Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-12
Olsztyn: Zabudowa tarasu z przeznaczeniem na ogród zimowy.
Numer ogłoszenia: 191874 - 2007; data zamieszczenia: 12.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, ul. Heweliusza 12, 10-957 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, fax (089) 5233278.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwm.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zabudowa tarasu z przeznaczeniem na ogród zimowy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zabudowy tarasu w budynku Wydziału Biologii ul. Oczapowskiego 1A Uniwersytetu Warmińsko Mazurskiego w Olsztynie z przeznaczeniem na ogród zimowy. Planuje się wykonanie szklarni o pow. 23.17 m2, której konstrukcja wykonana jest z profili aluminiowych systemu REYNARES-120 lub innego równoważnego, wsparta na istniejącym murku, oszklona szybami refleksyjnymi TERMOFLOAT 4;12;4 , wyposażona w instalację kontroli pracy lodówek, monitoring stanowisk laboratoryjnych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.11.15.00 - Szklarnie Kod CPV wg słownika 2008: 44.21.15.00 - Szklarnie Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.03.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat tzn. rozpoczęli i zakończyli w latach 2003 - 2007 co najmniej 3 roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000 PLN bez podatku VAT każdej. Roboty muszą dotyczyć realizacji prac jednego obiektu w którym występują roboty, jak w załączonej koncepcji. Udzielą, co najmniej 3-letniej gwarancji na wszystkie prace budowlane. Osoby z kierownictwa i dozoru muszą posiadać właściwe uprawnienia budowlane w zakresie specjalności budowlanej, elektrycznej, instalacyjnej oraz legitymować się aktualną przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku składania oferty wspólnej warunki te musi spełniać łącznie konsorcjum. Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Dokonają wizji lokalnej Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły : spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, wg załącznika nr 3. Wykaz robót, o których mowa w pkt. IV ppkt. 2 wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, odpowiadających swoją wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN bez podatku VAT każda, z podaniem wartości zamówienia, daty i miejsca wykonania oraz załączenia referencji potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością i w określonym terminie. Roboty muszą dotyczyć realizacji prac jednego obiektu w którym występują roboty, jak w załączonej koncepcji - wg załącznika nr 4. Wykaz prac przewidzianych do wykonania zamówienia powierzonych dla podwykonawców wg załącznika nr 5. Wykaz osób kierownictwa z podaniem nr uprawnień i zaświadczeniem o wpisie do izby, które zostaną zatrudnione przy realizacji zamówienia, winna być dołączona do oferty. - zał. Nr 6. Kopię uprawnień należy dołączona do oferty. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy potwierdzające możliwości finansowe wykonawcy zapewniające realizację zamówienia do wartości 100.000,0 zł., wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Obsługi Technicznej UWM, ul. Heweliusza 8 pok.2, 10-957 Olsztyn.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 08:00, miejsce: Centrum Obsługi Technicznej UWM, ul. Heweliusza 8 pok.2, 10-957 Olsztyn.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa jednorazowa specjalistycznych odczynników chemicznych oraz akcesoriów laboratoryjnych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Świadczenie usługi polegającej na odbiorze, transporcie i usuwaniu odpadów pochodzenia zwierzęcego z jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie(.....)
- Dostawa paneli fotowoltaicznych wraz z montażem na potrzeby RDW w Elblągu oraz OD w Pieniężnie, w podziale na 2 części
- Świadczenie usług badania osób zatrzymanych w jednostkach Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego (18 zadań częściowych)
- Dostawa laboratoryjnego miernika (pHmetr) z akcesoriami i roztworami do jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Warmińsko-mazurskiego w Olsztynie.
- BO(2024) Remont chodnika przy ul. Marii Zientary - Malewskiej - od ul. Paderewskiego do ul. Moniuszki
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- Rozbudowa Przedszkola w Kazimierzu Biskupim wraz z modernizacją dróg dojazdowych - ETAP IV
- Remont garaży samochodowych oraz miejsc parkingowych Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Nowym Sączu.
- Zaprojektowanie i montaż centrali wentylacyjnej wraz z zewnętrzną pompą ciepła (Rektorat)
- Poprawa warunków bezpieczeństwa mieszkańców Gminy Nakło nad Notecią poprzez modernizację obiektów remiz Ochotniczych Straży Pożarnych
- Modernizacja obiektu remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Sucharach, Gmina Nakło n/Notecią
więcej: Szklarnie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.