eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włodawa › Zakup komputerów, mebli oraz sprzętu do zajęć z gimnastyki korekcyjnej w ramach realizacji projektu pn. Przyjazna szkoła - wsparcie dla uczniów klas I-III szkół podstawowych we Włodawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-05

Włodawa: Zakup komputerów, mebli oraz sprzętu do zajęć z gimnastyki korekcyjnej w ramach realizacji projektu pn. Przyjazna szkoła - wsparcie dla uczniów klas I-III szkół podstawowych we Włodawie
Numer ogłoszenia: 191119 - 2012; data zamieszczenia: 05.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Włodawy , al. J. Piłsudskiego 41, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. (082) 57 21 444, faks (082) 57 22 454.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.wlodawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup komputerów, mebli oraz sprzętu do zajęć z gimnastyki korekcyjnej w ramach realizacji projektu pn. Przyjazna szkoła - wsparcie dla uczniów klas I-III szkół podstawowych we Włodawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup komputerów, mebli oraz sprzętu do zajęć z gimnastyki korekcyjnej w ramach realizacji projektu pn.: Przyjazna szkoła - wsparcie dla uczniów klas I-III szkół podstawowych we Włodawie, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Przedmiot zamówienia w ramach każdego zadania obejmuje zakup i dostawę wyłącznie nowego sprzętu: komputerowego, mebli oraz sprzętu do zajęć z gimnastyki korekcyjnej zgodnie z poniższym zestawieniem, spełniającego wymagane przez prawo stosowne normy oraz posiadającego zaświadczenia i certyfikaty. Urządzenia muszą spełniać wszystkie wymogi dotyczące bezpieczeństwa oraz zużycia energii określone w obowiązującym w Polsce prawie. W skład zamówienia wchodzi: W ramach zadania 1: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania 1) Laptop z systemem operacyjnym - 6 sztuk; 2) Oprogramowanie wspomagające do laptopów - 6 sztuk W ramach zadania 2: Dostawa mebli oraz sprzętu do zajęć z gimnastyki korekcyjnej 1) Materac gimnastyczny (200-120-5 cm) - 8 sztuk 2) Ławeczka gimnastyczna 3.0 m - 2 sztuki 3) Pagórki do rehabilitacji - 1 zestaw 4) Piłka rehabilitacyjna śr. 60 cm - 5 sztuk 5) Łezka relaksacyjna - 4 sztuki 6) Zestaw 6 kolorowych wysp o różnej wysokości - 1 sztuka Zamawiający informuje, iż projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. Podane w opisach szczegółowych ( załącznik nr 2 do SIWZ) nazwy lub parametry techniczne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania/produkty równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. Odpowiedniki pod względem parametrów technicznych powinny być równoważne, tzn. nie gorsze od wskazanych przez Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 37.42.00.00-8, 37.40.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie w y m a g a wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem- Załącznik 3

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza wymagań szczegółowych. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem - Załącznik 3

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza wymagań szczegółowych. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem - Załącznik 3

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza wymagań szczegółowych. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem - Załącznik 3

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza wymagań szczegółowych. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem - Załącznik 3

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem- Załącznik 3 2. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień -pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Klauzule ewentualnych zmian umowy przewidziane w trybie art. 144 ustawy Pzp, które mogą zostać wprowadzone po zaistnieniu następujących okoliczności: 1) przewidziane w SIWZ zmiany umowy mogą być inicjowane przez zamawiającego lub przez wykonawcę, 2) zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ, 3) zmiany, o których mowa mogą prowadzić do zmiany terminu realizacji zamówienia jak i rozwiązania umowy, 4) zamawiający może nie wyrazić zgody na dokonanie zmian postanowień umowy, jeżeli proponowana zmiana może wpłynąć na opóźnienie, obniżenie jakości lub zwiększenie kosztów w wykonywaniu zobowiązań umowy, 5) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy ( koszty związane z ewentualną podwyżką stawek VAT ponosi Wykonawca), 6) zmiana umowy ( w szczególności terminu wykonania ) może nastąpić w przypadku wystąpienia: wyjątkowo niesprzyjających warunków klimatycznych w szczególności klęsk żywiołowych, innych warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację zamówienia lub też wystąpienia, np. nieprzewidzianych awarii infrastruktury technicznej, których skutki są trudne do usunięcia i zawieszenie wykonywania zamówienia trwa dłużej niż 3 dni, epidemii, działań rządowych itp., 7) Przyczyny zewnętrzne o obiektywnym charakterze, niezależne od zamawiającego oraz wykonawcy skutkujące niemożliwością realizacji zamówienia. Termin wykonania umowy może wówczas ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu umowy w sposób należyty. Przedłużenie terminu nie może jednak przekraczać okresu trwania tej okoliczności. 8) Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę, w takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umwlodawa.bip.mbnet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski we Włodawie, Al. Piłsudskiego 41, 22-200 Włodawa, pokój nr 35.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski we Włodawie, Al. Piłsudskiego 41, 22-200 Włodawa, pokój nr 18 - sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja projektu pn.: Przyjazna szkoła - wsparcie dla uczniów klas I-III szkół podstawowych we Włodawie, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania: Laptop z systemem operacyjnym - 6 sztuk Oprogramowanie wspomagające do laptopów - 6 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mebli oraz sprzętu do zajęć z gimnastyki korekcyjnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materac gimnastyczny (200-120-5 cm) - 5 sztuk Materac gimnastyczny (200-120-5 cm) z możliwością składania na 3 części - 3 sztuki Ławeczka gimnastyczna 3.0 m - 2 sztuki Pagórki do rehabilitacji - 1 zestaw Piłka rehabilitacyjna śr. 60 cm - 3 sztuk Piłka rehabilitacyjna śr. 60 cm z uchwytami - 2 sztuki Łezka relaksacyjna - 4 sztuki Zestaw 6 kolorowych wysp o różnej wysokości - 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.42.00.00-8, 37.40.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.