eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanów › Modernizacja ewidencji gruntów i budynków. Założenie ewidencji budynków z aktualizacją użytków i ponowną gleboznawczą klasyfikacją gruntów dla części gminy GRUDUSK - obrębyGRUDUSK, SOKOŁOWO, STRZELNIA, ŁYSAKOWO, MIERZANOWO, ZAKRZEWO WIELKIE, HUMIĘCINO, HU



Ogłoszenie z dnia 2008-08-14

Ciechanów: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków. Założenie ewidencji budynków z aktualizacją użytków i ponowną gleboznawczą klasyfikacją gruntów dla części gminy GRUDUSK - obręby: GRUDUSK, SOKOŁOWO, STRZELNIA, ŁYSAKOWO, MIERZANOWO, ZAKRZEWO WIELKIE, HUMIĘCINO, HUMIĘCINO ANDRYCHY, HUMIĘCINO KOSKI, LEŚNIEWO GÓRNE, LEŚNIEWO DOLNE
Numer ogłoszenia: 190804 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starosta Ciechanowski, ul. 17 Stycznia 7, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 6723485, 6725415, fax 023 6722945.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciechanow.powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków. Założenie ewidencji budynków z aktualizacją użytków i ponowną gleboznawczą klasyfikacją gruntów dla części gminy GRUDUSK - obręby: GRUDUSK, SOKOŁOWO, STRZELNIA, ŁYSAKOWO, MIERZANOWO, ZAKRZEWO WIELKIE, HUMIĘCINO, HUMIĘCINO ANDRYCHY, HUMIĘCINO KOSKI, LEŚNIEWO GÓRNE, LEŚNIEWO DOLNE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A - Przedmiotem zamówienia jest: 3)Założenie opisowych baz ewidencyjnych budynków i lokali w w/w obrębach dla około 2000 obiektów. 5)Aktualizacja użytków gruntowych i ponowna klasyfikacja użytków zmienionych w obszarze nie objętym melioracjami w obrębach: SOKOŁOWO, STRZELNIA, ŁYSAKOWO, MIERZANOWO, ZAKRZEWO WIELKIE, HUMIĘCINO, HUMIĘCINO ANDRYCHY, HUMIĘCINO KOSKI, LEŚNIEWO GÓRNE, LEŚNIEWO DOLNE (patrz zał. Nr 2 Projekt modernizacji - parametryzacja), 6)Sporządzenie map klasyfikacyjnych po dokonanej ponownej klasyfikacji po melioracjach i po aktualizacji użytków gruntowych na wskazanym obszarze pozamelioracyjnym dziesięciu obrębów, (zał. nr 2 Projektu modernizacja -parametryzacja) 7)Aktualizacja mapy ewidencyjnej i części opisowej w zakresie treści - budynkowej, - zmienionych użytków i klas 8)Sporządzenie właściwych operatów a) geodezyjno - prawnego, b) opisowo - kartograficznego, c) klasyfikacyjnego wraz z powiadomieniem stron i wyłożeniem treści operatu b i c oraz mapy klasyfikacyjnej do publicznego wglądu, 9)Zintegrowanie założonej ewidencji budynków i wyników aktualizacji zmienionych użytków i klas z istniejącą bazą graficzną i opisową gm. GRUDUSK. B. Charakterystyka obiektu. Szczegółowa charakterystyka obiektu zawarta jest w zał. Nr 1, 2 i 4 do Projektu Modernizacji ewidencji gruntów i budynków............części gm. GRUDUSK. Podstawowe (w części danych szacunkowe) parametry ilościowe określające pracochłonność wykonania zadania to: 7)pow. 11 obrębów wchodzących w skład opracowania - 5166 ha, 8)pow. użytków rolnych (R,S,Ps, Ł, BR, BŁ, BPs) - 4721 ha, 9)pow. gruntów zabud. i zurb. (B, Ba, Bi, Bp, Bz, K, Dr, Tk. Ti ) - 183 ha, 10)ilość działek - 2650 szt, 11)ilość jednostek rejestrowych - 1155, 12)szacunkowa ilość budynków i lokali w 11 obrębach - 2000 ob., a ponadto w zakresie ponownej klasyfikacji i aktualizacji użytków: 13)ponowna klasyfikacja i aktualizacja zmienionych użytków w 10 obrębach szacowana na około 20 % pow. obrębów, tj. 4065 ha x 20% = 812 ha Wg wstępnej analizy danych z opracowania dla systemu LPIS na bazie ortofotomapy zakres zmian w rodzajach użytków, a więc i potrzeb ponownej klasyfikacji jest mniejszy. Dane te uzyskano na podstawie ortofotomapy opracowanej ze zdjęć lotniczych z lat 2002-2003. Stopień zaufania do nieprzyjętego jeszcze do zasobu g-k opracowania winien być ostrożny i analityczny. Dane z ortofotomapy należy terenowo zweryfikować i wykorzystać jak podano w Projekcie modernizacji. 