Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-11
Rzeszów: Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułówspożywczych do magazynu Zamawiającego w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 1,2,3,4 i 5 do SIWZ (rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa).
Numer ogłoszenia: 191561 - 2007; data zamieszczenia: 11.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Rzeszowie, ul. Załęska 76, 35-322 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8580700 w. 769.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułówspożywczych do magazynu Zamawiającego w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 1,2,3,4 i 5 do SIWZ (rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych do magazynu Zamawiającego w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 1,2,3,4 i 5 do SIWZ. Określone ilości są wielkościami szacunkowymi. Szczegółowe zapisy związane ze sposobem realizacji zamówienia , warunkami umowy zawiera załącznik nr 12 ( projekt umowy ) do SIWZ. TABELA Z ZAŁĄCZNIKA NR 1, Lp. Asortyment, KOD CPV, Jednostka miary, Ilość, 1. Jabłka, 01131321-0, kg 26 100, TABELA Z ZAŁĄCZNIKA NR 2, Lp. Asortyment, KOD CPV, Jednostka miary, Ilość, 1. Pieczarki, 01121260-1, kg 1 000, TABELA Z ZAŁĄCZNIKA NR 3, Lp. Asortyment, KOD CPV, Jednostka miary, Ilość, 1. Ziemniaki jadalne, 01112100-6, kg 171 200, TABELA Z ZAŁĄCZNIKA NR 4 Lp. Asortyment, KOD CPV, Jednostka miary, Ilość, 1. Groch suszony łuskany, 01112213-1, kg 1 500, 2. Fasola Jaś suszona średnia, 01121213-7, kg 2 400, TABELA Z ZAŁĄCZNIKA NR 5 Lp. Asortyment, KOD CPV, Jednostka miary, Ilość, 1. Buraki czerwone, 01121111-2, kg 14 090, 2. Marchew, 01121112-9, kg 21 170, 3. Cebula biała, 01121113-6, kg 12 120, 4. Pomidor, 01121240-5, kg 5 840, 5. Ogórek świeży, 01121270-4, kg 5 870, 6. Kapusta biała, 01121410-8, kg 11 800, 7. Kapusta czerwona, 01121410-8, kg 8 970, 8. Pietruszka korzeń, 01121100-2, kg 7 230, 9. Seler, 01121114-3, kg 8 500, 10. Czosnek świeży, 01121100-2, kg 75, 11. Kalafior świeży, 01121420-1, kg 1 150, 12. Pory, 01121300-4, kg 4 050, Zamawiający informuje, że: - pomidory, ogórki i kalafiory świeże zamierza kupować w okresie letnio - jesiennym,
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.00.00.00 - 01.00.00.00 01.10.00.00 - 01.10.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie wymaga się..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga złożenia w ofercie dokumentów potwierdzających spełnianie n/w warunków. Ocena spełniania warunków wymienionych poniżej nastąpi poprzez analizę złożonych w ofercie dokumentów. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, art. 22.1.1) Prawa zam. Publicznych. (Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz.1163 z późn. zm.) - do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, ww. dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, art. 22.1.2 Prawa zam. publ. - do oferty należy dołączyć pisemne oświadczenie Wykonawcy w przedmiocie sprawy: zał. nr 11 do SIWZ, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, art. 22.1.3 Prawa zam. publ. - do oferty należy dołączyć pisemne oświadczenie Wykonawcy - zał. nr 11 do SIWZ, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych - do oferty należy dołączyć pisemne oświadczenie Wykonawcy - zał. nr 11 do SIWZ,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, ww. dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz - pisemne oświadczenie Wykonawcy - zał. nr 11 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 10
- 2. Upust od ceny brutto oferty - 90
