eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnobrzeg › Dostawa leków onkologicznych Lapatinib dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-27

Tarnobrzeg: Dostawa leków onkologicznych Lapatinib dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
Numer ogłoszenia: 190074 - 2015; data zamieszczenia: 27.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 100647 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu, ul. Szpitalna 1, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 15 8123208, faks 15 8123209.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków onkologicznych Lapatinib dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków onkologicznych Lapatinib dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu II. Opis przedmiotu zamówienia 1. Kod CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień 33652000-5 Środki przeciwnowotworowe i immunomodulacyjne 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ Formularz cenowy. 3. Ilości wskazane w Formularzach cenowych Załącznik nr 2 do SIWZ są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości przedmiotu zamówienia niż podana w Formularzu cenowym, w związku z niemożliwością przewidzenia pełnego zapotrzebowania na przedmiot zamówienia objęty niniejszą SIWZ. 4. Stopień realizacji zamówienia uzależniony jest od rzeczywistych potrzeb, wynikających z działalności Zamawiającego 4.1 dostawa towaru będzie realizowana zgodnie z zmówieniem Zamawiającego wynikającym z potrzeby zastosowania określonego leku do leczenia pacjenta, 4.2 powyższy tryb realizacji może spowodować zmniejszenie lub brak zamówień na lek będący przedmiotem zamówienia w przypadku niezakwalifikowania pacjenta do danego programu lekowego, 4.3 odstąpienia od refundacji leku objętego umową, na podstawie decyzji administracyjnej Obwieszczenia Ministra Zdrowia w sprawie wykazu refundowanych leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych wydanej w oparciu o Ustawę z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych. 5. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 6. Zasady realizacji przedmiotowej dostawy 6.1 Dostawy realizowane będą w uzgodnionych z Apteką Szpitalną na bieżąco, w wielkościach i asortymencie wg każdorazowego zgłoszonego na piśmie zapotrzebowania, dopuszcza się przekazywanie zamówień faksem lub telefonicznie z realizacją od 1 do 5 dni od poniedziałku do piątku, zgodnie ze wskazaniem Wykonawcy, licząc od chwili złożenia zamówienia, z uwzględnieniem dostaw nadzwyczajnych na ratunek w ciągu 24 godzin od chwili złożenia zamówienia. 6.2 Wykonawca zobowiązuje się dostarczać produkty w odpowiednich opakowaniach oraz transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe. 6.3 Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, Apteka Szpitalna, na własny koszt i ryzyko, od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 14.15 6.4 Odbiór leków odbywać się będzie na podstawie faktury. Faktura powinna zawierać między innymi nazwę, dawkę, jeżeli dotyczy, postać, jeżeli dotyczy, wielkości opakowania, datę ważności, EAN, numer serii lub na podstawie innego dokumentu, zawierającego nazwę, ilość i cenę jednostkową. 6.5 Dostarczany lek, leki będzie posiadał termin ważności minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia go Zamawiającemu. 6.6 Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ciągłości dostaw w okresie trwania umowy. W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, np. zakończenia produkcji, czasowego wstrzymania produkcji, braku importu do Polski, Sprzedający niezwłocznie zaproponuje Zamawiającemu inne, dostępne w obrocie produkty o takiej samej nazwie międzynarodowej i postaci o takich samych parametrach.Wykonawca podejmie również wszelkie możliwe działania w celu ustalenia czy na rynku produktów objętych przedmiotem zamówienia, są przedsiębiorcy posiadający na stanie przedmiotowe produkty w tzw. zapasach i jeżeli tak, to wówczas Wykonawca dokona stosownej transakcji celem ich pozyskania i dalszego odsprzedania Zamawiającemu. Cena zamiennego produktu, nie może być wyższa od ceny produktu objętego przedmiotem zamówienia, z zastrzeżeniem pkt 7. 