eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych związanych z przebudową i wymiana oświetlenia wewnętrznego tradycyjnego na oświetlenie w technologii LED, w budynku na terenie Kampusu 600-lecia Odnowienia UJ w Krakowie. Nr sprawyCRZP/UJ/2/2014

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-08

Kraków: wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych związanych z przebudową i wymiana oświetlenia wewnętrznego tradycyjnego na oświetlenie w technologii LED, w budynku na terenie Kampusu 600-lecia Odnowienia UJ w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/2/2014
Numer ogłoszenia: 191331 - 2014; data zamieszczenia: 08.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 159883 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński, ul. Gołębia 24, 31-007 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4324450, faks 012 4324451.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych związanych z przebudową i wymiana oświetlenia wewnętrznego tradycyjnego na oświetlenie w technologii LED, w budynku na terenie Kampusu 600-lecia Odnowienia UJ w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/2/2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych dotyczących instalacji elektrycznych, związanych z przebudową i wymianą oświetlenia wewnętrznego tradycyjnego na oświetlenie w technologii LED wraz ze sterowaniem, w salach wykładowych budynku Zespołu Dydaktyczno Bibliotecznego i Wejścia Głównego, zlokalizowanym przy ul. Gronostajowej 7 na terenie Kampusu 600-lecia Odnowienia Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. 1.1 Zamówienie jako Projekt pn. Zbudowanie zintegrowanego systemu pozyskiwania i dystrybucji energii powstałej ze źródeł odnawialnych na terenie III Kampusu Uniwersytetu Jagiellońskiego - etap I, jest współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, Projekt nr MRPO.07.02.00-12-106/13 Priorytet 7. Infrastruktura ochrony środowiska, Działanie 7.2 Poprawa jakości powietrza i zwiększenie wykorzystania odnawialnych źródeł energii. Szczegółowe informacje dotyczące Programu dostępne są pod adresem: http://www.fundusze.malopolska.pl/mrpo/Strony/default.aspx . 1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, STWiOR oraz przedmiar, stanowiące załącznik A do SIWZ (1 plik w formacie PDF zawierający 103 strony), przy czym rysunki elementów lub urządzeń należy traktować jako przykładowe. Zamawiający zaznacza, iż załączony przedmiar ma wyłącznie charakter pomocniczy i orientacyjny, a podstawą do obliczenia ryczałtowej ceny oferty jest dokumentacja projektowa oraz STWiOR. 1.3 Prace muszą być zrealizowane zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (zwaną dalej w skrócie STWiOR), a obejmują roboty budowlane w zakresie instalacji elektrycznych, demontaż, dostawę i montaż elementów oraz urządzeń, a w szczególności: 1.3.1 Demontaż istniejących opraw oświetleniowych w salach wykładowych P0.1, P0.2, P0.3; 1.3.2 Montaż opraw oświetlenia ogólnego w technologii LED w salach wykładowych P0.1, P0.2, P0.3; 1.3.3 Montaż opraw oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w salach wykładowych P0.1, P0.2, P0.3; 1.3.4 Demontaż istniejących opraw oświetleniowych w salach wykładowych P1.1, P1.2; 1.3.5 Montaż opraw oświetlenia ogólnego w technologii LED w salach wykładowych P1.1, P1.2; 1.3.6 Montaż opraw oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w salach wykładowych P1.1, P1.2; 1.3.7 Demontaż istniejących opraw oświetleniowych w sali audytoryjnej P01.1; 1.3.8 Montaż opraw oświetlenia ogólnego w technologii LED w sali audytoryjnej P01.1; 1.3.9 Montaż opraw oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w sali audytoryjnej P01.1; 1.3.10 Modernizacja instalacji sterowania oświetlenia w sali audytoryjnej P01.1; 1.3.11 Wykonanie instalacji monitoringu oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w salach P0.1, P0.2, P0.3, P1.1, P1.2, P01.1; 1.3.12 Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu zdemontowanych elementów i urządzeń związanych z wykonaniem zamówienia. 1.3.13 Zasilanie instalacji oświetlenia sal wykładowych zrealizowane jest z istniejących dedykowanych rozdzielnic elektrycznych. Rozdzielnice wyposażone są w: - Rozłącznik główny, - Sygnalizację obecności napięcia, - Ochronniki przepięciowe klasy C, - Układ pomiaru energii elektrycznej; - Aparaturę zabezpieczającą i łączeniową. 1.3.14 Istniejące rozdzielnice elektryczne nn: - ROP2.0 - Rozdzielnica oświetlenia sal wykładowych P0.1, P0.2, P0.3 zlokalizowana w pomieszczeniu technicznym P0.9 na poziomie 0, - ROP2.1 - Rozdzielnica oświetlenia sal wykładowych P1.1, P1.2 zlokalizowana w pomieszczeniu technicznym P1.16 na poziomie +1, - ROP1.1 - Rozdzielnica oświetlenia sali audytoryjnej P01.1 zlokalizowana w pomieszczeniu technicznym P1.10 na poziomie +1. Schematy ideowe rozdzielnic oraz lokalizację rozdzielnic pokazano na poszczególnych rysunkach. 