eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łobez › Przebudowa drogi powiatowej nr 0933Z Resko - Łabuń Mały na odcinku 3,43 km



Ogłoszenie z dnia 2008-01-29

Łobez: Przebudowa drogi powiatowej nr 0933Z Resko - Łabuń Mały na odcinku 3,43 km
Numer ogłoszenia: 19069 - 2008; data zamieszczenia: 29.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Łobzie, ul. Niepodległości 35, 73-150 Łobez, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3974066, fax 091 3974066.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdp.lobez.ibip.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: http://zdp.lobez.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 0933Z Resko - Łabuń Mały na odcinku 3,43 km.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane tj. przebudowa drogi powiatowej nr 0933Z Resko - Łabuń Mały na odcinku 3,43 km w km: - odcinek I 488,5+2998,27 - odcinek II 0,000+921

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 194.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w formie określonej w art. 45 ust. 6 Pzp w kwocie 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł 00/100). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego do dnia 19.02.2008 r. do godziny 10.00. Numer rachunku bankowego Zamawiającego w Banku PKO BP 06 1020 2847 0000 1802 0009 6370 Zwrot wadium nastąpi po podpisaniu umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego z wybranym Wykonawcą w ciągu 3 dni na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Oryginał dowodu wpłaty na rachunek Zamawiającego należy załączyć do oferty. Zamawiający zwraca wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było wadium przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Pkt 5. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny tych warunków 5.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnianie niżej wymienionych warunków: 5.1.1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w tym: a) prowadzący działalność gospodarczą - na potwierdzenie Wykonawca dołączy do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.1.2. Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 5.1.3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.1.4. Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.2 Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: 5.2.1. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: a) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Pzp opisanych w pkt. 5 ppkt. 5.1., b) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp, c) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, d) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, e) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp, f) nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania z ofertą. 5.2.2. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy: a) niezgodną z ustawą Pzp lub gdy jej treść nie odpowiada treści SIWZ, b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, c) zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, d) wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, e) zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy Pzp lub błędy w obliczeniu ceny, f) który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, g) nieważnej na podstawie odrębnych przepisów, h) o odrzuceniu oferty Zamawiający powiadomi równocześnie wszystkich Wykonawców, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 5.3 Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. 5.4 Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust.1, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnych z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Pzp i wymienionych w pkt 5 ppkt 5.1. SIWZ Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu tj.: 6.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 1 do formularza oferty SIWZ (Rozdział II Druki i Formularze). Oświadczenie musi być złożone w oryginale. 6.2. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163), złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do formularza oferty SIWZ (Rozdział II Druki i Formularze). Oświadczenie musi być złożone w oryginale. 6.3. Kserokopie dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem poświadczające kwalifikacje oraz uprawnienia kierownika budowy stanowiące załącznik nr 3 do formularza oferty SIWZ (Rozdział II Druki i Formularze). 6.4. Wykaz sprzętu stanowiący załącznik nr 4 do formularza ofert. Dokument ten musi być złożone w oryginale (Rozdział II Druki i Formularze). 6.5. Wykaz robót stanowiący załącznik nr 5 do formularza ofert. Dokument ten musi być złożone w oryginale (Rozdział II Druki i Formularze). 6.6. Zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do formularza oferty SIWZ (Rozdział II Druki i Formularze) Dokument ten musi być złożone w oryginale. 6.7. Aktualne, czyli odzwierciedlające stan faktyczny zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia. Niniejszy dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp.lobez.ibip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://zdp.lobez.ibip.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg Powiatowych w Łobzie, ul. Niepodległości 35, 73-150 Łobez.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.