eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Ochrona fizyczna budynku siedziby Zarządu Spółki, przy ul. 1 Maja nr 218 a) jednoosobowa b) codzienna z uwzględnieniem harmonogramu czasu wykonywania czynności ochrony

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-29

Ruda Śląska: Ochrona fizyczna budynku siedziby Zarządu Spółki, przy ul. 1 Maja nr 218 a) jednoosobowa b) codzienna z uwzględnieniem harmonogramu czasu wykonywania czynności ochrony
Numer ogłoszenia: 191557 - 2009; data zamieszczenia: 29.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. , ul. 1 Maja 218, 41-710 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2420133 w. 133, faks 032 2420881.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgm.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna budynku siedziby Zarządu Spółki, przy ul. 1 Maja nr 218 a) jednoosobowa b) codzienna z uwzględnieniem harmonogramu czasu wykonywania czynności ochrony.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona fizyczna budynku siedziby Zarządu Spółki, przy ul. 1 Maja nr 218 a) jednoosobowa b) codzienna z uwzględnieniem harmonogramu czasu wykonywania czynności ochrony.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 79.71.50.00 - Usługi patrolowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium w wysokości: 2.000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; ( Ustawa o ochronie osób i mienia Dz. U. z 2005 nr 145 poz.1221 z późn. zm. ) 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Wykonawca winien wykazać, że: - Zrealizował lub jest w trakcie realizacji w okresie ostatnich 3 (trzech) lat minimum 1 (jedno) zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. (za wartość odpowiadającą przedmiotowi zamówienia uważa się cenę oferty). 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Wykonawca winien wykazać że: a) posiada ważną umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Minimalna suma gwarancyjna wynikająca z posiadanej umowy ubezpieczenia musi wynosić co najmniej 100 000 zł. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów: spełnia lub nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument, o którym wyżej mowa uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich 3. Aktualną Koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia ( zgodnie z art. 15 ust.1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia - Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221, ze zm.) określającą zakres i formy prowadzenia tych usług oraz wskazującą miejsce wykonywania działalności. 4. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot umowy na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 złotych w okresie realizacji przedmiotu umowy. 4.1 W przypadku wygaśnięcia umowy ubezpieczeniowej przed końcem obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia nowego ubezpieczenia co najmniej na kwotę wyszczególnioną w pkt.4 z zachowaniem ciągłości ubezpieczenia i przedłożenia Zamawiającemu kserokopii odnowionego ubezpieczenia. w terminie 4 dni, licząc od daty jego zawarcia i na żądanie Zamawiającego oryginału do wglądu 5. Wykaz zawierający wykonane (lub wykonywane) minimum 1 (jedno) zamówienie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonywania i Zleceniodawców wraz z dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie (wykonywanie) z należytą starannością (wg wzoru Zamawiającego stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ). 6. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy bądź Wykonawców (np. konsorcjum) ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 7. Aktualne zaświadczenia: - z właściwego Urzędu Skarbowego oraz - właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji organu podatkowego. Uwaga: Zaświadczenia z ZUS-u oraz Urzędu Skarbowego uznaje się za ważne w dniu otwarcia ofert, jeżeli zostały one wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga! 1 Wykonawcy mogą składać wszystkie wykazy, informacje czy oświadczenia także na własnych drukach, pod warunkiem, że będą one opracowane według schematu druków załączonych do niniejszej specyfikacji. Uwaga! 2 Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego Ustawy Pzp w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r., Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). Uwaga! 3 W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa oraz ich łączny potencjał techniczny oraz łączne doświadczenie - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgm.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://bip.mpgm.com.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej ul. 1-go Maja 218, pok. 20 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.