1.3.15 Trasy kablowe: Do prowadzenia instalacji w budynku należy wykorzystać istniejące drabinki i koryta kablowe prowadzone w przestrzeni międzystropowej nad sufitami podwieszanymi. Wszystkie odejścia od głównych tras kablowych do odbiorników końcowych należy wykonać w rurkach osłonowych o średnicach przystosowanych do przekroju kabli i przewodów. Wykonawca powinien zrealizować wszelkie przebicia przez ściany zapewniając niezbędne uszczelnienia takich przejść. Przejścia kabli przez przegrody oddzielenia pożarowego zabezpieczyć uszczelnieniem ognioodpornym o odporności ogniowej co najmniej równej odporności ogniowej przegród pożarowych. 1.3.16 Instalacja oświetlenia: 1.3.16.1 Instalacja oświetlenia w salach wykładowych P0.1, P0.2, P0.3. Modernizacja oświetlenia w salach P0.1, P0.2, P0.3 obejmować będzie wymianę (demontaż) istniejących opraw oświetleniowych wyposażonych w tradycyjne źródła światła na oprawy oświetleniowe ze źródłami światła w technologii LED. Specyfikacja opraw załączona została do opisu technicznego w rozdziale nr II. System sterowania oświetleniem pozostaje bez zmian. Obwody oświetleniowe w salach wykładowych P0.1, P0.2, P0.3 są wyprowadzone z rozdzielnicy oświetleniowej ROP2.0 zlokalizowanej w pomieszczeniu technicznym P0.9 na parterze budynku. Przewiduje się następujące rodzaje sterowania oświetleniem pomieszczeń: - Miejscowe: za pomocą łączników instalacyjnych przy drzwiach wejściowych, Miejscowe: za pomocą łączników instalacyjnych przy katedrze, - Schematy sterowania, typy i rozmieszczenie opraw pokazano na załączonych rysunkach. 1.3.16.2 Instalacja oświetlenia w salach wykładowych P1.1, P1.2. Modernizacja oświetlenia w salach P1.1, P1.2 obejmować będzie wymianę (demontaż) istniejących opraw oświetleniowych wyposażonych w tradycyjne źródła światła na oprawy oświetleniowe ze źródłami światła w technologii LED. Specyfikacja opraw załączona została do opisu technicznego w rozdziale nr II. System sterowania oświetleniem pozostaje bez zmian. Wszystkie oprawy regulowane wyposażone zostaną w konwerter 0-10V/DALI montowany przy oprawie. Obwody oświetleniowe w salach wykładowych P1.1, P1.2 są wyprowadzone z rozdzielnicy oświetleniowej ROP2.1 zlokalizowanej w pomieszczeniu technicznym P1.16 na I piętrze budynku. Przewiduje się następujące rodzaje sterowania oświetleniem pomieszczeń: - Miejscowe: za pomocą łączników instalacyjnych przy drzwiach wejściowych, - Miejscowe: za pomocą łączników instalacyjnych przy katedrze, - Miejscowe: za pomocą pulpitu sterowniczego umiejscowionego na meblu katedry. Schematy sterowania, typy i rozmieszczenie opraw pokazano na załączonych rysunkach. 1.3.16.3 Instalacja oświetlenia w sali audytoryjnej P01.1. Modernizacja oświetlenia w Sali audytoryjnej P01.1 obejmować będzie wymianę (demontaż) istniejących opraw oświetleniowych wyposażonych w tradycyjne źródła światła na oprawy oświetleniowe ze źródłami światła w technologii LED. Specyfikacja opraw załączona została do opisu technicznego w rozdziale nr II. Modernizacji podlega także system sterowania oświetleniem. Obwody oświetleniowe w sali audytoryjnej P01.1 są wyprowadzone z rozdzielnicy oświetleniowej ROP1.1 zlokalizowanej w pomieszczeniu technicznym P1.10 na I piętrze budynku. Przewiduje się następujące rodzaje sterowania oświetleniem pomieszczeń: - Miejscowe: za pomocą panelu dotykowego (projektowanego) umiejscowionego przy wejściu do sali audytoryjnej, - Miejscowe: za pomocą przenośnego urządzenia mobilnego typu iPAD (projektowanego), - Miejscowe: za pomocą pulpitu sterowniczego umiejscowionego na meblu katedry. Istniejące łączniki instalacyjne wraz z regulatorami przy wejściu głównym oraz łączniki instalacyjne przy wejściu drugim do sali audytoryjnej zostaną zdemontowane, a ich dotychczasowe funkcje realizowane będą z panelu dotykowego i przenośnego iPAD. Schematy sterowania, typy i rozmieszczenie opraw pokazano na załączonych rysunkach. 1.3.17 System sterowania oświetleniem. System sterowania oświetleniem w Sali audytoryjnej wyposażony będzie w urządzenia sterujące oprawami oświetleniowymi sterowanymi protokołami 0-10V jak i DALI. System będzie zarządzał całym oświetleniem w Auli. W momencie otrzymania informacji z BMS o odryglowaniu drzwi system automatycznie włączy dedykowaną scenę oświetleniową. Zarządzanie systemem dostępne będzie z panelu dotykowego zainstalowanego na ścianie przy wejściu do Auli oraz z urządzenia mobilnego typu iPAD. Dodatkowo system zostanie zintegrowany z istniejącym systemem AV i po przekręceniu kluczyka włączającego system AV przejmie on pełną kontrolę nad dedykowanymi mu oprawami zarządzając ich jasnością w scenach AV. System analizował będzie poziomy z systemu AV i wysyłał je jako informację cyfrową do opraw typu DALI. Modyfikacji ulegnie oświetlenie liniowe w gzymsach sufitowych i wnękach ściennych, które będzie również ściemniane. Rozdzielony zostanie również obwód kinkietów do pracy niezależnej. 