eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa 270 karnetów uprawniających pracowników MPWiK SA do korzystania z usług rekreacyjnych i sportowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-06

Kraków: Dostawa 270 karnetów uprawniających pracowników MPWiK SA do korzystania z usług rekreacyjnych i sportowych
Numer ogłoszenia: 191636 - 2014; data zamieszczenia: 06.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. w Krakowie , ul. Senatorska 1, 30-106 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 4212011 wew. 391, faks (012) 4242397, 4242391.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpwik.krakow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.mpwik.krakow.pl/przetarg

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 270 karnetów uprawniających pracowników MPWiK SA do korzystania z usług rekreacyjnych i sportowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa 270 karnetów dla pracowników MPWiK SA oraz 25 karnetów dla osób towarzyszących, emerytów i dzieci, uprawniających do korzystania z usług rekreacyjnych i sportowych ( basen, klubów fitness itp.) 2. Okres realizacji zamówienia - 12 miesięcy od daty podpisania umowy. Przewidywany termin realizacji zamówienia od 15.07.2014 r do 14.07.2015 r. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej ilości karnetów. 4. Karnety winny upoważniać użytkownika do wejścia oraz korzystania z usług w obiektach sportowo-rekreacyjnych zlokalizowanych na terenie województwa małopolskiego, w tym z minimum 50 obiektów zlokalizowanych na terenie Gminy Miejskiej Kraków. Karnet musi zapewniać dostęp do co najmniej: a) jednego obiektu z dwoma basenami (min. 25 m długości każdy), b) jednego obiektu z jednym basenem (min. 25 m długości) i innym elementem np. siłownią, sauną, fitnessem, c) jednego obiektu z siłownią, sauną, fitnessem, d) jednego obiektu z salą do squasha. Pod pojęciem obiekt sportowo-rekreacyjny należy rozumieć oddzielne miejsce, gdzie świadczone są przedmiotowe usługi sportowo-rekreacyjne. Dostęp do usług nie może wiązać się z żadnymi dodatkowymi kosztami chyba że dopłaty wprowadzone są przez same punkty sportowo-rekreacyjne ale ich wysokość nie przekroczy połowy wartości rynkowej zakupu danej usługi. Jeżeli dwa niezależne podmioty świadczące usługi zostały zlokalizowane w odrębnych lokalach tego samego budynku to zostaną zakwalifikowane jako dwa niezależne obiekty sportowe. 5. Dostęp do obiektów ma mieć charakter nielimitowany tj. dający możliwość korzystania z różnych usług w różnych obiektach sportowych tego samego dnia, tygodnia czy miesiąca bez deklaracji korzystania z określonej lokalizacji. 6. Dostęp do obiektów ma mieć charakter nieograniczony czasowo (dający dostęp do różnych usług w różnych obiektach sportowo-rekreacyjnych tego samego dnia.), dający możliwość korzystania z usług bez limitu czasowego, chyba że takie ograniczenia są nałożone bezpośrednio przez obiekty sportowo-rekreacyjne i taki limit czasowy nie może być krótszy niż 45 minut (rozumiany jako czas korzystania z usługi); z wyjątkiem sauny. Częstotliwość korzystania z obiektów typu basen, siłownia itp. powinna być minimum cztery razy w tygodniu. 7. Wykonawca w załączniku do ofert zobowiązany jest przedstawić warianty odpłatności za kartę w przypadku ograniczonego dostępu do obiektów ( np. trzy razy w tygodniu, raz dziennie, itp.) 8. Przedmiot zamówienia nie obejmuje usług takich jak: vacu, masaże (rollmasaże), solaria, zabiegi kosmetyczne, zabiegi fryzjerskie itp. 9. Karta wystawiana przez Wykonawcę ma mieć formę dokumentu imiennego ważnego po okazaniu dokumentu potwierdzającego tożsamość. Jedynym dopuszczonym przez Zamawiającego sposobem weryfikacji i dostępu użytkowników do obiektów sportowo-rekreacyjnych jest imienna karta (magnetyczna, chipowa lub zbliżeniowa), po okazaniu której wraz z dowodem osobistym i podpisem na liście użytkownik jest wpuszczany do tego obiektu. Zamawiający nie dopuszcza innych form weryfikacji uczestników jak np. stosowanie kodów PIN otrzymanych poprzez wiadomości SMS, czy weryfikację danych biometrycznych (tj. odcisków palców uczestników czy też rozkład tzw. minucji itp.). 