eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Działdowo › Modernizacja i zmiana sposobu użytkowania budynku dydaktycznego w Zespole Szkół w Malinowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-01

Działdowo: Modernizacja i zmiana sposobu użytkowania budynku dydaktycznego w Zespole Szkół w Malinowie
Numer ogłoszenia: 190994 - 2010; data zamieszczenia: 01.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Emilii Sukertowej-Biedrawiny , Malinowo 10, 13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 23 697 41 63, faks 23 697 41 63.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsmalinowo.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i zmiana sposobu użytkowania budynku dydaktycznego w Zespole Szkół w Malinowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w obiekcie zlokalizowanym w strefie ochrony konserwatorskiej pn. Modernizacja oraz doposażenie pracowni gastronomicznych i hotelarskich w Zespole Szkół w Malinowie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013, Działanie 3.1. Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną. W wyniku modernizacji ma powstać: pracownia gastronomiczna, pracownia obsługi konsumenta, pracownia recepcja, pracownia sala konferencyjna, pracownia jednostka mieszkalna. Zmodernizowane zaplecze ma przyczynić się do kształcenia fachowej i nowoczesnej kadry gastronomiczno-hotelarskiej. Zakres prac obejmuje: 1. Roboty rozbiórkowe - wyburzenie niektórych ścianek działowych. 2. Zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych. 3. Wykonanie nowych ścianek działowych z pełnych cegieł oraz płyt gipsowo - kartonowych. 4. Zamurowanie otworów oraz uzupełnienie ścian. 5. Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę PCV z obsadzeniem podokienników. 6. Wymiana starej stolarki drzwiowej. 7. Montaż nowej stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami. 8. Montaż drzwi wewnętrznych fabrycznie wykończonych przesuwnych. 9. Wykonanie nowych posadzek z tworzyw sztucznych oraz wykładzin dywanowych. 10. Wykonanie tynków wewnętrznych zwykłych oraz gładzi gipsowych. 11. Szpachlowanie tynków wewnętrznych. 12. Licowanie ścian płytkami glazurowymi. 13. Malowanie powierzchni wewnętrznych - podłoży gipsowych i z płyt gipsowo kartonowych. 14. Montaż pochwytów i balustrad schodowych. 15. Wymiana i wykonanie nowej wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej. 16. Wymiany i wykonanie nowych odcinków instalacji wodno - kanalizacyjnej. 17. Wymiana urządzeń wodno - kanalizacyjnych (miski ustępowe, baterie umywalkowe i zlewozmywakowe, kabiny natryskowe, kuchnie gazowe). 18. Montaż nowych urządzeń wodno - kanalizacyjnych (miski ustępowe, baterie umywalkowe i zlewozmywakowe, kabiny natryskowe, kuchnie gazowe). 19. Wykonanie nowych odcinków instalacji centralnego ogrzewania. 20. Demontaż starych i montaż nowych grzejników centralnego ogrzewania. 21. Wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z osprzętem. 22. Zabezpieczenie obiektu w instalację p.poż. (wymiana i uzupełnienie). 23. Wykonanie obowiązkowych badań, analiz i pomiarów, świadectw i opinii.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.42.20 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich 45.21.25.00 - Przeróbki kuchni lub restauracji 45.21.13.10 - Roboty budowlane w zakresie łazienek .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    1. Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (pzp). 2. Oświadczenie, że dysponuje kadrą techniczną posiadającą wymagane uprawnienia kierownika budowy w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane oraz pracownikami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, a także potencjałem technicznym zapewniającym właściwą realizację robót budowlanych. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych, zrealizowanych w przetargu nieograniczonym lub ograniczonym, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 4. Oświadczenie, że znajduje się w sytuacji finansowej umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia. 5. Oświadczenie, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6. Oświadczenie, że udzieli gwarancji na całość robót na okres nie krótszy niż 3 lata. 7. Oświadczenie, że w przypadku wybrania jego oferty, najpóźniej w dniu podpisania umowy, dostarczy Zamawiającemu polisę ubezpieczeniową OC dotyczącą robót będących przedmiotem zamówienia.

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

    IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 20.

    Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

    W przypadku, kiedy liczba zgłaszających wnioski o dopuszczenie do postępowania przekroczy liczbę 20, wówczas Zamawiający będzie brał pod uwagę ilość wykonanych robót budowlanych, a w przypadku równej ilości robót o dopuszczeniu będzie decydować ogólna wartość zrealizowanych robót.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1)  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ będzie dostarczona Wykonawcom dopuszczonym do udziału w postępowaniu wraz z zaproszeniem do składania ofert, odpłatnie za cenę, która pokrywać będzie wyłącznie koszty druku i przesyłki.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół im. Emilii Sukertowej - Biedrawiny w Malinowie, Malinowo 10, 13-200 Działdowo.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Finansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. Działanie 3.1 Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną..

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.