eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opoczno › Remont wiaduktu drogowego nad linią PKP-CMK w miejscowości Afryka w ciągu drogi powiatowej nr 1504E Stara - Skórkowice - Żarnów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-14

Opoczno: Remont wiaduktu drogowego nad linią PKP-CMK w miejscowości Afryka w ciągu drogi powiatowej nr 1504E Stara - Skórkowice - Żarnów.
Numer ogłoszenia: 190307 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Opocznie, ul. Rolna 5, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7361125, fax 044 7543462.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont wiaduktu drogowego nad linią PKP-CMK w miejscowości Afryka w ciągu drogi powiatowej nr 1504E Stara - Skórkowice - Żarnów..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu wiaduktu drogowego nad linią PKP-CMK w miejscowości Afryka w ciągu drogi powiatowej nr 1504E Stara - Skórkowice - Żarnów. Zamówienie obejmuje wykonanie robót zgodnie z dokumentacją projektową. Wiadukt stanowi dwupoziomowe skrzyżowanie drogi powiatowej nr 1504E z linią kolejową CMK Zawiercie - Radzice. Charakterystyka techniczna obiektu: Szerokość jezdni = 7,00 m, Szerokość chodników = 2 x 1,40m = 2,80m, Szerokość między poręczami = 9,50 m, Szerokość całkowita = 9,80 m, Długość wiaduktu w osiach podpór 45,50 m, Konstrukcja nośna = belki typu Płońsk-15, Ilość przęseł wolnopodpartych = 3, W ramach robót remontowych przewidziano do wykonania: 1. Wymianę nawierzchni na moście. 2. Wymianę izolacji płyty pomostu- zastosowana izolacja termozgrzewalna. 3. Wymianę poręczy na barieroporęcze bezprzekładkowe typ III. 4. Wymianę krawężników na kamienne. 5. Usunięcie belki podporęczowej wraz z chodnikiem i zastosowanie kapy betonowej wykonywanej na mokro. 6. Usunięcie warstwy betonu wyrównawczego i zastąpienie jej nową warstwą z betonu zbrojonego B-30 i grubości od 10 do 22 cm - z jednoczesnym zabetonowaniem -zamków. 7. Rozkucie lekkimi młotkami udarowymi betonu podłużnych zamków łączących belki -Płońsk. 8. Wbudowanie wpustów odwodnieniowych. 9. Zastosowanie sączków odwadniających wraz z drenażem podłużnym i poprzecznych przed i za dylatacjami. 10.Wymiana urządzeń dylatacyjnych. 11.Konserwację łożysk. 12.Naprawę betony spodu konstrukcji ustroju nośnego wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym: - belki podporęczowe i spód wsporników chodnikowych powłoką elastyczną, - pozostałe powierzchnie betonu powłoką sztywną, 13.Dobetonowanie skrzydeł na przyczółkach. 14.Wykonanie półki płyty przejściowej wraz z płytą przejściową. 15.Budowę schodów skarpowych. 16.Odbudowę umocnień stożków nasypów wraz z ich poszerzeniem. 17.Odbudowę ścieków skarpowych. 18.Zastosowanie ścieków przykrawężnikowych. 19.Montaż kolektorów odwadniających Ø 200 wykonanych z HDPE . 20.Wykonanie studzienki odwodnieniowej dla kolektorów odwadniających wraz z odprowadzeniem wody w rurach PCV Ø150 do umocnienia wylotu ścieku skarpowego. 21.Dowiązanie nawierzchni na dojazdach do nowej nawierzchni na wiadukcie odcinkiem przejściowym. 22.Ułożenie nawierzchni na bazie epoksydu na chodnikach. Wykonawca uwzględni koszty związane z zamknięciami torowymi, wyłączeniami trakcji, oraz tymczasowymi wygrodzeniami terenu kolejowego zgodnie z projektem. Ponadto Wykonawca oznakuje roboty zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu oraz zapewni obsługę geodezyjną - wyznaczenie punktów głównych obiektu, obsługę w trakcie realizacji i inwentaryzacje powykonawczą. Koszty te nie podlegają odrębnej zapłacie i zostały określone w kwocie umownej. Gruz, zanieczyszczenia, nadmiar gruntu i grunt nieprzydatny stanowi własność Wykonawcy i powinien on je usunąć poza pas drogowy z uwzględnieniem przepisów ustawy o odpadach. Destrukt z frezowania i inne przydatne materiały z rozbiórki należy przekazać Zamawiającemu i przewieźć na teren ZDP -Obwód Drogowo - Mostowy w Solcu gmina Paradyż. Wszystkie materiały użyte do wykonania w/w zadania powinny posiadać świadectwa jakości, aprobaty techniczne zatwierdzone przez IBDiM. Wykonawca pokryje ewentualne koszty badań potrzebnych dla udokumentowania wymaganej jakości wykonywanych robót i wbudowywanych materiałów , i jest zobowiązany uwzględnić to w cenie ofertowej. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji projektu i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w tomie III SIWZ. Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2009.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 20.000 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: A/ pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy Ziemi Piotrkowskiej Oddział w Paradyżu Filia w Opocznie Nr 18 89730003 0020 0376 2978 0001 B/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; C/gwarancjach bankowych D/gwarancjach ubezpieczeniowych; E/poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2007r Nr 42 poz. 275). Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się termin wpłynięcia na rachunek Zamawiającego..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29.01. 2004r. Prawo zamówień publicznych, a ponadto spełniają następujące warunki: 1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia poprzez posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia, na wartość nie mniejszą niż 1,5 mln PLN. 1.2.Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt .1 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 2.Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na następujące stanowiska: -Kierownik budowy w zakresie robót mostowych- minimum 1 osoba, która posiada uprawnienia w specjalności mostowej lub konstrukcyjno -budowlanej bez ograniczeń w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, która pełniła funkcję kierownika budowy/robót przy minimum 2 robotach budowlanych polegających na budowie lub przebudowie obiektów mostowych, -Kierownik robót w zakresie robót drogowych- 1 osoba, która posiada uprawnienia w specjalności drogowej lub konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, która pełniła funkcję kierownika budowy/robót przy minimum 2 robotach budowlanych polegających na budowie lub przebudowie dróg publicznych. 2.1.Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2. 3.Potencjał techniczny. Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnymi jednostkami sprzętu i środkami transportu zapewniającymi wykonanie zamówienia. Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje: I.Węzeł betoniarski + sprzęt do transportu i wbudowania betonu lub zapewnienie dostawy betonu, minimalna liczba jednostek-1, II.WMB + sprzęt do transportu i wbudowania asfaltobetonu,minimalna liczba jednostek-1, III.Frezarka, minimalna liczba jednostek-1 3.1.Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 3. 4. Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 2 zadania o rodzaju, zakresie, złożoności i wartości porównywalnej z przedmiotem niniejszego przetargu, w tym co najmniej jeden obiekt nad koleją z trakcją elektryczną, tzn. zrealizował remont obiektów mostowych w ciągu drogi publicznej o wartości nie mniejszej niż 1 500 000 PLN każde, w tym co najmniej jeden obiekt nad koleją z trakcją elektryczną. Wykonawca musi przedłożyć co najmniej 2 dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 4.1 Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 4. 5.Podwykonawstwo. Zamawiający dopuszcza wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców w zakresie robót drogowych i obsługi geodezyjnej. Ocena ofert będzie oparta na ocenie spełnienia wszystkich kryteriów określonych w SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia tj. w zależności od doświadczenia zawodowego, sytuacji finansowej, potencjału kadrowego i innych istotnych informacji wykazanych w oświadczeniach Wykonawcy na przekazanych formularzach i dostarczonych dokumentach zgodnie z załączonymi w SIWZ wymaganiami . Ocena ofert będzie oparta na ocenie spełnienia wszystkich kryteriów określonych w SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia tj. w zależności od doświadczenia zawodowego, sytuacji finansowej, potencjału kadrowego i innych istotnych informacji wykazanych w oświadczeniach Wykonawcy na przekazanych formularzach i dostarczonych dokumentach zgodnie z załączonymi w SIWZ wymaganiami
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt 7.1 Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem), z wyjątkiem oświadczenia, o którym mowa w pkt. 1, które musi być złożone w oryginale: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz warunków uczestnictwa w postępowaniu (art. 44 ustawy Pzp), zgodne z treścią Formularza 3.1. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt 7.2. Instrukcji dla Wykonawców Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 3. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż określona w pkt 7.2.1. Instrukcji dla Wykonawców aktualną na dzień składania ofert. 4. Wykaz osób, które będą kierować wykonaniem zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w kierowaniu budową/ robotami oraz innych wymaganych uprawnień o treści wymaganej wzorem dołączonym do Formularza 3.2., potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.2 Instrukcji dla Wykonawców. Do wykazu winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa) - odpowiadające zakresowi i przedmiotowi zamówienia. 5. Wykaz posiadanego sprzętu i środków transportu (Potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. 6. Wykaz o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.opocznopowiat.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Opocznie. 26-300 Opoczno, ul. Rolna 5..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Opocznie, ul. Rolna 5.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.