eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Ochrona i dozorowanie budynku przy ul. Św. Leonarda 4 w Kielcach wraz z mieniem i terenem przyległym oraz na utrzymanie czystości wewnątrz budynku i terenu przyległego do budynku.



Ogłoszenie z dnia 2007-10-11

Kielce: Ochrona i dozorowanie budynku przy ul. Św. Leonarda 4 w Kielcach wraz z mieniem i terenem przyległym oraz na utrzymanie czystości wewnątrz budynku i terenu przyległego do budynku.
Numer ogłoszenia: 191328 - 2007; data zamieszczenia: 11.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historii Kielc, ul. Św. Leonarda 4, 25-303 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3405520, fax 041 3405525.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumhistoriikielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona i dozorowanie budynku przy ul. Św. Leonarda 4 w Kielcach wraz z mieniem i terenem przyległym oraz na utrzymanie czystości wewnątrz budynku i terenu przyległego do budynku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi całodobowej, stałej i bezpośredniej ochrony fizycznej mienia należącego do Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia składającego się z budynku Muzeum, jego pomieszczeń, rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach i terenu przyległego. 2. Świadczenie usługi w zakresie utrzymania czystości wewnątrz budynku Muzeum oraz terenu przyległego do budynku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 26.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie: 3000,00zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Termin złożenia wadium: przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 4. W przypadku wniesinia wadium w pieniądzu należy dokonać tego przelewem na rachunek bankowy Muzeum Historii Kielc: Bank BPH Spółka Akcyjna Oddział w Kielcach nr 92 1060 0076 0000 3200 0116 6250 z dopiskiem: Wadium w przetargu nieogranicoznym na ochronę i dozorowanie budynku przy ul. Św. Leonarda 4 w Kielcach wraz z mieniem i terenem przyległym oraz na utrzymanie czystości wewnątrz budynku i terenu przyległego do budynku. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 2 Ustawy Pzp..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonywania zamówienia; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według reguły spełnia albo nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w punkcie V Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Niespełnienie choćby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, zaś oferta Wykonawcy wykluczonego zostanie uznana za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrebne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu skłania ofert. 6. Koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej objętej postępowaniem w zakresie usług ochrony stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. 7. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8. Kopia wniesienia wadium. 9. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 10. Wykaz wykonanych dostaw o wielkości i charakterze odpowiadającyh przedmiotowi niniejszego zamówienia, za ostatnie trzy lata, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to za ten okres, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie - wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat wykonał co najmniej trzy prace podobne do przedmiotu zamówienia. Za prace podobne Zamawiający uzna realizację przez Wykonawcę usługi ochrony i utrzymania czystości odpowiadające swoim zakresem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, każda potwierdzona odpowiednimi referencjami. 11. Opis technologii sprzątania zawierający: - zasady sprzątania stosowane przez firmę, - wykaz urządzeń, sprzętu specjalistycznego stosowanego przez Wykonawcę, - wykaz i ilość środków czystości wraz z kartami charakterystyk - system monitorowania jakości usługi. 12. Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej obieku i zapoznania się ze specyfiką pracy, łącznie ze sprawdzeniem wszystkich powierzchni podlegających czyszczeniu bądź konserwacji celem dobrania odpowiednich środków.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumhistoriikielc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Historii Kielc, ul. Św. Leonarda 4, 25-303 Kielce.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Muzeum Historii Kielc, ul. Św. Leonarda 4, 25-303 Kielce, pod. 219.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.