Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-29
Piaski: Adaptacja pomieszczeń warsztatowych Nadleśnictwa Piaski na izbę edukacyjną.
Numer ogłoszenia: 19146 - 2008; data zamieszczenia: 29.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Piaski, ul. Drzęczewska 1, 63-820 Piaski, woj. wielkopolskie, tel. 065 5739080, fax 065 5739083.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaski.lasypanstwowe.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczeń warsztatowych Nadleśnictwa Piaski na izbę edukacyjną..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace polegające na: rozbiórce ścian, filarów z cegieł, wykonaniu przesklepień otworów w ścianach, ułożeniu nadproży prefabrykowanych, wykuciu ościeżnic stalowych okiennych i drzwiowych, przymurowaniu ścianek z cegieł, montażu okien rozwieranych, uchylno-rozwieranych, uchylnych, montażu drzwi balkonowych, położeniu okładzin gipsowo-kartonowych, izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej, położeniu posadzek z warstwą wyrównującą, wykonaniu cokolików, malowaniu , wykonaniu ścianek działowych, uzupełnieniu tynków zewnętrznych; wykonaniu robót w zakresie instalacji elektrycznej oraz opraw elektrycznych; wykonaniu instalacji wod.-kan., cieplnej , wentylacyjnej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.12.00 - Instalacja cieplna, wentylacyjna i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wysokość wadium 1400 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1 ustawy tj: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - przedstawią: aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj: wykonali w ostatnich 5 latach co najmniej 3 roboty o podobnym zakresie, złożoności i których łączna wartość wynosi minimum 420 tys. zł, potwierdzone listami referencyjnymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością; przedstawią wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i maszyn, jakimi dysponuje (posiada) wykonawca oraz wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z podaniem ich kwalifikacji zawodowych oraz uprawnień; wykażą przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich 3 lat (2005-2007) w ilości minimum 4 pracowników branży budowlanej, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; zatrudniają na podstawie umowy o pracę co najmniej 1 osobę z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności budowlanej, udokumentują ważny i obowiązujący wpis osób, o których mowa wyżej na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - przedstawią dokument ubezpieczenia potwierdzający, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100000 zł w okresie do dnia wykonania przedmiotu zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 2)Ocena spełniania w.w. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w. warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a)wypełniony formularz ofertowy - załącznik do SIWZ, b)szczegółowy kosztorys ofertowy, sporządzony w układzie załączonego kosztorysu ofertowego - załącznik nr 2 do SIWZ, c)dowód wniesienia wadium, d)oświadczenie woli podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), e)aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], f)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), g)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, h)oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 i 24 ustawy - zał. nr 3 do SIWZ i) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na formularzu ofertowym wg zał. nr 6, j) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień wraz z potwierdzeniem członkostwa w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa; k) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada (dysponuje) wykonawca - wg zał. nr 5, l) wykaz wykonanych w ostatnich 5 latach co najmniej 3 robót o podobnym zakresie, złożoności i łącznej wartości minimum 420 tys. zł z potwierdzeniem wykonania z należytą starannością wg zał. nr 4 (załączyć referencje) m)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100000 zł ( w okresie realizacji niniejszego zamówienia) n)informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat (2005-2007), a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zał. nr 7. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w. warunki wykonawca spełnił.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piaski.lasypanstwowe.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Piaski, ul. Drzęczewska 1, 63-820 Piaski.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiajacego, pokój nr 1 - sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI PIASKI
więcej: przetargi PIASKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie zabezpieczenia i reprofilowania płyt balkonowych poprzez usunięcie luźnych fragmentów betonu i zabezpieczenie specjalistyczną chemią budowlaną przeznaczoną do napraw (PCC) w budynkach Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Pragnienie" w Żyrardowie
- "REMONT DACHU OSADY MIESZKALNEJ STAREJ DYREKCJI PPN"
- Wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu pn.: "Termomodernizacja oddziału zamiejscowego przedszkola w Złakowie Borowym" - etap I
- ZP.271.9.2024 Miejski Klub Dziecięcy w Pruszczu
- Modernizacja pomieszczeń biblioteki w Falęcicach na potrzeby lokalnego centrum integracji społecznej
- Remont zabytkowego budynku Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Białej - etap I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.