eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Nadzór inwestorski zadania pod nazwą Termomodernizacja budynku Instytutu Agrofizyki PAN, ul. Doświadczalna 4 w Lublinie, w ramach reazlizacji Projektu pn. Rozbudowa infrastruktury i doposażenie laboratoriów Centrum Doskonałości AGROPHYSICS, realizowanego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-14

Lublin: Nadzór inwestorski zadania pod nazwą Termomodernizacja budynku Instytutu Agrofizyki PAN, ul. Doświadczalna 4 w Lublinie, w ramach reazlizacji Projektu pn. Rozbudowa infrastruktury i doposażenie laboratoriów Centrum Doskonałości AGROPHYSICS, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. A/2111/636/2008
Numer ogłoszenia: 190581 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, ul. Doświadczalna 4, 20-290 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7445061 w. 110, fax 081 7445067.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipan.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: placówka naukowa Polskiej Akademii Nauk.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski zadania pod nazwą Termomodernizacja budynku Instytutu Agrofizyki PAN, ul. Doświadczalna 4 w Lublinie, w ramach reazlizacji Projektu pn. Rozbudowa infrastruktury i doposażenie laboratoriów Centrum Doskonałości AGROPHYSICS, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. A/2111/636/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków i funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zadania pod nazwą: Termomodernizacja budynku Instytutu Agrofizyki PAN, ul. Doświadczalna 4 w Lublinie, w ramach reazlizacji Projektu pn. Rozbudowa infrastruktury i doposażenie laboratoriów Centrum Doskonałości AGROPHYSICS, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w zakresie określonym w dokumentacji projektowej, w skład której wchodzą:Projekt budowlany: Termomodernizacja budynku Instytutu Agrofizyki PAN, 20-290 Lublin, ul. Doświadczalna 4 - Projektant - Janusz M. Bielak,Projekt wykonawczy - wzmocnienie węzłów konstrukcyjnych, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,Przedmiar robót. Oferent przed złożeniem oferty powinien się zapoznać z ww. dokumentacją dostępną na stronie internetowej Zamawiającego: www.ipan.lublin.pl (załącznik nr 5 do siwz) Zamawiający posiada pozwolenie na budowę: decyzja nr 326/565 z dnia 30.05.2008 r. 1) W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: a) na etapie postępowania przetargowego dotyczącego wyboru wykonawcy robót budowlanych: - na żądanie Zamawiającego udział w pracach komisji przetargowej w celu przedstawienia swojej opinii w zakresie oceny branżowej złożonych ofert. b) na etapie prowadzenia robót budowlanych: - prowadzenie nadzoru nad wykonywaniem robót i ich finansowaniem zgodnie z harmonogramem tych robót; - reprezentowanie Inwestora (Zamawiającego) na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; - uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego oraz ich protokołowanie; - wydawanie zgody na wykonanie robót dodatkowych po uprzednim uzgodnieniu tej kwestii z zamawiającym; - podejmowanie wszelkich działań umożliwiających prawidłową realizację harmonogramu robót; - pełnienie funkcji koordynacyjnych na budowie; - stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Inwestora (Zamawiającego); - kontrola dokumentacji wykonawcy robót budowlanych ; -kontrola rozliczeń finansowych budowy (ewidencja i bilansowanie dokumentów rozliczeniowych - faktur i rachunków); - szeroko rozumiana współpraca z Inwestorem (Zamawiającym), jednostką projektową i wykonawczą robót budowlanych w zakresie realizowanych robót budowlanych; - podejmowanie wszelkich niezbędnych działań w celu ochrony interesów Inwestora (Zamawiającego); - uczestnictwo w procesie zgłoszenia zakończenia robót budowlanych; - sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi robotami budowlanymi zgodnie z art. 25, 26 i 27 Prawa budowlanego oraz zasadami działania inspektora nadzoru, to jest w szczególności: - kontrola jakości wykonanych prac budowlanych, zgodności robót z projektem i pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i normami, przepisami techniczno - budowlanymi oraz przepisami bhp, SANEPID, p.poż.; - sprawdzenie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań, itp.) dotyczących materiałów i urządzeń stosowanych przez wykonawcę robót budowlanych; - kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów; - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających; - uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowywanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; - rozstrzyganie wątpliwości o charakterze technicznym powstałych w toku prowadzenia robót, a w razie potrzeby zasięganie opinii autora projektu lub