14)Opracowanie dokumentacji dla celów aktualizacji operatu ewidencji gruntów i budynków ze względu na zmiany w treści użytków gruntowych i klas dotyczyłaby tych działek w obrębach, w których zaktualizowano użytki i ponownie sklasyfikowano. Będzie to powierzchnia jak w pkt 7. Szczegółowa charakterystyka obiektu i zakres ilościowy prac opisany w zał. nr 1 i 2 (Parametryzacja obiektu). Zamawiający podając podstawowe wielkości obiektowe dotyczące szczególnie aktualizacji użytków i ponownej klasyfikacji na terenach poza melioracyjnych decydujące o pracochłonności, a zatem i o kosztach opracowania, zastrzega się, iż dane te nie są precyzyjne i mają charakter wyłącznie orientacyjny i szacunkowy. Podane zostały przy założeniu, że 1/5 terenów wymagać będzie aktualizacji użytków i ponownej klasyfikacji. Dane z opracowania LPIS-owskiego nakazują podejście do problemu wielkości prac w asortymencie aktualizacja użytków z ponowną klasyfikacją użytków zmienionych z dużą ostrożnością. Dlatego rozliczenie nastąpi wg ilości faktycznie wykonanych prac co będzie dwustronnie najuczciwsze. Przedstawione dane szacunkowe mają służyć przybliżonemu zorientowaniu się w ilości prac i ich zakresie co pozwoli oferentom na opracowanie oferty wg podanych ilości i kosztów własnych jednostki. Pozwoli to również na porównywalność złożonych ofert. Na nieścisłości danych w przypadku stwierdzenia różnic na etapie realizacji, oferent nie może opierać potencjalnych roszczeń z tytułu wzrostu pracochłonności. Zadanie dotyczy bowiem całości prac związanych z założeniem ewidencji budynków i lokali oraz prac klasyfikacyjnych i aktualizacyjnych, które mogą wystąpić w granicach części aktualizowanych obrębów zadania GRUDUSK I. Wynagrodzenie za wykonaną pracę nastąpi, wg oferowanych cen jednostkowych za poszczególny asortyment prac i rzeczywiście wykonane jednostki rzeczowe w każdym z asortymentów. Załącznikiem do opisu przedmiotu zamówienia jest mapa 1:100 000 zadania GRUDUSK I z zaznaczonymi co do lokalizacji obrębami i zakresem prac dla każdego z nich - zał. nr 4. C. Zakres prac został szczegółowo określony w cz. II Projektu modernizacji..... pt. Zakres prac dla : A. Założenia ewidencji budynków i lokali - cz. II pkt. A, B. Ponownej gleboznawczej klasyfikacji gruntów i aktualizacji oraz weryfikacji użytków na terenach niezmeliorowanych - cz. II pkt. B, C. Opracowania dokumentacji dla celów aktualizacji operatu egib wraz z integracją nowej bazy - cz. II pkt C. Uwaga! Zamawiający oczekuje osiągnięcia po aktualizacji baz dalszej, pełnej integracji funkcjonujących pod EWOPISEM numerycznych baz opisowych ewidencji gruntów, z istniejącą numeryczną bazą mapy ewidencyjnej pod EWMAPĄ. W trakcie opracowania bazy klasoużytków , wykonawca jako źródło informacji o rodzajach i granicach użytków i klas bonitacyjnych wykorzysta dane pomiarowe i wykazy współrzędnych granic zmienionych użytków oraz czystorys mapy klasyfikacyjnej, opracowany na podstawie przeprowadzonej w trakcie niniejszego zadania zatwierdzonej ponownej klasyfikacji gruntów i aktualizacji użytków wymienionych obrębów. Opracowane raporty podstawowe i pomocnicze mają odzwierciedlać wyniki założenia ewidencji budynków i lokali, wyniki klasyfikacji i aktualizacji użytków. Całość opracowania musi być zgodna z wymogami Rozporządzenia MRRiB z 29.03.2001 r. w/s ewidencji gruntów i budynków i instrukcji G5. Bazę opisową ewidencji gruntów i budynków należy wykonać wg struktury określonej Rozporządzeniem ( jednostki rejestrowe, podgrupy, grupy) pod aplikacją EWOPIS WIN 3.0 w aktualnej wersji oraz o pełnej zgodności z zał. Nr 4 zaktualizowanym w roku 2002 i 2003 przez Główny Urząd Geodezji i Kartografii. Bazę graficzną egib należy wykonać pod aplikacją EWMAPA 8.0 wg rozwarstwienia przyjętego w powiecie ciechanowskim dla mapy zasadniczej. Bazy muszą posiadać możliwość konwersji do postaci SWDE. Dodatkowych uzgodnień ze Starostą na etapie tworzenia warunków technicznych wymagać będzie budowa struktury identyfikatorów poszczególnych typów obiektów. Generalnie należy stosować strukturę identyfikatorów jaką zastosowano dotychczas w opracowanej mapie cyfrowej w naszym powiecie. 