Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-05
Elbląg: Remont dachu oraz pomieszczeń sanitarnych budynku dydaktycznego
PaństwowejWyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy ul. Czerniakowskiej 22
Numer ogłoszenia: 190056 - 2014; data zamieszczenia: 05.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 133130 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu, ul. Wojska Polskiego 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 629 0 505, faks 55 629 0 510.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu oraz pomieszczeń sanitarnych budynku dydaktycznego PaństwowejWyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy ul. Czerniakowskiej 22.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont dachu oraz pomieszczeń sanitarnych budynku dydaktycznego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy ul. Czerniakowskiej 22. 2)Zakres robót budowlanych obejmuje: a)remont dachu segmentu A wraz z łącznikiem, b)remont pomieszczeń sanitarnych. 3)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Przedmiar robót opracowany 03/2014r. stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ. Powyższa dokumentacja opracowana została przez PPHU INSTALMET Grzegorz Strożewski.. Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w dokumencie wymienionym w pkt 3) uważa się za obowiązujące. Ryzyko prawidłowości ustalenia kosztów wykonania przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 4) Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa będzie winien zabezpieczyć w sposób zapobiegający jakimkolwiek zniszczeniom, degradacji bądź dewastacji wszelkie mienie ruchome i nieruchome będące własnością Zamawiającego pozostawione na czas robót. W szczególności dotyczy to wyposażenia pomieszczeń, mebli oraz urządzeń biurowych. Po zakończeniu prac Wykonawca przekaże ww. mienie Zamawiającemu w stanie niepogorszonym. W ramach obowiązku zabezpieczenia mienia wykonawca jest zobowiązany do przeniesienia mienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego, a po zakończeniu robót w miejsce docelowego przeznaczenia. 5)Wykonawca winien zorganizować i realizować roboty w sposób zapewniający ciągłość pracy Zamawiającego. 6)Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty posiadały certyfikaty, atesty, świadectwa dopuszczenia do użytkowania itp. lub inną dokumentację potwierdzającą, że oferowane produkty spełniają wymagane prawem przepisy i normy. Ww. dokumenty należy dostarczyć na żądanie Zamawiającego. 7) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości przez okres minimum 36 miesięcy od daty końcowego odbioru robót. Okres rękojmi ustala się na 3 miesiące ponad okres gwarancji. W wymienionych terminach Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad. 8)Na wszelkie zainstalowane produkty, okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji równy jest okresowi gwarancji udzielonej przez producenta tych produktów. 9)Jeśli gdziekolwiek w Przedmiarze robót lub opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych należy uznać, iż wskazaniu temu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. o parametrach i funkcjach technicznych nie gorszych niż wymienione w ZAŁĄCZNIKU nr 1do SIWZ, Pod pojęciem równoważności rozumieć należy iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę i opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych, dokumentach. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (z późniejszymi zmianami), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego. W przypadku materiałów, których znaki towarowe podano w dokumentacji projektowej poprzez równoważność Zamawiający rozumie zastosowanie takich materiałów, których parametry techniczne jakościowe i technologiczne nie będą gorsze od materiałów jakie zostały przyjęte w rozwiązaniach projektu i zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego i Nadzór Autorski. 10) Z uwagi na fakt dopuszczenia możliwości różnych propozycji równoważnych wymaga się od Wykonawcy weryfikacji i traktowania wszystkich rozwiązań jako powiązanych ze sobą i tworzących docelowy obiekt budowlany. Wykonawca zobowiązany jest do skompletowania dokumentów i obliczeń potwierdzających, że dobrane rozwiązania, materiały, połączenia różnych technologii i prac różnych branż spełnią wymagania podstawowe, takie jak: a)bezpieczeństwo konstrukcji, b)bezpieczeństwo pożarowe, c) bezpieczeństwo użytkowania, d)odpowiednie warunki higieniczne i zdrowotne oraz ochrony środowiska, e)ochrony przed hałasem i drganiami, f)oszczędności energii i odpowiedniej izolacyjności cieplnej przegród. 11)Materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny spełniać wymogi określone w: a)ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2013r. poz.1409 j.t. z późn. zm.), b)ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.), c)rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie systemów oceny zgodności, wymagań, jakie powinny spełniać notyfikowane jednostki uczestniczące w ocenie zgodności, oraz sposobu oznaczania wyrobów budowlanych oznakowaniem CE (Dz. U. z 2004 r. Nr 195, poz. 2011). 12)Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną posesji i w obiekcie PWSZ w Elblągu przy ul. Czerniakowskiej 22, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.40.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Remont pomieszczeń sanitarnych budynku dydaktycznego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy ul. Czerniakowskiej 22
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo Usługowa "MARBUD" Marek Domeracki
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo Usługowa "MARBUD" Marek Domeracki
- Firma Handlowo - Usługowa MARBUD Marek Domeracki, Kopernika 29/15, 14-400 Pasłęk, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 152022,31 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 125531,57
Oferta z najniższą ceną: 125531,57 / Oferta z najwyższą ceną: 164820,62
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Remont pomieszczeń sanitarnych budynku dydaktycznego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy ul. Czerniakowskiej 22
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. KONCEPT Jerzy Grygorowicz, Kraskowo 12, 14-420 Młynary, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40649,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39665,89
Oferta z najniższą ceną: 39665,89 / Oferta z najwyższą ceną: 44513,45
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Zakup densytometru.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie: 16 01 03 - zużyte opony oraz 19 12 04 - tworzywa sztuczne i guma
- Usługa w zakresie kontroli, utrzymania i wymiany urządzeń sygnalizacji świetlnych oraz świadczenia usług pogotowia drogowego w mieście Elblągu
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bielnik Drugi, gmina Elbląg
- Remont instalacji gazowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Elblągu.
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Gminie Osiek
- Remont zabytkowego muru okalającego teren szkoły tj. dawnego zespołu szpitalnego św. Doroty w Żaganiu - od strony ulicy Żelaznej
- Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach Centralnego Szpitala Klinicznego UM w Łodzi.
- Remont budynku Prokuratury Rejonowej w Białogardzie
- Prace remontowo-konserwatorskie budynku administracyjno-biurowego przy pl. gen. J. Bema 5 w Ostrołęce
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.