eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › ochrona osób i mienia w Urzędzie Skarbowym w Kamiennej Górze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-11

Kamienna Góra: ochrona osób i mienia w Urzędzie Skarbowym w Kamiennej Górze
Numer ogłoszenia: 191518 - 2007; data zamieszczenia: 11.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy, ul. Papieża Jana Pawła II 18, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7449360, fax 075 7449392.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us-kamiennagora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ochrona osób i mienia w Urzędzie Skarbowym w Kamiennej Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia w Urzędzie Skarbowym w Kamiennej Górze - w budynku głównym (OBIEKT A) przy ul. Papieża Jana Pawła II 18 w wymiarze 24 godzin na dobę w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, b) świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia w najmowanych przez Urząd pomieszczeniach w budynku - biurowcu Specjalnej Strefy Ekonomicznej Małej Przedsiębiorczości S. A. w Kamiennej Górze (OBIEKT B) przy ul. Papieża Jana Pawła II 11A w wymiarze 16 godzin od poniedziałku do piątku (po godzinach urzędowania) oraz 24 godziny w soboty, niedziele i święta w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 13.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, tj.: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - Posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej i stałej, wystawioną przez właściwego ministra. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonej z ofertą: - aktualnej koncesji określającej zakres i formę prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, udzielonej Wykonawcy przez właściwego ministra. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. a) W ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywali-wykonują, co najmniej 5 zamówień polegających na stałej ochronie fizycznej osób i mienia, z których co najmniej jedno w budynku użyteczności publicznej*. * Przez BUDYNEK UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ należy rozumieć budynek przeznaczony dla administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie, drogowym, lotniczym, lub wodnym, poczty lub telekomunikacji; za budynek publiczny uznaje się także budynek biurowy. b) Dysponują osobami posiadającymi licencje pracowników ochrony fizycznej pierwszego lub drugiego stopnia oraz co najmniej jedną osobą posiadającą licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych z ofertą: - wykazu zawierającego zamówienia o których mowa w pkt1.2. lit. a, - dokumentów potwierdzających, że zamówienia wymienione w ww. wykazie zostały zrealizowane/są realizowane z należytą starannością, wystawionych przez podmioty na rzecz których zamówienia zostały zrealizowane-są realizowane; - wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia; - dokumentów potwierdzających , że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. 1.3.. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonej z ofertą: - aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych z ofertą: a) .Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu , wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualnej informacji z krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w pkt 1.4.lit.a. do d. składa dokumenty wymienione w § 2 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form,w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) e) Aktualnej informacji z krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w pkt 1.4. lit. e składa dokumenty wymienione w § 2 ust. 1 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form,w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) 2. Ocena spełniania ww. warunków zostanie dokonana wg formuły (spełnia-nie spełnia), w oparciu o oświadczenia i dokumenty, które mają dostarczyć Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Aktualną koncesję określającą zakres i formę prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia. 3. Wykaz zawierający wykonane-wykonywane, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 5 zamówień polegających na stałej ochronie fizycznej osób i mienia, z których co najmniej jedno w budynku użyteczności publicznej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Dokumenty potwierdzające, że zamówienia wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 3., zostały wykonane z należytą starannością, wystawione przez podmioty na rzecz których zostały wykonane-są wykonywane. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie - wykonywanie zamówienia muszą zawierać następujące informacje: - nazwę Wykonawcy, - nazwę podmiotu na rzecz którego zamówienie zostało wykonane/jest wykonywane, - potwierdzenie należytego wykonania/wykonywania zamówienia. 5.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 6. Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia ( licencje pracowników ochrony I lub II stopnia). 7. Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Aktualną informację z krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w pkt od.8. do 11. składa dokumenty wymienione w § 2 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form,w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) 12. Aktualną informację z krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w pkt.12. składa dokumenty wymienione w § 2 ust. 1 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form,w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) 13. Dokumenty, oświadczenia o których mowa w pkt 1 -.12. mają być przedstawione w formie oryginału, jednakże zamawiający dopuszcza złożenie dokumentów wymienionych w pkt 2., 4., 6., .8.-.12. w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokument, o którym mowa w pkt .7. musi być przedstawiony w formie oryginału, bądź poświadczony za zgodność odpisu z oryginałem przez jego wystawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us-kamiennagora.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Kamiennej Górze ul. Papieża Jana Pawła II 18 58-400 Kamienna Góra.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Miejscem składania ofert jest siedziba zamawiającego: Urząd Skarbowy w Kamiennej Górze, ul. Papieża Jana Pawła II 18, pokój nr 7 - Sekretariat (I piętro)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.