eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Usługi sprzątania budynków i terenów zewnętrznych, czyszczenie okien w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego a stanowiących własnośćGminy, Skarbu Państwa, Osób Fizycznych , współwłasność Gminy lub Skarbu Państwa i Osób Fizycznych z podział

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-14

Łódź: Usługi sprzątania budynków i terenów zewnętrznych, czyszczenie okien w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego a stanowiących własność: Gminy, Skarbu Państwa, Osób Fizycznych , współwłasność Gminy lub Skarbu Państwa i Osób Fizycznych z podziałem na trzy Pakiety
Numer ogłoszenia: 190048 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście "Centrum II", ul. Dowborczyków 5, 90-019 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2536419, fax 042 2536422.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum2.com3.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania budynków i terenów zewnętrznych, czyszczenie okien w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego a stanowiących własność: Gminy, Skarbu Państwa, Osób Fizycznych , współwłasność Gminy lub Skarbu Państwa i Osób Fizycznych z podziałem na trzy Pakiety.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi sprzątania budynków i terenów zewnętrznych, czyszczenie okien w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego a stanowiących własność: Gminy, Skarbu Państwa, Osób Fizycznych , współwłasność Gminy lub Skarbu Państwa i Osób Fizycznych z podziałem na trzy Pakiety - zgodnie z wykazami adresowymi stanowiącym załącznik nr 2(PAKIET I) i 2a(PAKIET II) i 2b (PAKIET III)do SIWZ 1.1 Zakres zamówienia obejmuje: Sprzątania na zewnątrz budynku: - stałe utrzymanie w czystości podwórek, chodników oraz prześwitów bramowych ( przez 7 dni w tygodniu), - czyszczenie wycieraczek wejściowych do klatek schodowych, - sprzątanie pergoli oraz utrzymanie czystości przy pojemnikach na śmieci, - czyszczenie kratek ściekowych i studzienek w pasie przykrawężnikowym z nieczystości blokujących ujście wody ( liście, śmieci, zalodzenia), - sprzątanie nieczystości z terenów zielonych poprzez ich wygrabianie i pakowanie w worki oraz przy temperaturze powyżej 24oc podlewanie trawników i zieleńców co drugi dzień, - codzienne zmywanie chodników ( do godziny 8.00 rano) położonych wzdłuż nieruchomości i prześwitów bramowych w okresie od kwietnia do października, z wyłączeniem okresów występowania opadów atmosferycznych i mrozów, - systematyczne usuwanie plakatów i ulotek z miejsc nie przeznaczonych do ich wywieszania Sprzątanie wewnątrz budynku: - stałe utrzymanie czystości klatek schodowych i korytarzy, - sprzątanie na mokro klatek schodowych i korytarzy, balustrad, poręczy z częstotliwością dwa razy w miesiącu z wyłączeniem nieruchomości Sienkiewicza 67 i Nawrot 7 dla których obowiązuje częstotliwość raz w tygodniu - jeden raz w miesiącu mycie lamperii, grzejników, skrzynek na listy, drzwi wejściowych, parapetów oraz usuwanie pajęczyn, - bieżące sprzątanie strychów, korytarzy piwnicznych, pralni, - dwa razy w roku mycie okien w terminie uzgodnionym z administracją. Likwidacja skutków zimy poprzez : - uprzątanie błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń z chodników i podwórek, - likwidacja skutków gołoledzi ( posypywanie chodników i podwórka piaskiem oraz niezwłoczne jego usunięcie po ustaniu przyczyn jego zastosowania), - odgarnianie śniegu (pryzmowanie) w miejsca nie powodujące zakłóceń ruchu pieszych i pojazdów. Pozostałe czynności jak : - wkręcanie żarówek, zgłaszanie potrzeby dezynfekcji, i deratyzacji, wywieszanie flag, roznoszenie korespondencji za pokwitowaniem, zgłaszanie zauważonych awarii. Uwaga: Nieruchomości położone przy ul. Sienkiewicza 67 i Nawrot 7 (PAKIET III ) są posesjami przejętymi przez A.N po rewitalizacji i objęte są okresem gwarancyjnym w związku z czym, do zmywania i czyszczenia biegów schodowych, korytarzy i lamperii ( stiuki) należy używać odpowiednich środków chemicznych, które nie spowodują zniszczenia zmywanych powierzchni.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków Oryginalny kod CPV: 74.72.20.00 - Usługi czyszczenia okien Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 3.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 3.1.2 dysponują osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia: 3.1.3 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie 3.1.4 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3.1.5 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 4 niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1 W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 4.1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego oferenta, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4.1.2oświadczenie oferenta lub zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego oferenta 4.1.3 oświadczenie , że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1pkt 1-3 ustawy , zał nr 3 do siwz 4.1.4 oświadczenie , że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust 1 i 2 ustawy P.z.p, zał nr3a do siwz 4.1.5 wykaz osób, które będą skierowane do realizacji zamówienia - załącznik nr 4 w formie oryginału. 4.1.6 polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimalną łączną kwotę 20.000 zł, okres ważności polisy nie może być krótszy od terminu związania ofertą - kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego oferenta. 4.1.7 wykaz minimum dwóch kontraktów wykonania a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług porównywalnych swoim rodzajem z usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat, tj. do terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ilości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców zał. nr 5 do siwz - oryginał , oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie. Referencje muszą być podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania podmiotu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrum2.com3.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Nieruchomościami Łódź - Śródmieście Centrum II , 90-019 Łódź, ul. Dowborczyków 5 pokój 15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Administracja Nieruchomościami Łódź - Śródmieście Centrum II , 90-019 Łódź, ul. Dowborczyków 5 pokój 19 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi sprzątania budynków i terenów zewnętrznych, czyszczenie okien w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego a stanowiących własność: Gminy, Skarbu Państwa, Osób Fizycznych , współwłasność Gminy lub Skarbu Państwa i Osób Fizycznych - Pakiet I.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.73.00.00-2, 74.72.20.00-6, 90.21.00.00-9, 90.21.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi sprzątania budynków i terenów zewnętrznych, czyszczenie okien w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego a stanowiących własność: Gminy, Skarbu Państwa, Osób Fizycznych , współwłasność Gminy lub Skarbu Państwa i Osób Fizycznych - Pakiet II.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.73.10.00-2, 74.72.20.00-6, 90.21.00.00-9, 90.21.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi sprzątania budynków i terenów zewnętrznych, czyszczenie okien w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego a stanowiących własność: Gminy, Skarbu Państwa, Osób Fizycznych , współwłasność Gminy lub Skarbu Państwa i Osób Fizycznych - Pakiet 3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.73.10.00-2, 74.72.20.00-6, 90.21.00.00-9, 90.21.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.