eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Sukcesywne dostawy mebli i artykułów medycznych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-05

Gdynia: Sukcesywne dostawy mebli i artykułów medycznych.
Numer ogłoszenia: 190183 - 2014; data zamieszczenia: 05.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 137331 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Św. Wincentego a Paulo Spółka z o.o., ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 6207501, faks 58 6201114.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy mebli i artykułów medycznych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa mebli i artykułów medycznych: 1) wózków wielopozycyjnych; 2) wózków wielofunkcyjnych reanimacyjnych; 3) wózków do przewozu chorych w pozycji leżącej 4) wózków do transportu chorych w pozycji siedzącej; 5) ssaków próżniowych z wyposażeniem; 6) koszy na akcesoria, wieszaków do pomp i teleskopowych do kroplówki, szyn instrumentalnych typu DIN; 7) artykułów ochronnych przed promieniowaniem RTG; 8) szafy termostatycznej jednokomorowej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zestawienie wymaganych parametrów granicznych oraz ilości poszczególnego asortymentu zawiera załącznik nr 1 b do SIWZ. 4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie, w szczególności (dot. grupy 8): a) dostarczenie i dokonanie instalacji przedmiotu umowy wraz z wyposażeniem i oprzyrządowaniem w siedzibie Zamawiającego, b)przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi i racjonalnej eksploatacji ww. urządzenia, c) dostarczenie Zamawiającemu wypełnionych paszportów aparatury medycznej, d) dostarczenie Zamawiającemu - wraz ze sprzętem: -instrukcji obsługi w języku polskim do wszystkich elementów, instrukcji dezynfekcji i sterylizacji oraz wykaz dopuszczonych przez producenta preparatów do ich dezynfekcji - w 3 egzemplarzach, - dokumentów dopuszczających do użytku, - dokumentu określającego zasady świadczenia usług serwisu i gwarancji w okresie gwarancji. 5. Zamawiający wymaga, aby sprzęt oferowany w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego spełniał warunki i posiadał niezbędne oznakowanie, certyfikaty, deklaracje zgodności wprowadzające do obrotu i używania na terytorium państwa członkowskiego, o których mowa w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679.). 6. Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji na oferowany sprzęt na warunkach określonych w zał. nr 1b do SIWZ, w wymiarze min. 24 miesięcy. Uwaga: termin gwarancji będzie liczony od daty dostawy do siedziby Zamawiającego i podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru bez zastrzeżeń 7. Wykonawca będzie zobowiązany wykonywać zamówienie zgodnie z niniejszą SIWZ, zawartą umową i ofertą przetargową...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00 - Meble medyczne 35.11.34.20 - Odzież do ochrony jądrowej i radiologicznej 39.71.13.00 - Urządzenia elektrotermiczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3   

Nazwa: WÓZEK DO PRZEWOZU CHORYCH W POZYCJI LEŻĄCEJ Z LEŻEM TRZYSEGMENTOWYM

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stolter Sp. z o.o., Grubno 63, Stolno, 86-212 Grubno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 61182,00

  • Oferta z najniższą ceną: 61182,00 / Oferta z najwyższą ceną: 85320,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: SSAK PRÓŻNIOWY NASZYNOWY Z WYPOSAŻENIEM

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Medela Polska Sp. z o.o., ul. Lewinowska 8, 03-684 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8640,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8640,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8640,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.