eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Świadczenie usługi wywozu odpadów komunalnych w jednostkach organizacyjnych II Oddziału ZUS w Poznaniu, odpowiednio dla danej części zamówienia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-17

Poznań: Świadczenie usługi wywozu odpadów komunalnych w jednostkach organizacyjnych II Oddziału ZUS w Poznaniu, odpowiednio dla danej części zamówienia
Numer ogłoszenia: 19009 - 2011; data zamieszczenia: 17.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu , ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8745400, faks 061 8772850.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi wywozu odpadów komunalnych w jednostkach organizacyjnych II Oddziału ZUS w Poznaniu, odpowiednio dla danej części zamówienia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi wywozu odpadów komunalnych w jednostkach organizacyjnych II Oddziału ZUS w Poznaniu, odpowiednio dla danej części zamówienia. Zamówienie publiczne składa się z 7 części : 1) część I - II Oddział ZUS w Poznaniu, ul. Starołęcka 31, 2) część II - Inspektorat ZUS w Gnieźnie, ul. Sienkiewicza 4, 3) część III - Inspektorat ZUS w Obornikach, ul. Armii Poznań 27, 4) część IV - Inspektorat ZUS we Wrześni, ul. Wrocławska 42, 5) część V - Inspektorat ZUS w Śremie, ul. Szeroka 2, 6) część VI - Inspektorat ZUS w Środzie Wielkopolskiej, ul. Szpitalna 1, 7) część VII - Inspektorat ZUS w Koninie, ul. Św. M. Kolbego 1; Wydział Poligrafii, ul. 22 Listopada 22c; Inspektorat ZUS w Kole, ul. B. Prusa 11; Inspektorat ZUS w Turku, ul. Armii Krajowej 18. 2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dowolną ilość części. 3. Wartość zamówienia publicznego poniżej 125 000 euro..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dołączy do oferty oryginał lub kopię aktualnego zezwolenia właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wydanego zgodnie z art.7 ust.1 pkt.1 Ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach z dnia 13 września 1996r. (Dz. U. z 2005r., nr 236, poz.2008 - tekst jednolity z późn. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty nalęży dołączyć: a)załącznik nr 5 do SIWZ - Oświadczenie o podwykonawcach, b) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdyofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub/files/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibaZamawiającego pokój nr 341, budynek B lub przesyłką poleconą na adres Wykonawcy po uprzednim zgłoszeniu wniosku o jej wydanie faxem pod nr (61) 877-28-50. SIWZ bezpłatne ..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2011 godzina 11:00, miejsce: Siedziba zamawiającego 61-361 Poznań, ul. Starołęcka 31, pok. nr 102 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 23.02.2011.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usługi wywozu odpadów komunalnych w jednostkach organizacyjnych II Oddziału ZUS w Poznaniu, część I - II Oddział ZUS w Poznaniu, ul. Starołęcka 31,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia należy realizować odpowiednio dla danej części tj.: 1) część I - II Oddział ZUS w Poznaniu, ul. Starołęcka 31, od dnia 01.04.2011 roku do dnia 31.12.2012 roku,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usługi wywozu odpadów komunalnych w jednostkach organizacyjnych II Oddziału ZUS w Poznaniu, część II - Inspektorat ZUS w Gnieźnie, ul. Sienkiewicza 4,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia należy realizować odpowiednio dla danej części tj.: część II - Inspektorat ZUS w Gnieźnie, ul. Sienkiewicza 4, od dnia 01.02.2011 roku do dnia 31.12.2012 roku,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usługi wywozu odpadów komunalnych w jednostkach organizacyjnych II Oddziału ZUS w Poznaniu, część III - Inspektorat ZUS w Obornikach, ul. Armii Poznań 27,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia należy realizować odpowiednio dla danej części tj.: część III - Inspektorat ZUS w Obornikach, ul. Armii Poznań 27, od dnia 01.04.2011 roku do dnia 31.12.2012 roku,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie usługi wywozu odpadów komunalnych w jednostkach organizacyjnych II Oddziału ZUS w Poznaniu, część IV - Inspektorat ZUS we Wrześni, ul. Wrocławska 42,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia należy realizować odpowiednio dla danej części tj.: część IV - Inspektorat ZUS we Wrześni, ul. Wrocławska 42, od dnia 01.01.2012 roku do dnia 31.12.2012 roku,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: wiadczenie usługi wywozu odpadów komunalnych w jednostkach organizacyjnych II Oddziału ZUS w Poznaniu, część V -Inspektorat ZUS w Śremie, ul. Szeroka 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia należy realizować odpowiednio dla danej części tj.: czść V - Inspektorat ZUS w Śremie, ul. Szeroka 2, od dnia 01.01.2012 roku do dnia 31.12.2012 roku,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Świadczenie usługi wywozu odpadów komunalnych w jednostkach organizacyjnych II Oddziału ZUS w Poznaniu, część VI - Inspektorat ZUS w Środzie Wielkopolskiej, ul. Szpitalna 1,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia należy realizować odpowiednio dla danej części tj.: część VI - Inspektorat ZUS w Środzie Wielkopolskiej, ul. Szpitalna 1, od dnia 01.10.2011 roku do dnia 31.12.2012 roku,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Świadczenie usługi wywozu odpadów komunalnych w jednostkach organizacyjnych II Oddziału ZUS w Poznaniu, część VII - Inspektorat ZUS w Koninie, ul. Św. M. Kolbego 1; Wydział Poligrafii, ul. 22 Listopada 22c; Inspektorat ZUS w Kole, ul. B. Prusa 11; Inspektorat ZUS w Turku, ul. Armii Krajowej 18..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia należy realizować odpowiednio dla danej części tj.: część VII - Inspektorat ZUS w Koninie, ul. Św. M. Kolbego 1, Wydział Poligrafii, ul. 22 Listopada 22c, Inspektorat ZUS w Kole, ul. B. Prusa 11, Inspektorat ZUS w Turku, ul. Armii Krajowej 18, od dnia 01.10.2011 roku do dnia 31.12.2012 roku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.