10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył bezpłatnie Zamawiającemu imienne karty służące do weryfikacji użytkowników w obiekcie i dające możliwość skorzystania z usługi w danym obiekcie. 11. Zamawiający nie dopuszcza dodatkowych opłat związanych z weryfikacją użytkowników w obiektach sportowo rekreacyjnych. Wszystkie koszty związane z weryfikacją użytkownika w obiekcie są po stronie Wykonawcy. 12. Zamawiający zamierza przekazać Wykonawcy tylko listę imion i nazwisk w celu wykonania zamówienia. 13. Niniejsze Zamówienie nie uprawnienia Wykonawcy do pobierania od pracowników Zamawiającego i ich osób towarzyszących tak osobistych danych jak np.: numery telefonów, numery PESEL, odciski linii papilarnych/ rozkład tzw. minucji, adresy e-mail. 14. Zamawiający informuje, że dostawa karnetów dotyczy pracowników i osób towarzyszących, w stosunku do których MPWiK SA przewiduje dofinansowanie ceny brutto każdego karnetu w granicach 50 % - 60%. Zamawiający nie przewiduje dofinansowywania do zakupu karnetów dla osób towarzyszących, emerytów oraz dzieci. 15. Zamawiający informuje, że liczba 270 karnetów jest szacunkiem dokonanym na podstawie aktualnego zainteresowania pracowników tą forma rekreacji, dlatego też Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany tej ilości ( zarówno w górę jak i w dół). 16. Wykonawca zapewni również pełnopłatny dostęp do karnetów dla osób towarzyszących, emerytów, członków rodzin i dzieci pracowników nieobjętych dofinansowaniem. 17. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić do oferty wykaz obiektów, z podaniem elementów dostępnych w ramach karnetu..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe 98.33.60.00 - Usługi treningowe, poprawiające kondycję i w zakresie aerobiku .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Złożenie oferty nie wymaga zabezpieczenia jej wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności pozwalające na realizacje zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metoda 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do formularza oferty będącego integralna częścią SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać wiedze i doświadczenie pozwalające na realizacje zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metoda 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do formularza oferty będącego integralna częścią SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym pozwalającym na realizacje zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metoda 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do formularza oferty będącego integralna częścią SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metoda 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizacje zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metoda 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do formularza oferty będącego integralna częścią SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W celu spełnienia pozostałych wymagań zamawiającego do oferty należy załączyć: 1) Formularz nr 1 - Podstawowe dane wykonawcy - według wzoru załączonego do specyfikacji; 2) Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty lub/i załączników do niej, o którym mowa w pkt XIV.5.3) SIWZ (jeżeli wszystkie te dokumenty podpisują w odpowiedniej liczbie osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy, załącznik ten nie jest konieczny); 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie, o którym mowa w pkt XV.4 SIWZ p.t.: Wykonawcy występujący wspólnie (brak załącznika oznacza, że nie dotyczy on składającego ofertę). 2. W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego do oferty należy załączyć: 1) Regulamin świadczenia usług 2) wykaz obiektów, z podaniem elementów dostępnych w ramach karnetu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpwik.krakow.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Przetargów i Umów MPWiK SA, 30-106 Kraków, ul. Senatorska 1, budynek A pok. Nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2014 godzina 09:45, miejsce: Oferty należy składać w Dziale Przetargów i Umów MPWiK SA, 30-106 Kraków, ul. Senatorska 1, budynek A pok. Nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.