienia, np. w tym również osób upoważnionych przez Wykonawcę do prowadzenia szkolenia) - z przyczyn losowych zdrowotnych lub innych wskazanych przez Strony; b. zmiany podwykonawcy (o ile został przewidziany w procesie realizacji zamówienia) - ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego; c. zmiany programu szkolenia w zakresie godzin jego realizacji, jeżeli jego wykonanie na zasadach określonych w siwz jest niemożliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. d. wydłużenie terminu, w którym ma zostać zrealizowane szkolenie na uzasadniony wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, przy obopólnej zgodzie stron i o czas nie dłuższy niż 14 dni.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 426, bud. V, Al. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2014 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 424-1, bud. V, Al. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: POKL.04.01.02-00-187/11.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.