eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Zakup i dostawa odzieży operacyjnej wielorazowego użytku oraz bielizny pościelowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-05

Katowice: Zakup i dostawa odzieży operacyjnej wielorazowego użytku oraz bielizny pościelowej
Numer ogłoszenia: 191316 - 2014; data zamieszczenia: 05.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Szpital Kolejowy w Katowicach - s.p.z.o.z. , ul. Panewnicka 65, 40-760 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 605 35 00, faks 32 605 35 08.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://kolejowy.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa odzieży operacyjnej wielorazowego użytku oraz bielizny pościelowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa odzieży operacyjnej wielorazowego użytku oraz bielizny pościelowej w zakresie: Pakietu nr 1 - Zakup i dostawa wraz z transportem odzieży operacyjnej wielorazowego użytku w tym: fartuchy chirurgiczne - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 160 szt. Wymagania: zgodność z normą PN-EN 13795, zachowanie barierowości 100 cykli prania, system znakowania kolejnych cykli prania, fartuchy obszyte lamówką wokół szyi w różnych kolorach lub inny system zapewniający identyfikację rozmiarów, certyfikat zgodności (jakości) dla oferowanej tkaniny barierowej, jednostkowe oznakowanie metką CE, trwałe oznakowanie nazwą szpitala oraz nazwą oddziału; Pakietu nr 2 - Zakup i dostawa wraz z transportem odzieży operacyjnej wielorazowego użytku w tym: bluzy, spodnie, sukienki - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 160 kpl, 30 szt. Wymagania: zgodność z normą PN-EN 13795, zachowanie barierowości 100 cykli prania, system znakowania kolejnych cykli prania, fartuchy obszyte lamówką wokół szyi w różnych kolorach lub inny system zapewniający identyfikację rozmiarów, certyfikat zgodności (jakości) dla oferowanej tkaniny barierowej, jednostkowe oznakowanie metką CE, trwałe oznakowanie nazwą szpitala oraz nazwą oddziału; Pakietu nr 3 - Zakup i dostawa wraz z transportem bielizny pościelowej w tym: prześcieradła, poszewki, poszwy - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 790 szt. Wymagania: skład tkaniny: bawełna min. 55% + poliester o gramaturze 120 g/m2, tkanina barwiona barwnikami kadziowymi lub bielona, temperatura prania do 95 st. C, trwałe oznakowanie nazwą szpitala oraz nazwą oddziału; Pakietu nr 4 - Zakup i dostawa wraz z transportem odzieży operacyjnej wielorazowego użytku oraz bielizny pościelowej w tym: poduszki, podkłady bawełniane, koszule położnicze, koszule operacyjne, kompresy bawełniane - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 595 szt. Wymagania: skład tkaniny stosowanej na odzież i kompresy: bawełna 100%, masa powierzchniowa min. 150 g/m2, skład tkaniny stosowanej na pościel: bawełna min. 55% + poliester o gramaturze 120 g/m2, tkanina barwiona barwnikami kadziowymi lub bielona, temperatura prania do 95 st.C, trwałe oznakowanie nazwą szpitala oraz nazwą oddziału; Pakietu nr 5 - Zakup i dostawa wraz z transportem odzieży operacyjnej wielorazowego użytku oraz bielizny pościelowej w tym: podkłady chłonne wielorazowego użytku - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 50 szt. Wymagania: a) trwałe oznakowanie nazwą szpitala oraz nazwą oddziałów; Pakietu nr 6 - Zakup i dostawa wraz z transportem odzieży operacyjnej wielorazowego użytku oraz bielizny pościelowej w tym: podkłady bawełniane, podgumowane wielorazowego użytku - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 60 szt. Wymagania: trwałe oznakowanie nazwą szpitala oraz nazwą oddziałów; Pakietu nr 7 - Zakup i dostawa wraz z transportem odzieży operacyjnej wielorazowego użytku oraz bielizny pościelowej w tym: piżamy męskie, koszule nocne, pieluchy tetrowe - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 330 szt. Wymagania: trwałe oznakowanie nazwą szpitala oraz nazwą oddziałów; Pakietu nr 8 - Zakup i dostawa wraz z transportem odzieży operacyjnej wielorazowego użytku oraz bielizny pościelowej w tym: koce - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 30 szt. Wymagania: trwałe oznakowanie nazwą szpitala oraz nazwą oddziałów..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 39.51.20.00-4, 39.51.80.00-6, 39.51.21.00-5, 39.51.25.00-9, 39.50.00.00-7, 18.31.80.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie wykonał: Pakiet nr 1: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 8.000,00 zł brutto, Pakiet nr 2: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 10.000,00 zł brutto, Pakiet nr 3: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 10.000,00 zł brutto, Pakiet nr 4: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 8.000,00 zł brutto, Pakiet nr 5: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 1.000,00 zł brutto, Pakiet nr 6: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 1.000,00 zł brutto, Pakiet nr 7: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 1.000,00 zł brutto, Pakiet nr 8: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 1.000,00 zł brutto, odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Określenie dostaw, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie. Za główne dostawy uznaje się dostawy niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w pkt. 6.2.1 SIWZ tj. Pakiet nr 1: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 8.000,00 zł brutto, Pakiet nr 2: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 10.000,00 zł brutto, Pakiet nr 3: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 10.000,00 zł brutto, Pakiet nr 4: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 8.000,00 zł brutto, Pakiet nr 5: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 1.000,00 zł brutto, Pakiet nr 6: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 1.000,00 zł brutto, Pakiet nr 7: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 1.000,00 zł brutto, Pakiet nr 8: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 1.000,00 zł brutto, odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot postępowania. Dowodami potwierdzającymi czy usługi zostały wykonane należycie są: 1) Poświadczenie; lub inny dokument potwierdzający należyte wykonanie dostawy. 2) Oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt.1 Jeżeli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz, którego dostawy wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. W razie konieczności szczególnie, gdy wykaz lub dowody, o których mowa odpowiednio w pkt. 1) i pkt. 2), budzą wątpliwości zamawiającego lub, gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz, którego dostawy były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terenie RP asortyment objęty zamówieniem, dla którego jest to wymagane, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dn. 20 maja 2010r. (Dz. U. z 2010r. nr 107, poz. 679) oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie: deklarację zgodności, certyfikat CE, wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych oraz opis lub wypis z katalogu produktów lub ulotkę producenta w języku polskim (jeżeli dotyczy); Przepisy prania

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1 Formularz oferty, 2 Formularze cenowe, 3 Oświadczenie o terminie płatności, 4 Oświadczenie o terminie dostawy, 5 Oświadczenie o nieupadłości Firmy, 6 Oświadczenie o podwykonawcach, 7 Wykaz wykonanych dostaw, 8 Projekt umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy tylko i wyłącznie na warunkach i zasadach określonych w Projekcie umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/osk_katowice
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zakupów i Inwestycji siedziby Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat siedziby Zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa odzieży operacyjnej wielorazowego użytku oraz bielizny pościelowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem odzieży operacyjnej wielorazowego użytku w tym: fartuchy chirurgiczne - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 160 szt. Wymagania: zgodność z normą PN-EN 13795, zachowanie barierowości 100 cykli prania, system znakowania kolejnych cykli prania, fartuchy obszyte lamówką wokół szyi w różnych kolorach lub inny system zapewniający identyfikację rozmiarów, certyfikat zgodności (jakości) dla oferowanej tkaniny barierowej, jednostkowe oznakowanie metką CE, trwałe oznakowanie nazwą szpitala oraz nazwą oddziału.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa odzieży operacyjnej wielorazowego użytku oraz bielizny pościelowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem odzieży operacyjnej wielorazowego użytku w tym: bluzy, spodnie, sukienki - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 160 kpl, 30 szt. Wymagania: zgodność z normą PN-EN 13795, zachowanie barierowości 100 cykli prania, system znakowania kolejnych cykli prania, fartuchy obszyte lamówką wokół szyi w różnych kolorach lub inny system zapewniający identyfikację rozmiarów, certyfikat zgodności (jakości) dla oferowanej tkaniny barierowej, jednostkowe oznakowanie metką CE, trwałe oznakowanie nazwą szpitala oraz nazwą oddziału.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa odzieży operacyjnej wielorazowego użytku oraz bielizny pościelowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem bielizny pościelowej w tym: prześcieradła, poszewki, poszwy - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 790 szt. Wymagania: skład tkaniny: bawełna min. 55% + poliester o gramaturze 120 g/m2, tkanina barwiona barwnikami kadziowymi lub bielona, temperatura prania do 95 st. C, trwałe oznakowanie nazwą szpitala oraz nazwą oddziału.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.20.00-4, 39.51.21.00-5, 39.51.25.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup i dostawa odzieży operacyjnej wielorazowego użytku oraz bielizny pościelowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem odzieży operacyjnej wielorazowego użytku oraz bielizny pościelowej w tym: poduszki, podkłady bawełniane, koszule położnicze, koszule operacyjne, kompresy bawełniane - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 595 szt. Wymagania: skład tkaniny stosowanej na odzież i kompresy: bawełna 100%, masa powierzchniowa min. 150 g/m2, skład tkaniny stosowanej na pościel: bawełna min. 55% + poliester o gramaturze 120 g/m2, tkanina barwiona barwnikami kadziowymi lub bielona, temperatura prania do 95 st.C, trwałe oznakowanie nazwą szpitala oraz nazwą oddziału.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.20.00-4, 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup i dostawa odzieży operacyjnej wielorazowego użytku oraz bielizny pościelowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem odzieży operacyjnej wielorazowego użytku oraz bielizny pościelowej w tym: podkłady chłonne wielorazowego użytku - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 50 szt. Wymagania: trwałe oznakowanie nazwą szpitala oraz nazwą oddziałów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup i dostawa odzieży operacyjnej wielorazowego użytku oraz bielizny pościelowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem odzieży operacyjnej wielorazowego użytku oraz bielizny pościelowej w tym: podkłady bawełniane, podgumowane wielorazowego użytku - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 60 szt. Wymagania: trwałe oznakowanie nazwą szpitala oraz nazwą oddziałów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakup i dostawa odzieży operacyjnej wielorazowego użytku oraz bielizny pościelowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem odzieży operacyjnej wielorazowego użytku oraz bielizny pościelowej w tym: piżamy męskie, koszule nocne, pieluchy tetrowe - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 330 szt. Wymagania: trwałe oznakowanie nazwą szpitala oraz nazwą oddziałów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.31.80.00-1, 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zakup i dostawa odzieży operacyjnej wielorazowego użytku oraz bielizny pościelowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem odzieży operacyjnej wielorazowego użytku oraz bielizny pościelowej w tym: koce - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 30 szt. Wymagania: trwałe oznakowanie nazwą szpitala oraz nazwą oddziałów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.