eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jankowice › Zakup wyrobów asfaltowych wraz z ich stopniową dostawą w miejsce wbudowania na terenie Gminy Świerklany

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-16

Jankowice: Zakup wyrobów asfaltowych wraz z ich stopniową dostawą w miejsce wbudowania na terenie Gminy Świerklany
Numer ogłoszenia: 19085 - 2009; data zamieszczenia: 16.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świerklany , ul. Świerklańska 54, 44-264 Jankowice, woj. śląskie, tel. 032 4327500, faks 032 4327509.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swierklany.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.swierklany.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyrobów asfaltowych wraz z ich stopniową dostawą w miejsce wbudowania na terenie Gminy Świerklany.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i stopniową dostawę (partiami) w miejsce wbudowania, wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego: 1) mieszanki mineralno-bitumicznej grysowo-żwirowej - warstwa ścieralna asfaltowa w ilości do 240 ton oraz 2) emulsji asfaltowej szybko rozpadowej w ilości do 500 kg. Przez -stopniową dostawę w miejsce wbudowania-, Zamawiający rozumie obowiązek Dostawcy wyłonionego w drodze przetargu do przetransportowania wyrobów asfaltowych w terminach (dzień, godzina) i ilościach (partiami) podanych przez przedstawiciela Zamawiającego za pośrednictwem telefonu lub faksu z jednodniowym wyprzedzeniem - średnio będą to dostawy po 4 tony mieszanki mineralno-bitumicznej dwukrotnie w ciągu tygodnia (ok. 8 ton/tydzień). Zamawiający zastrzega sobie, iż zakup materiałów będzie realizowany do wysokości podanych ilości, co oznacza, że Zamawiający nie musi zlecić ostatecznie dostawy oznaczonej, maksymalnej ilości wyrobów - może zakupić mniejszą ilość materiału, a zależeć to będzie od zakresu wymaganych remontów dróg na terenie Gminy. Wykonawca dostarczy każdorazowo zamówioną partię wyrobu asfaltowego pojazdem samowyładowczym, przeznaczonym technicznie do przewozu określonego powyżej materiału, np. wyposażonym w pokrowce brezentowe. Czas dostawy (transportu) materiałów na teren Gminy z miejsca wytwarzania asfaltu nie może przekraczać 2 godzin, a na każdym etapie dostawy zostanie zachowana wymagana normami technicznymi temperatura wbudowania materiałów. Przed przystąpieniem do czynności dostawy, Wykonawca dostarczy i przedstawi upoważnionemu pracownikowi Zamawiajacego do akceptacji projekt składu mieszanki mineralno-asfaltowej oraz wyniki badań laboratoryjnych. Skład mieszanki winien być ustalony według metody Marshalla. Ponadto mieszanka przegrzana lub o temperaturze niższej od wymaganej traktowana jest jako odpad produkcyjny i nie zostanie przyjęta przez Zamawiającego. Każda dostarczona ilość wyrobów asfaltowych zostanie poddana odbiorowi ilościowemu i jakościowemu przez osobę odbierającą-przedstawiciela Zamawiajacego, potwierdzającego odpowiedni dowód dostawy WZ. Zamawiający nie będzie odbierał materiału własnym transportem. Dostarczone materiały i wyroby muszą być zgodne z Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane mogą być uwzględnia się przypadki wynikające z art. 30 ustawy prawo zamówień publicznych (PZP). Dostarczony materiał musi spełniać warunki normy PN-EN 12591:2004 - Asfalty i produkty asfaltowe, Normy PN-EN 13108:2006 - Mieszanki mineralno-asfaltowe. Zamawiający dopuszcza materiały równoważne opisywanym, o parametrach nie gorszych od wymaganych. Rozliczenie za przedmiot umowy będzie odbywało się fakturami częściowymi (przejściowymi), na podstawie ilości ton/kilogramów dostarczonych Zamawiającemu i potwierdzonych przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Zamawiający zapłaci Dostawcy kwotę obliczoną na podstawie ilości ton/kilogramów rzeczywiście dostarczonych Zamawiającemu razy (x) cena netto 1 tony/kilograma plus (+) podatek VAT..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.51.00.00 - 14.51.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej a także wykonawcy ci występujący wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum), o ile spełniają warunki określone w ustawie oraz w niniejszej specyfikacji. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Spełniać warunki udziału w niniejszym postępowaniu stosownie do art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a w szczególności posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); b) Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); c) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ; d) Posiadanie wymaganych certyfikatów, aprobat lub atestów poświadczających spełnienie odpowiednich norm dla materiałów używanych w budowie dróg (drogownictwie), a będących przedmiotem dostawy. Ocena zostanie dokonana na podstawie komisyjnego przeanalizowania dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowanu według formuły: spełnia-nie spełnia z uwględnieniem zastosowania odpowiednich przepisów ustawy PZP..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty załączone do ofert winne być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest złozyć ofertę zgodną z treścią określoną we wzorze stanowiącym załącznik do SIWZ (formularz oferty). Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie oświadczenia oraz dokumenty, potwierdzajace spełnianie warunków udziału w postępowaniu, które wyszczególniono poniżej: 1. Formularz oferty - sporządzony wg załącznika do SIWZ; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 3. Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) - sporządzony wg załącznika do SIWZ; 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika do SIWZ; 5. Zaparafowany na dowód akceptacji projekt umowy - według wzoru stanowiącego załącznik SIWZ; 6. Certyfikaty, aprobaty lub atesty poświadczające spełnianie odpowiednich norm dla materiałów używanych w budowie dróg (drogownictwie), a będących przedmiotem dostawy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swierklany.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Świerklany; Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych ul. Świerklańska 54, 44 - 264 Jankowice, pok. nr 16 i 17..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Świerklany; Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych ul. Świerklańska 54, 44 - 264 Jankowice, pok. nr 16 i 17..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.