2) Zamawiający oczekiwał będzie szczególnie wnikliwego i pełnego skompletowania dokumentacji techniczno-prawnej opracowania z aktualizacji operatu ewidencyjnego bowiem będzie to oparta na nowych źródłach pozyskania dokumentacja bazowa w części założenia ewidencji budynków i lokali oraz w części użytków i klas dla każdego z obrębów. Skład operatu klasyfikacyjnego, geodezyjnego - prawnego oraz opisowo-kartograficznego zaproponuje Wykonawca w przedstawionych przez siebie i uzgodnionych z Zamawiającym Warunkach Technicznych w zgodności z Projektem modernizacji .... 3). Dla każdego z obrębów, zostanie wszczęte i toczyć się będzie jedno postępowanie w sprawie ponownej klasyfikacji gruntów i zmiany rodzaju użytków. Stąd też dokumentacja opracowana przez jednostkę wykonawstwa geodezyjnego przekazywana do Starosty celem wyłożenia i wydania decyzji administracyjnej w przedmiotowej sprawie , winna być skompletowana odrębnie dla obrębu w postaci operatu klasyfikacyjnego zawierającego zakres B omówione w części II Projektu modernizacji ..... wraz z czystorysem mapy klasyfikacyjnej 1:2000, która na etapie aktualizacji ewidencji gruntów obrębu stanowić będzie bazowe źródło danych dla opracowania numerycznej warstwy klasoużytków jako składnika mapy ewidencyjnej. Dane z pomiaru uzupełniającego granic użytków i granic klas bonitacyjnych wraz z bazą współrzędnych granic użytków i klas służące do aktualizacji części opisowej i graficznej operatu egib winny być składnikiem zasobu bazowego operatu geodezyjno-prawnego każdego z obrębów łącznie z danymi z pomiaru uzupełniającego budynków ( etap 6 - pkt VI Projektu).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.00.00.00 - Różne usługi Kod CPV wg słownika 2008: 98.30.00.00 - Różne usługi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferenci są zobowiązani do wniesienia wadium w wysokości 4000 zł ( słownie: cztery tysiące złotych) najpóźniej w terminie określonym do składania ofert tj. do 27 sierpnia 2008 r. do godz. 10:00. Wadium może być wniesione do kasy Starostwa Powiatowego Ciechanowie przy ul. 17 Stycznia 7, pok. 123 lub wpłacone na rachunek bankowy na konto sum depozytowych nr 32821300082001000526630007 Starostwa Powiatowego w Ciechanowie BS Ciechanów z opisem Modernizacja ewidencji gruntów - GRUDUSK I. Zwrot wadium nastąpi gdy: a) upłynął termin związania z ofertą b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego c) zamawiający unieważni postępowanie o udzielnie zamówienia d) na wniosek oferenta jeżeli: * wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; * został wykluczony z postępowania; * oferta oferenta została odrzucona e) zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli oferent, którego oferta została wybrana: * odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie * nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy * zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie oferenta..