Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-14
Pleszew: Budowa lokalnych kotłowni gazowych z CK i W OHP
Numer ogłoszenia: 190624 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotnicze Hufce Pracy, Al. Wojska Polskiego 21, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 062 7420602, fax 062 7420602.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckiw-pleszew.ohp.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa lokalnych kotłowni gazowych z CK i W OHP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót związanych z budową lokalnych kotłowni gazowych wraz z wykonaniem przyłącza gazowego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy PZP i nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 cyt. ustawy, 1.2. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 75% wartości kontraktu, 1.3. pasiadają kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do wykonywania praz będących przedmiotem zamówienia: a. są czynnymi członkami właściwej Izby Samorządu Terytorialnego, b. posiadają uprawnienia budowlane do wykonywania funkcji kierownika budowy w specjalności: - budowlanej, - instalacji sanitarnych (instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, gazowych, cieplnych i klimatyzacyjno - wentylacyjnych), - instalacji elektrycznych, 1.4. w okresie ostatnich pięciu lat wykonali kompleksowo, z należytą starannością co najmniej 3 inwestycje w zakresie sieci cieplnych (w systemie rur tradycyjnych lub giętych typu pex/flex itp.), wykonali i/lub dokonali modernizacji min. 5 kotłowni gazowych o mocy 200 kW każda, w tym min. 2 kotłownie wykonane w budynkach użyteczności publicznej. 1.5. jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, podać zakres wykonanych inwestycji, wartości, daty i miejsca ich wykonania, nazwy i adresu inwestora/zamawiającego, 1.6. wykonawca przedstawi pisemne referencje potwierdzające wykonanie wcześniejszych prac w sposób należyty i bez negatywnych opinii inwestora. 2. zamawiający oceni spełnienie warunków określonych w SIWZ poprzez analizę dokumentów i oświadczeń zawartych w ofercie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków. Nie spełnienie chociażby jednego a wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania. 3. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy: - nie spełnia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ustawy PZP opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, - podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z art.24 ust. 1 ustawy PZP, - wykonali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złozyli oswiadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 PZP.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- PZP z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 4. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, tj.: a. są czynnymi członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego, b. posiadają uprawnienia budowlane do wykonywania funkcji kierownika budowy w specjalności: - budowlanej, - instalacji sanitarnych (instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, gazowych, cieplnych i klimatyzacyjno - wentylacyjnych), - instalacji elektrycznych, 5. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy PZP z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ, 6. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy PZP, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyaji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbżdną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: 1. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 3 do SIWZ, 2. wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącymi przedmiot zamówienia, tj. prowadzili co najmniej 3 inwestycje w zakresie sieci cieplnych ( w systemie rur tradycyjnych lub giętych typu pex/flex itp.), wykonanie i/lub modernizacja min. 5 kotłowni gazowych o mocy min. 200 kW każda, w tym min. 2 kotłownie wykonane w budynkach użyteczności publicznej - załącznik nr 4 do SIWZ, 3. pisemne wskazanie przez Wykonawcę części zamówienia (zakres rzeczowy), który Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 5 do SIWZ, 4. Wykonawca składający ofertę winien dołączyć do oferty decyzję Urzędu Dozoru Technicznego uprawniającą do wytwarzania w zakresie montażu rurociągów przesyłowych, 5. oświadczenie, że Wykonawca dysponuje własnym autoryzowanym serwisem technicznym działającym przez 24 godz./dobę z czasem reakcji serwisu min. 8 godz. od zgłoszenia awarii i przez okres gwarancji w cenie umowy. C. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne, składa następujące dokumenty: 1. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż 75% wartości kontraktu. 2. sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za rok 2005, 2006, 2007, z obrotami powyżej 2 mln. zł za każdy rok obrachunkowy oraz dodatkowo wykazać się wskaźnikiem rentowności brutto na poziomie 1,0 za rok 2005, 2006, 2007.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckiw-pleszew.ohp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Kształcenia i Wychowania OHP, al. Wojska Polskiego 21, 63-300 Pleszew.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Centrum Kształcenia i Wychowania OHP, al. Wojska Polskiego 21, 63-300 Pleszew, sekretariat pok. nr 21.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- Przebudowa drogi gminnej polegająca na budowie miejsc postojowych na ul. Cmentarnej w Kowalewie
- Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
- Wymiana instalacji wodno - kanalizacyjnych, przeciwpożarowych oraz centralnego ogrzewania w Zespole Szkół Publicznych w Kowalewie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4312P w Szymanowicach w zakresie dobudowy chodnika
- Dostawa z montażem paneli fotowoltaicznych oraz pompy ciepła realizowanych w ramach zadania "Budowa instalacji fotowoltaicznej z wyminą źródła ciepła na pompę ciepła na potrzeby Nadleśnictwa Taczanów"
- Dostawa z montażem paneli fotowoltaicznych oraz pompy ciepła realizowanych w ramach zadania "Budowa instalacji fotowoltaicznej z wyminą źródła ciepła na pompę ciepła na potrzeby Nadleśnictwa Taczanów"
więcej: przetargi w Pleszewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont - wymiana urządzenia do przemieszczania osób niepełnosprawnych w budynku Wydziału Historii Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa ul. Krakowskie Przedmieście 26/28.
- Przebudowa zbiornika w Byszowie (gm. Klimontów)
- Przebudowa poddasza w budynku V liceum Ogólnokształcącego w Krakowie przy ul. Studenckiej 12
- Wykonanie oświetlenia boiska do piłki nożnej o natężeniu 500Ix ze sterowaniem z możliwością obniżenia do 300Ix - Rozwój kultury fizycznej i sportu
- Rozbudowa budynku internatu oraz remont stołówki wraz z łącznikiem, pomieszczeniami kuchennymi i piwnicznymi Zespołu Szkół Morskich w Świnoujściu - Etap VI
- "Remont toalet w tym z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul. Kaliskiej 7" - etap I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.