6.7 W sytuacji gdy w obrocie brak będzie produktów, odpowiedników, brak będzie również tzw. zapasów u podmiotów trzecich, które mogłyby być zaproponowane Zamawiającemu w cenach obowiązujących w umowie, a są produkty, których cena jest wyższa od ceny produktu objętego umową, a ewentualna sprzedaż w cenie z niniejszej umowy groziłaby powstaniem rażącej straty u Wykonawcy, Wykonawca niezwłocznie poinformuje o tym Zamawiającego, załączając do pisemnej informacji dokumenty na dowód istnienia takiej sytuacji, np. pisma od producenta, od podmiotów trzecich itp. Wykonawca ma również obowiązek przedstawić pisemne uzasadnienie wystąpienia ewentualnej rażącej straty po jego stronie i załączyć stosowne dokumenty. 6.8 Zmiana produktu na zasadach, o których mowa w pkt 6 lub pkt 7 jest możliwa wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego. W przypadku braku zgody Zamawiającego na zamianę produktu, na zasadach określonych w pkt 6 lub pkt 7, Wykonawca bądź Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy w części dotyczącej tego produktu. 6.9 W przypadku odstąpienia w trakcie realizacji umowy od refundacji leku objętego umową, na podstawie decyzji administracyjnej Ministra Zdrowia wydanej w oparciu o Ustawę z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych, Zamawiający wymaga zastąpienia leku odpowiednikiem chemicznym zgodnym z nazwą międzynarodową przedmiotu zamówienia wykazaną przez Zamawiającego w kol nr 2 Formularza cenowego, a objętego aktualną refundacją zgodnie z obowiązującymi Obwieszczeniami Ministra Zdrowia w sprawie wykazu refundowanych leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych, w cenie zgodnej z obowiązującymi obwieszczeniami, o których mowa powyżej. Zmiana ta wymaga powiadomieniu pisemnego Kierownika Apteki Zamawiającego, wymaga podpisania aneksu do umowy. 6.10 W przypadku, gdy Wykonawca nie będzie dostarczał produktu będącego przedmiotem umowy bądź też niezwłocznie nie zaproponuje dostarczania zamiennika produktu czy też produktu z tzw. zapasów, w sytuacji o której mowa w pkt 6, Zamawiający będzie miał prawo dokonać zakupu produktu, odpowiednika u innego dostawcy. Jeżeli koszt zakupu będzie wyższy od kosztu zakupu w ramach umowy, powstałą różnicą zostanie obciążony Wykonawca. 6.11 W trakcie obowiązywania umowy, dopuszcza się również w uzasadnionych wypadkach, zmianę wielkości opakowania dostarczanych produktów z zachowaniem zasady proporcjonalności. Zmiana wielkości opakowania nie może mieć wpływu na zmianę ogólnej ilości, sztuk produktów objętych przedmiotem zamówienia. Zmiana może nastąpić po uprzedniej, pisemnej akceptacji Zamawiającego. 6.12 Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem 7. Pozostałe warunki realizacji zamówienia określa Projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. III. Opcja 1. Zamawiający wprowadza opcję polegającą na zwiększeniu do 10 proc. zapotrzebowania każdej pozycji ujętej w załączniku nr 2 do SIWZ Formularz cenowy. 2. Opcja będzie realizowana na warunkach i zasadach określonych w SIWZ wraz z załącznikami. 3. Opcja wejdzie w życie pod warunkiem, złożenia Wykonawcy przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji. Oświadczenie zostanie złożone w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prawa opcji. 4. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić formularz cenowy, na załączniku nr 2 do SIWZ uwzględniający opcję, sporządzony na zasadach i warunkach cenowych takich jak oferta Wykonawcy. Opcja będzie obowiązywała w terminie realizacji zamówienia podstawowego. 5. Zmiana postanowień zawartej umowy uwzględniająca prawo opcji nastąpi pisemnie, w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę i zaakceptowanego przez Zamawiającego formularza cenowego, o którym mowa w pkt 4.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.20.00 - Środki przeciwnowotworowe i immunomodulacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GSK Services Sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 189, 60-322 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 154032,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 151232,51

  • Oferta z najniższą ceną: 151232,51 / Oferta z najwyższą ceną: 151232,51

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.