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Rzeszowie, 35-322 Rzeszów, ul. Załęska 76..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie Zakładu Karnego w Rzeszowie, 35 - 322 Rzeszów, ul. Załęska 76 w terminie do dnia 22.10.2007r.do godz. 11:00..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający przyjął następujące kryterium przypisując jemu odpowiednią wagę procentową: 1) Cena zamówienia brutto - Ranga 10 % Wartość punktowa ceny zamówienia będzie obliczona według wzoru: Wartość punktowa = (C min / C of.) x 100 x 10% gdzie : C min. - najniższa proponowana cena zamówienia , C of. - cena oferty ocenianej. 2) Upust od ceny brutto oferty - Ranga 90 % Wartość punktowa upustu będzie obliczona według wzoru: Wartość punktowa upustu od ceny = ( UC of./UC max.) x 100 x 90 % gdzie: UC of. - upust od ceny oferty ocenianej, UC max. - najwyższy upust od ceny zaoferowany w ofertach.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy artykułów spożywczych do magazynu Zamawiającego (jabłka)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Asortyment, KOD CPV, Jednostka miary, Ilość, 1. Jabłka, 01131321-0, kg 26 100,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 10
- 2. Upust od ceny brutto oferty z rangą - 90
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy artykułów spożywczych do magazynu Zamawiającego (pieczarki)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Asortyment, KOD CPV, Jednostka miary, Ilość, 1. Pieczarki, 01121260-1, kg 1 000,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 10
- 2. Upust od ceny brutto oferty z rangą - 90
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawy artykułów spożywczych do magazynu Zamawiającego (ziemniaki jadalne)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Asortyment, KOD CPV, Jednostka miary, Ilość, 1. Ziemniaki jadalne, 01112100-6, kg 171 200,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 10
- 2. Upust od ceny brutto oferty z rangą - 90
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawy artykułów spożywczych do magazynu Zamawiającego (groch suszony łuskany, fasola Jaś suszona średnia)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Asortyment, KOD CPV, Jednostka miary, Ilość, 1. Groch suszony łuskany, 01112213-1, kg 1 500, 2. Fasola Jaś suszona średnia, 01121213-7,kg 2 400,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 10
- 2. Upust od ceny brutto oferty z rangą - 90
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawy artykułów spożywczych do magazynu Zamawiającego (produkty warzywnictwa)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Asortyment, KOD CPV, Jednostka miary, Ilość, 1. Buraki czerwone, 01121111-2, kg 14 090, 2. Marchew, 01121112-9, kg 21 170, 3. Cebula biała, 01121113-6, kg 12 120, 4. Pomidor, 01121240-5, kg 5 840, 5. Ogórek świeży, 01121270-4, kg 5 870, 6. Kapusta biała, 01121410-8, kg 11 800, 7. Kapusta czerwona, 01121410-8, kg 8 970, 8. Pietruszka korzeń, 01121100-2, kg 7 230, 9. Seler, 01121114-3, kg 8 500, 10. Czosnek świeży, 01121100-2, kg 75, 11. Kalafior świeży, 01121420-1, kg 1 150, 12. Pory 01121300-4, kg 4 050, Zamawiający informuje, że: - pomidory, ogórki i kalafiory świeże zamierza kupować w okresie letnio - jesiennym..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 10
- 2. Upust od ceny brutto oferty z rangą - 90
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania komputerowego do zaawansowanych badań geoprzestrzennych dla Instytutu Nauk Rolniczych, Ochrony i Kształtowania Środowiska Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Dostawa, montaż i uruchomienie elektronicznych depozytorów na klucze wraz z oprogramowaniem oraz przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi depozytorów i administrowania systemem
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem sprzętu laboratoryjnego: dalmierz laserowy, aspirator osobisty-2 sztuki
- Remont elewacji i attyki budynku Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Lubaczowie, ul. Rynek 25
- "Wykonanie operatu wodnoprawnego w miejscowości Nowy Żmigród".
- Sprzedaż i dostawa wyposażenia bazy sportowej I Liceum Ogólnokształcącego w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.