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu mogą przystąpić podmioty spełniające warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 tj. 1/ posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2/ posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4/ nie podlega wykluczeniu na podst. art.24 Prawa zamówień publicznych. a ponadto sporządzą ważną ofertę zgodną z SIWZ dla przedmiotowego zadnia oraz złożą niezbędne załączniki, oświadczenia i dokumenty dowodzące spełnienia postawionych warunków. Za spełnienie 1)Kryterium uprawnień do wykonywania działalności zamawiający uważał będzie za udowodnione, jeśli prowadzenie działalności gospodarczej w dziedzinie geodezji lub klasyfikacji gruntów przez podmiot gospodarczy w rozumieniu Kodeksu Spółek Handlowych lub (Dz. U. z 2000 r. Nr 94, poz. 1037 ze zm.) lub Kodeksu Cywilnego przez składającego ofertę wykonania zamówienia i jego partnerów gospodarczych, odbywa się w ramach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. Nr 173, poz. 1807 ze zm). 2)Kryterium wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego zamawiający uważał będzie za udowodnione jeżeli : a) prowadzenie działalności gospodarczej w dziedzinie geodezji zachodziło przez okres co najmniej pięciu lat przez oferenta lub poprzednią jednostkę dla której oferent jest następcą prawnym i zachowana została ciągłość kadrowa. Doświadczenie uważane będzie za udowodnione jeżeli oferent udowodni się założeniem, odnowieniem lub w zakresie ewidencji gruntów: założeniem , odnowieniem, modernizacją lub aktualizacją ewidencji gruntów w formie numerycznej dla co najmniej trzech obrębów o powierzchni ponad 300 ha i ponad 200 działek każdy lub co najmniej jednego obrębu, gdzie zaewidencjonowano ponad 500 budynków i lokali zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat ( lub 10-ciu z udowodnieniem ciągłości z tytułu uznania poprzednika prawnego), W zakresie klasyfikacji : jeśli podmiot gospodarczy , który będzie wykonywał prace klasyfikacyjne udowodni wykonanie co najmniej 400 ha (łącznie) prac klasyfikacji gruntów lub aktualizacji użytków pod rządami Rozporządzenia RM z 04-06-1956 r w/s klasyfikacji gruntów oraz Zarządzenia nr 127 Min. Rol. z 14 czerwca 1956 r w/s zasad i metod technicznego wykonania klasyfikacji gruntów oraz posiadanie wymaganych kwalifikacji gruntów w okresie obowiązywania w/w przepisów prawnych . Klasyfikatorzy przeprowadzający klasyfikację muszą wylegitymować się również wpisem na listę jednego z Wojewódzkich Inspektorów Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego, a inspektor nadzoru klasyfikacyjnego musi być wpisany na listę WINGK w Warszawie. b) posiadanie potencjału technicznego uznane będzie za spełnione jeśli oferent udowodni posiadanie co najmniej dwóch zestawów sprzętu geodezyjnego , dwóch zestawów sprzętu komputerowego i oprogramowania gwarantującego uzyskanie wymaganej jakości opracowania. c) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będzie spełnione jeśli: A. w przypadku, gdy oferentem będzie podmiot prowadzący działalność w zakresie geodezji - w jednostce oferenta zatrudnione są co najmniej dwie osoby z wykształceniem geodezyjnym wyższym będące właścicielami , wspólnikami lub pracownikami zatrudnionymi na czas nieokreślony , z których co najmniej jeden posiada uprawnienia w zakresie 1 i 2 oraz na czas nieokreślony zatrudnione są dalsze trzy osoby z wykształceniem geodezyjnym, budowlanym lub prawniczym, z których co najmniej jedna posiada uprawnienia 1, 2 - w jednostce oferenta zatrudniony jest na czas nieokreślony co najmniej jeden klasyfikator posiadający uprawnienia do wykonywania klasyfikacji gruntów wymienionych w pkt V-2a lub jeśli oferent takiego specjalisty nie zatrudnia ale przedstawi warunkową umowę cywilno-prawną (o dzieło , zlecenia) , na wykonanie klasyfikacji i aktualizacji użytków na obręby będące przedmiotem przetargu zawartą pomiędzy oferentem , a podmiotem prowadzącym działalność w zakresie klasyfikacji, gdzie co