eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa środków czystości dla AGH.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-12

Kraków: Dostawa środków czystości dla AGH.
Numer ogłoszenia: 190613 - 2011; data zamieszczenia: 12.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 131729 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica, Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6173595, faks (012) 6173595, 6173363.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości dla AGH..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa środków czystości dla AGH Opis: dla porównania i oceny złożonych ofert będzie brana pod uwagę lista artykułów wykazanych w - załącznik nr 5 Kalkulacja cenowa do niniejszej specyfikacji. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie do jednostek AGH towarów wyspecyfikowanych w załączniku nr 5 kalkulacja cenowa. Ilości podane w kalkulacji są szacunkowe. Zamówienia będą realizowane wg bieżących potrzeb Zamawiającego. 2. W celu możliwości dokonania wyboru i zachowania zasady uczciwej konkurencji Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wycenili określone w załączniku nr 5 (kalkulacja cenowa) artykuły z należytą starannością. 3. Wszystkie produkty objęte przedmiotem zamówienia muszą spełniać następujące wymagania: - posiadają aktualne karty charakterystyki oraz opisy oferowanych produktów (w języku polskim; - produkty będące detergentami muszą być oznakowane zgodnie z Rozporządzeniem WE 648/2004 z późn. zm. i Rady z 31.03.2004 r. z późn. zm. w sprawie detergentów; - produkty będące wyrobami aerozolowymi muszą być oznakowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z 5.11.2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr. 188 poz. 1460). W sprawie szczegółowych wymagań dla wyrobów aerozolowych; - posiadają opakowanie jednostkowe znakowane standardowymi etykietami, które powinny zawierać następujące informujące ważne dla użytkownika: - nazwę, logo, adres producenta; - opis przygotowania produktu do użycia i sposób jego stosowania; - opis składu chemicznego; - czas skutecznego działania w przypadku środków dezynfekcyjnych; - sposób dozowania; - informacja o środkach ostrożności, w postaci znaków graficznych; - ilość i pojemność opakowania indywidualnego i zbiorczego; - numer serii i datę produkcji; - okres przydatności do użycia; - warunki magazynowania i przechowywania. 4. W przypadku wyboru oferty i podpisania Umowy, Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia, na żądanie Zamawiającego, aktualnych kart charakterystyk, opisów oferowanych produktów chemii gospodarczej oraz artykułów gospodarstwa domowego (w języku polskim) zawierających co najmniej następujące informacje: opis produktu, nazwę, zastosowanie, sposób użycia i dozowania, zalecane przez producenta, własności fizyczne i chemiczne, informację o zachowaniu niezbędnych środków ostrożności przy ich stosowaniu. 5. Karty charakterystyki produktów (MSDS) muszą być zgodne z dyrektywą UE nr 1907/2006/WE. 6. Zamawiający dopuszcza składnie ofert równoważnych. W przypadku zastosowania zamiennika w stosunku do produktu przedstawionego w załączniku nr 5 kalkulacja cenowa Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty opis faktycznych parametrów jakościowych i technicznych oferowanego produktu równoważnego celem porównania parametrów jakościowych i technicznych z produktem wskazanym w SIWZ. 7. Wszystkie zaoferowane produkty muszą być oryginalnie zapakowane, zgodne z wymogami Polskich Norm. 8. Sposób wypełnienia tabeli - kalkulacja cenowa - załącznik nr 5 - Wykonawca sporządzając ofertę, winien w kolumnie nr 10 kalkulacji cenowej wpisać: nazwę własną artykułu lub markę oraz producenta artykułu oferowanego artykułu. Jeżeli Wykonawca oferuje produkt taki sam jak wskazany przez Zamawiającego jako przykładowy może pozostawić miejsca nie wypełnione. 9. Oferent zobowiązuje się do sprzedaży produktów określonych w - załączniku nr 5 kalkulacja cenowa. 10. Realizowanie dostaw następować będzie sukcesywnie. Wielkości poszczególnych zamówień cząstkowych określane będą przez Zamawiającego poprzez złożenie przez Jednostki Organizacyjne AGH zamówienia cząstkowego za pomocą platformy internetowej utworzonej dla potrzeb Zamawiającego. 11. Wykonawca winien po zakończeniu każdego kwartału dostarczyć Zamawiającemu szczegółowy wykaz (z podaniem nazwy produktu i ilości) wszystkich zrealizowanych zamówień. Wprowadzona platforma internetowa musi zapewnić: 1. Możliwość wprowadzania na platformę internetową artykułów z kalkulacji przetargowej. 2. Możliwość wyodrębnienia dla produktów z kalkulacji cenowej odrębnej zakładki. 3. Możliwość zastosowania limitu globalnego kwoty przetargu. 4. Możliwość elektronicznego podglądu faktur i historii fakturowania. 5. Możliwość podglądu fazy realizacji zamówienia (status zamówienia). 6. Możliwość raportowania w formacie Excel i PDF ściśle wg określonych kryteriów ( np. kwota sumaryczna, kategorie towarowe, osoby zamawiające ). 7. Możliwość fakturowania zbiorczego dla poszczególnych Wydziałów z dołączonymi raportami i dokumentami dostawy. Termin ważności dostarczonego towaru nie może być krótszy niż 6 miesięcy, licząc od daty odbioru zamówienia cząstkowego. Uwaga: dostawy na teren AGH i 3-krotna dostawa do Ośrodka w Łukęcinie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowa PRIMA Zdzisław Noga, ul. Grzegórzecka 79, 31-559 KRAKÓW, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 700000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 798518,42

  • Oferta z najniższą ceną: 798518,42 / Oferta z najwyższą ceną: 846728,88

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.