1.3.18 Instalacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego. W modernizowanych salach zaprojektowano niezależny system monitoringu opraw oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego. Oprawy wyposażone będą w inwertery o czasie działanie t=3h. Wszystkie oprawy oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego będą monitorowane centralką (COA) umieszczoną w pomieszczeniu technicznym P0.9 na poziomie 0. Zasilanie centralki COA projektuje się z rozdzielnicy ROP2.0 - obwód ROP2.0-w421. 1.3.19 Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedstawienia i uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji prac. 1.3.20 Zamawiający zaznacza, iż użyte w SIWZ przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne. Ponadto jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji (załączonej do SIWZ), Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji przez autora projektu stanowiącego załącznik do SIWZ, oraz o ile to niezbędne uzyskania również uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń, itp.) lub decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych. 2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli do 4 miesięcy, liczonych od daty udzielenia zamówienia, tj. podpisania umowy, z uwzględnieniem zajętości sal w godzinach wykładowych. 3. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36-miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty budowlano-montażowe, elementy i urządzenia, liczone od daty odbioru całości zamówienia oraz dokonywanie własnym staraniem i na koszt Wykonawcy przeglądów gwarancyjnych wynikających z instrukcji zamontowanych elementów, urządzeń i wyposażenia, zgodnie z zaleceniami bądź wymaganiami ich producentów, napraw zainstalowanych elementów i urządzeń, oraz usuwania usterek powstałych i zgłoszonych w okresie gwarancji, szczegółowo opisane we wzorze umowy, zapewniając ciągłość ich funkcji, co należy skalkulować w cenie ryczałtowej oferty. 4. Wykonawca musi przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot umowy, wyliczoną na podstawie indywidualnej kalkulacji, w formie kosztorysów uproszczonych plus zestawienie materiałów, urządzeń i wyposaże?nia wraz z nośnikami cenotwórczymi stanowiącymi podstawę do wykonania koszto?rysów. Cena ryczałtowa brutto musi uwzględniać wymagania i zapisy niniejszej SIWZ oraz jej załączników, w szczególności dokumentacji projektowej, STWiOR, przedmiaru oraz doświadczenia zawodowego. 5. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty kosztorysy uproszczone plus zestawienie materiałów, urządzeń i wyposażenia z nośnikami cenotwórczymi stanowiącymi podstawę do wykonania kosztorysów, wraz ze wskazaniem producenta/ów, typów, numerów katalogowych itp. oferowanych elementów i urządzeń. Ewentualne braki w wycenach pozycji robót oraz materiałów i sprzętu w kosztorysie uproszczonym nie stanowią podstawy do żądania dodatkowego wynagrodzenia i przyjmuje się, że Wykonawca zobowiązał się wykonać wszystkie roboty wynikające z SIWZ i jej załączników w ryczałtowej cenie oferty. Kosztorysy uproszczone i zestawienia materiałów wraz opisem oferowanych elementów oraz urządzeń i dokumentami potwierdzającymi spełnienie wymagań SIWZ stanowią jedynie podstawę do rozliczenia ewentualnych robót zamiennych oraz oceny zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami SIWZ. 6. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia). W przypadku robót budowlanych Zamawiający dopuszcza możliwość zlecania realizację zamówienia przez podwykonawców, w zakresie określonym w ofercie Wykonawcy, dalszym podwykonawcom za zgodą Zamawiającego po uprzednim przedłożenia mu również zgody Wykonawcy. 7. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ. 8. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 31.52.00.00 - Lampy i oprawy oświetleniowe 31.52.72.60 - Systemy oświetleniowe 31.52.72.70 - Platformy oświetleniowe 31.53.00.00 - Części lamp i sprzętu oświetleniowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jako Projekt pn. Zbudowanie zintegrowanego systemu pozyskiwania i dystrybucji energii powstałej ze źródeł odnawialnych na terenie III Kampusu Uniwersytetu Jagiellońskiego - etap I, Projekt nr MRPO.07.02.00-12-106/13, jest współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 Priorytet 7. Infrastruktura ochrony środowiska Działanie 7.2 ....

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Voltel Usługi Elektryczne Łukasz Piech, os. Strusia 9/12, 31-808 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 500000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 391699,27

  • Oferta z najniższą ceną: 391699,27 / Oferta z najwyższą ceną: 632131,94

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.