najmniej zatrudniony jest jeden klasyfikator wpisany na listę WINGK-ów, - wskaże osobę inspektora nadzoru działającego na zlecenie oferenta , w zakresie kontroli prac klasyfikacyjnych, wpisanego na listę WINGK Woj. Mazowieckiego , z którym zawarto umowę warunkową o nadzór prac klasyfikacyjnych , - nadzór nad pracami geodezyjnymi zapewnia Zamawiający. B. W przypadku, gdy oferentem będzie podmiot prowadzący działalność w zakresie klasyfikacji gruntów. - w jednostce oferenta zatrudniony jest co najmniej jeden klasyfikator posiadający udowodnione kwalifikacje i udowadniający stosownym doświadczeniem w dziedzinie klasyfikacji gruntów, wpisany na listę klasyfikatorów WING-ów, będący właścicielem, wspólnikiem s-ki lub zatrudnionym na czas nieokreślony pracownikiem, - w jednostce oferenta zatrudnionych na na czas nieokreślony 3 geodetów, z których co najmniej dwóch posiada uprawnienia w zakresie 1 i 2 lub jeśli oferent z obszaru klasyfikacji gruntów przedstawi stosowną umowę cywilno-prawną (zlecenia, o dzieło) o charakterze warunkowym na wykonanie prac geodezyjnych związanych z wykonaniem przedmiotu przetargu, z podmiotem prowadzącym działalność w zakresie geodezji, zatrudniającym co najmniej trzech geodetów w tym dwóch z wykształceniem wyższym, gdzie co najmniej dwie osoby z wymienionej trójki posiadają uprawnienia w zakresie geodezji nr 1 i 2, - wskaże osobę inspektora nadzoru wpisanego na listę WINGK Woj. Mazowieckiego działającego na zlecenie oferenta w zakresie kontroli prac klasyfikacyjnych, z którym zawarto stosowną warunkową umowę na wykonanie kontroli prawidłowości wykonania klasyfikacji gruntów, - nadzór nad pracami geodezyjnymi zapewnia Zamawiający. 3)Kryterium sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - uważane będzie przez zamawiającego za spełnione jeśli oferent przedstawi dowody na to , że : a)- nie zalega w płaceniu podatków b)- nie jest dłużnikiem ZUS-u w płaceniu opłat na obowiązkowe świadczenia społeczne i zdrowotne c)- wykażą , że sytuacja ekonomiczna finansowa pozwala na zaangażowanie środków własnych w wysokości 80% wartości zamówienia do czasu ostatecznego odbioru i rozliczenia I fazy zadania 4)Kryterium nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia będzie uważane za spełnione , jeśli nie zaistniała wobec oferenta jakakolwiek z osobna, czy łącznie przesłanka wykluczenia określona w art. 24 ust. 1 i 2 prawa o zamówieniach publicznych Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1)wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; 2)wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3)wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4)osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5)spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6)spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7)spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8)osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9)podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione po groźbą kary; 10)wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: 1)wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2; 2)złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3)nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3; 4)nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Ponadto do przetargu mogą przystąpić wykonawcy, którzy : 5)Udzielą gwarancji na wykonane przez siebie prace , na okres nie krótszy niż 3 lata i rękojmi wg Kodeksu Cywilnego 6)Złożą oświadczenie, że zapoznali się z dokumentacją przetargową i przyjmują ją bez zastrzeżeń 7)Wniosą w terminie określonym w SIWZ wadium w formie pieniężnej 8)Przyjmą warunek 21 dniowego związania ofertą określonym przez zamawiającego SIWZ 9)Złożą