rzeczoznawców; - bieżące prowadzenie rozliczeń finansowych z wykonawcą, podwykonawcami, dostawcami usług i towarów oraz sprawdzanie kalkulacji wycen i faktur; - opracowanie końcowego rozliczenia robót budowlanych; - bieżące informowanie Inwestora (Zamawiającego) o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w ich realizacji; - zorganizowanie i dokonanie przy udziale Inwestora (Zamawiającego) odbioru końcowego robót budowlanych oraz protokólarne przekazanie Inwestorowi (Zamawiającemu) zrealizowanego zadania inwestycyjnego; - sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych przez wykonawcę za nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy; - wystawienia dowodów PT w terminie 30 dni od daty końcowego odbioru oraz przedłożenie Inwestorowi (Zamawiającemu) oświadczenia o usunięciu przez wykonawcę ewentualnych wad stwierdzonych w protokole odbioru robót; c) po zakończeniu robót budowlanych: - wykonanie czynności wynikających z udzielonej przez wykonawcę gwarancji i rękojmi na roboty budowlane na okres 5 lat, łącznie z uczestnictwem w komisjach powołanych przez Inwestora (Zamawiającego) do oceny jakości robót w okresie gwarancji i rękojmi; 2) Celem prawidłowego wykonania obowiązków, o których mowa w pkt. 1 , Inspektor Nadzoru Inwestorskiego powinien: - wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; - żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.31.31.30 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.63.13.00 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł). 2. Zamawiający żąda dowodu wniesienia wadium ( np. w postaci kopii gwarancji zapłaty wadium) dołączonego do oferty pod warunkiem, że pozostawienie oryginału w posiadaniu Wykonawcy nie będzie uniemożliwiało Zamawiającemu dochodzenia roszczeń przysługujących z gwarancji oraz o ile nie stworzy zagrożenia wygaśnięcia / odwołania ustanowionego w ten sposób zabezpieczenia interesu Zamawiającego..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art 22 pzp. Ocena na zasadzie spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3)Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie przez Wykonawcę osobą legitymującą się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowiska, jakie zostanie jej powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na n/w stanowisko (załącznik nr 3 do siwz): Inspektor Nadzoru Inwestorskiego z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń. Osoba wymieniona w ofercie winna posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz.1118 z późn. zm.) oraz z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578), a także aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego (kopie dokumentów/w dokumentów należy dołączyć do oferty) W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny wykaz 4)wykaz wykonywanych nadzorów w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością nadzorowi stanowiącemu przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże się on wykonaniem co najmniej jednego nadzoru inwestorskiego odpowiadającego swoim rodzajem (minimum w specjalności konstrukcyjno - budowlanej) i wartością nadzorowi stanowiącemu przedmiot zamówienia, tj. o wartości brutto minimum składanej oferty. Wykonawca musi udokumentować jego należyte wykonanie (np. referencje) W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden ww. wykaz.Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony jeżeli co najmniej jeden z wykonawców składających ofertę wspólną będzie spełniał ww. warunek (załącznik nr 4 do siwz) 2.Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1 lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3.Niespełnienie warunków, o których mowa w pkt 1 bądź nie dołączenie do oferty dokumentów i oświadczeń potwierdzających ich spełnienie po wyczerpaniu postępowania określonego w pkt. 2 spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 4.Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1)ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2)pełnomocnictwo o którym mowa w Rozdziale III pkt 1 siwz Tylko w przypadku składania oferty wspólnej 5.Oferty, których treść nie będzie odpowiadać treści siwz, zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2) ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipan.lublin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego PAN w Lublinie ul. Doświadczalna 4 20-290 Lublin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Instytut Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego PAN w Lublinie ul. Doświadczalna 4 20-290 Lublin pok. 31 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Rozbudowa infrastruktury i doposażenie laboratoriów Centrum Doskonałości AGROPHYSICS, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.