eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup wyposażenia medycznego dla Szpitala Praskiego w zakresie zakupów inwestycyjnych - zakup dwóch stanowisk do resuscytacji z wyposażeniem dodatkowym, oraz zakup głowicy USG do badań noworodków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-11

Warszawa: Zakup wyposażenia medycznego dla Szpitala Praskiego w zakresie zakupów inwestycyjnych - zakup dwóch stanowisk do resuscytacji z wyposażeniem dodatkowym, oraz zakup głowicy USG do badań noworodków
Numer ogłoszenia: 191233 - 2007; data zamieszczenia: 11.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego SPZOZ, Al. Solidarności 67, 03-401 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6187190, fax 022 6187190.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia medycznego dla Szpitala Praskiego w zakresie zakupów inwestycyjnych - zakup dwóch stanowisk do resuscytacji z wyposażeniem dodatkowym, oraz zakup głowicy USG do badań noworodków.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wyposażenia medycznego dla Szpitala Praskiego w zakresie zakupów inwestycyjnych - zakup dwóch stanowisk do resuscytacji z wyposażeniem dodatkowym, oraz zakup głowicy USG do badań noworodków Pakiet I: 1. Stanowisko I do resuscytacji z wyposażeniem podstawowym, plus wyposażenie dodatkowe (lampa halogenowa, lampa do fototerapii, pompa infuzyjna, pulsoksymetr ) 2. Stanowisko II do resuscytacji z wyposażeniem podstawowym, plus wyposażenie dodatkowe (pompa infuzyjna, system do resuscytacji, lampa do fototerapii, mixer tlen-powietrze, pulsoxymetr, monitor, nawilżacz do mieszaniny oddechowej) Sprzęt fabrycznie nowy - rok produkcji 2007, opisany szczegółowo w Zestawieniu parametrów technicznych, stanowiącym załączniki nr 3 do SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje również warunki gwarancji i serwisu stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ. Pakiet II: Głowica USG do badań noworodków, kompatybilna z aparatem USG Philips 5000, częstotliwość - min 7 Mhz, z możliwością wykonania: 1. badań jamy brzusznej: pediatrycznej i neonatologicznej; 2. przezciemiączkowych badań mózgu; 3. ECHO. Sprzęt fabrycznie nowy - rok produkcji 2007. Zakres zamówienia obejmuje również warunki gwarancji i serwisu stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.17.22.00 - Urządzenia do resuscytacji Kod CPV wg słownika 2008: 33.17.22.00 - Urządzenia do resuscytacji Oryginalny kod CPV: 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykażą, że wykonywali dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, oraz e) spełniają wymagania bezpieczeństwa oraz wymagania ustawy o wyrobach medycznych i zaoferują przedmiot zamówienia dopuszczony do obrotu i stosowania na rynku polskim, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów Wykonawcy załączonych do oferty metodą spełnia / nie spełnia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do składanej oferty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy. II. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: Wykazu wykonanych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (minimum jedna dostawa) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. III. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do składanej oferty: 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy , wg wzoru na. IV. W celu potwierdzenia, iż oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego, Wykonawca do oferty załączy: Dokumenty potwierdzające, iż oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i stosowania na terytorium RP tzn. posiada np. wpis do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania lub deklarację zgodności/certyfikat CE. V. Potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt I.1 jw. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że, nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. W/w dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt. V.1 jw. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.praski.waw.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego w Warszawie, AL. Solidarności 67 bud. D, pok.4 - Dział Zamówień Publicznych..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego SPZOZ w Warszawie, Al. Solidarności 67, budynek D pokój nr 12 - Biuro Organizacyjno-Prawne.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stanowisko I do resuscytacji z wyposażeniem podstawowym, plus wyposażenie dodatkowe (lampa halogenowa, lampa do fototerapii, pompa infuzyjna, pulsoksymetr ) 2. Stanowisko II do resuscytacji z wyposażeniem podstawowym, plus wyposażenie dodatkowe (pompa infuzyjna, system do resuscytacji, lampa do fototerapii, mixer tlen-powietrze, pulsoxymetr, monitor, nawilżacz do mieszaniny oddechowej) Sprzęt fabrycznie nowy - rok produkcji 2007, opisany szczegółowo w Zestawieniu parametrów technicznych, stanowiącym załączniki nr 3 do SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje również warunki gwarancji i serwisu stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.17.22.00-8.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet II: Głowica USG do badań noworodków, kompatybilna z aparatem USG Philips 5000, częstotliwość - min 7 Mhz, z możliwością wykonania: 1. badań jamy brzusznej: pediatrycznej i neonatologicznej; 2. przezciemiączkowych badań mózgu; 3. ECHO. Sprzęt fabrycznie nowy - rok produkcji 2007. Zakres zamówienia obejmuje również warunki gwarancji i serwisu stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.11.22.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.