pozytywne referencje wydane przez geodetę powiatowego , w terenie którego powiatu były wykonywane prace związane z zakładaniem, modernizacją lub aktualizacją (w tym prace klasyfikacyjne) ewidencji gruntów, z wyjątkiem jednostek które wykonywały wymieniony asortyment prac na terenie powiatu ciechanowskiego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia przez oferenta warunków określonych w części V, na podstawie art. 25 i 26 ust.2 Zamawiający prosi o przedstawienie przy złożonej ofercie następujących dowodów w postaci dokumentów lub oświadczeń: Ad V-1 Dokument potwierdzający status prawny oferenta wraz z datą rozpoczęcia działalności gospodarczej w dziedzinie geodezji lub klasyfikacji gruntów albo poświadczony wyciąg z aktu rejestracji lub aktualną umowę spółki , czy potwierdzenie zgłoszenia działalności gospodarczej. Dokumenty muszą mieć potwierdzoną cechę aktualności na czas przetargu , nie mogą być wystawione przed upływem 3 m-cy od daty złożenia oferty oraz winny być przedłożone w oryginale czy poświadczonej kopii, a ponadto - jeśli oferent przedstawi warunkową umowę cywilno-prawną na wykonanie aktualizacji użytków gruntowych i ponownej klasyfikacji gleboznawczej zmienionych użytków gruntowych lub umowę cywilno- prawną na wykonanie prac geodezyjnych na obszarze będącym przedmiotem zamówienia, z podmiotem prowadzącym działalność z zakresu klasyfikacji lub w zakresie geodezji to zobowiązany jest do złożenia odpisu z właściwego rejestru,kopii umowy spółki albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - dla swego partnera gospodarczego określonego w umowie. Dowody opisane wyżej nie dotyczą osób z którymi zawarto warunkową umowę o nadzór klasyfikacyjny. - jeśli ofertę składa konsorcjum to ponad w/w dowody dotyczące statusu prawnego każdego z partnerów, wymagane jest złożenie kopii umowy o powołaniu konsorcjum w jednoznaczny sposób określającej: a) termin obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż termin wygaśnięcia uprawnień Zamawiającego z tytułu gwarancji i rękojmi należytego wykonania zamówienia, b) partnera wiodącego (przedstawiciela) i zakres upoważnienia do występowania w imieniu pozostałych partnerów, w szczególności możliwości zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu i na rzecz każdego z podmiotów występujących łącznie, c) zakres odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia AdV-2a) W przypadku, a) gdy oferentem będzie podmiot z obszaru geodezji należy przedstawić: wykaz prac geodezyjnych związanych z ewidencją gruntów z ostatnich pięciu lat działalności oferenta lub 10 lat z zaliczeniem działalności jednostki - poprzedniczki prawnej wg zasad określonych w cz. V-2 z podaniem: roku realizacji, obrębu , asortyment robót , ilości jednostek powierzchni , a także wykaz prac podmiotu wykonującego prace klasyfikacyjne wykonane pod rządami wymienionych wyżej przepisów o klasyfikacji, zrealizowanych przez klasyfikatorów, którzy będą wykonywać prace klasyfikacyjne, wg podanego schematu wykazu prac: rok realizacji, obręb, asortyment klasyfikacyjny, powierzchnia. b) gdy oferentem będzie podmiot z zakresu klasyfikacji gruntów: wykazu prac klasyfikacyjnych z ostatnich 5 lat lub 10 z zaliczeniem poprzednika prawnego z podaniem: osoby klasyfikatora, roku realizacji, nazwy obrębu, powierzchni sklasyfikowanych gruntów oraz wykazu prac geodezyjnych z asortymentów związanych z ewidencją gruntów i dokumentacjami dla celów prawnych wykonanych przez geodetów, którzy będą wykonywać prace geodezyjne wg układu wymienionego dla tych prac: rok realizacji, asortyment prac geodezyjnych, ilość jednostek, powierzchnia. c) gdy oferentem będzie konsorcjum firm to odpowiednie wykazy w zakresie prac - geodezyjnych, - klasyfikacyjnych ( z aktualizacją użytków) składają do oferty wszystkie firmy tworzące konsorcjum. Struktura wykazów jw. AdV- 2b Wykaz posiadanego sprzętu geodezyjnego komputerowego i oprogramowania przeznaczonego do realizacji zamówienia AdV-2c- Wykaz osób , które będą wykonywać zamówienie w zakresie : a) prac geodezyjnych b) prac klasyfikacyjnych oraz oświadczenie właściciela, wspólników o statusie zatrudnienia osób wykazanych . Minimalną ilość osób, którym oferent zamierza powierzyć wykonanie zadania określa pkt V-2cA i 2cB. W przypadku klasyfikatorów lub geodetów nie będących pracownikami oferenta należy w dokumentacji oferty przedstawić warunkową umowę cywilną prawną zawartą z podmiotem wykonującym prace klasyfikacyjne lub prace geodezyjne. Z wykazu osób wykonujących zamówienia winno wynikać czyimi są pracownikami i na jakim statusie. Wykaz i zaświadczenia składa oferent. W przypadku klasyfikatorów lub geodetów zatrudnionych w jednostkach tworzących konsorcjum firm wykazy i oświadczenia składają upoważnieni przedstawiciele partnera wiodącego. W przypadku inspektora nadzoru klasyfikacyjnego oferent składa w dokumentacji oferty kopię warunkowej umowy cywilno-prawnej o wykonanie nadzoru z osobą posiadającą wpis na listę WINGK-a Woj. Mazowieckiego. Ponadto do wykazu osób, które będą realizować zamówienie, oferent załącza - dla geodetów: * kopie dyplomów ukończenia uczelni lub szkoły średniej * kopie uprawnień zawodowych w zakresie 1 i 2 - dla klasyfikatorów: * kopie dyplomów ukończenia uczelni lub szkół średnich * kopie wpisów na listy jednego z WINGiK-ów dla inspektora nadzoru klasyfikacji - kopia wpisu na listy WINGiK-a woj. Mazowieckiego * inne dowody potwierdzające posiadane kwalifikacje z zakresu klasyfikacji gruntów. AdV-3a Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzającego ,że oferent nie zalega z opłacaniem podatków , wydane nie później niż 90 dni przed złożeniem oferty AdV-3b Zaświadczenie właściwego ZUS-u potwierdzające, że oferent nie zalega w opłatach i obowiązujących składkach na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne , wydane nie później niż 90 dni przed złożeniem oferty AdV-3c Oświadczenie oferenta , iż jego sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwala na zaangażowanie środków własnych w wysokości 80% wartości zamówienia określonego w ofercie do czasu ostatecznego odbioru i rozliczenia końcowego co gwarantuje wykonanie zamówienia AdV-4 Oświadczenie oferenta o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie któregokolwiek z przesłanek wymienionych w art. 24 ust 1 i 2 AdV-5 Oświadczenie o udzieleniu 3 letniej gwarancji i rękojmi z KC na wykonany przez siebie przedmiot zamówienia Ad V-6 Oświadczenie , że oferent zapoznał się z dokumentacją przetargową i przyjmuje ją bez zastrzeżeń Ad V -7 Oryginał lub potwierdzona kopia dowodu bankowego lub kasowego wniesienia na konto Zamawiającego określonego w SIWZ wadium na okres postępowania i związania ofertą Ad V -8 Oświadczenie o przyjęciu warunków 21 dniowego związania ofertą w kreślonym w SIWZ Ad V-9 Opinie referencyjne dotyczące przedmiotowego asortymentu prac wydane przez geodetów powiatowych na terenie powiatów w obszarze których wykonywane były prace jak w zad. GRUDUSK I.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stciechanow.bip.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Ośrodek Zasobu Geodezyjno - Kartograficznego ul. Wyzwolenia 10a 06-400 Ciechanów, inż. Wiesław Niedziałkowski, 023 6722622, 023 6732491.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Ciechanowie, 06 - 400 Ciechanów ul. 17 Stycznia 7, pokój nr 108.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 21 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.