eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdów › Wykonanie ogrodzenia na działce nr 811 przy Zespole Szkół w Gdowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-27

Gdów: Wykonanie ogrodzenia na działce nr 811 przy Zespole Szkół w Gdowie
Numer ogłoszenia: 190020 - 2015; data zamieszczenia: 27.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Gdowie , 32-420 Gdów, woj. małopolskie, tel. 12 4514458, faks 12 2514061.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsgdow.internetdsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna powiatu wielickiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie ogrodzenia na działce nr 811 przy Zespole Szkół w Gdowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w otoczeniu budynku Zespołu Szkół w Gdowie, ul. Bocheńska 405, 32-420 Gdów, działka nr 811, Obr. Ewid. Gdów, gmina Gdów, powiat wielicki. 2/.Przedmiot zamówienia obejmuje rozbiórkę istniejącego i wykonanie nowego ogrodzenia działki w miejscu istniejącego oraz pomalowanie w kolorze elewacji betonowej części ogrodzenie istniejące od południa, od strony ul. Bocheńskiej (front działki). Wymiana ogrodzenia dotyczy zachodniej, północnej i wschodniej granicy działki. Wymieniane ogrodzenie, zlokalizowane w granicy działki (cokół betonowy i siatka stalowa zamocowana do słupków z rur stalowych) - przeznacza się do rozbiórki i utylizacji. W miejscu tym planuje się wykonanie nowego ogrodzenia z gotowych paneli ogrodzeniowych w systemie ogrodzenia palisadowego - np. typ Olympus lub rozwiązanie równoważne. Przyjęty system ogrodzenia składa się ze słupków stalowych z rur profilowych 60x60x3mm w rozstawie modułowym co 2430mm, osadzonych w betonowych fundamentach punktowych, monolitycznych o wymiarach 25x25cm, zagłębionych w terenie poniżej poziomu przemarzania (min.1,0m poniżej poziomu terenu) i wyprowadzonych ponad teren na wysokość 25cm. Rozstaw fundamentów - dostosowany do modułu ogrodzenia. Wypełnienie ogrodzenia stanowią gotowe panele spawane z profili stalowych wykonanych z rur stalowych o średnicy 26mm w rozstawie co 150mm. Górne końce prętów pionowych ukośnie ścięte. Elementy stalowe zabezpieczone antykorozyjnie poprzez cynkowanie ogniowe i wierzchnią powłoką poliestrową w kolorze ciemnozielonym. Wykonanie podmurówki ogrodzenia - z elementów prefabrykowanych (w postaci ruchomej). Przewiduje się zastosowanie gotowych paneli ogrodzeniowych o wysokości 150cm ocynkowanych, malowanych w kolorze grafitowym oraz o grubości prętów minimum 5mm. Łączna wysokość ogrodzenia z uwzględnieniem cokołu (25cm) i prześwitu (5cm) wynosi 180cm nad poziom terenu. W miejscu istniejącego wejścia na teren działki przewiduje się wykonanie bramki - rozwiązanie typowe systemowe, dostosowane do przyjętego systemu ogrodzenia. Zakres opracowania obejmuje wyłącznie w/w roboty i elementy zagospodarowania, bez ingerencji w zabudowę lub inne elementy zagospodarowania terenu. W wyniku realizacji w/w robót nie ulegają zmianie żadne parametry charakteryzujące istniejącą zabudowę. Zabudowa przedmiotowej działki nie jest obiektem zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków lub objętym ochrona konserwatorską. Przedmiotowa działka nie znajduje się w obszarze objętym ochroną konserwatorską. Planowane roboty nie wymagają przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko ani oceny oddziaływania na obszar Natura 2000. Specyfika planowanych robót nie wymaga sporządzenia planu sytuacyjnego lub Projektu Zagospodarowania Działki, nie wymaga także uzyskania pozwolenia, uzgodnienia lub opinii wg odrębnych przepisów. W trakcie prowadzenia planowanych robót nie powstaną masy ziemne wymagające przemieszczania lub zagospodarowania. 3/.planowanych robót: a) nie narusza ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego b) nie spowoduje zagrożenia bezpieczeństwa ludzi lub mienia c) nie spowoduje pogorszenia stanu środowiska lub stanu zachowania zabytków d) nie spowoduje pogorszenia warunków zdrowotno-sanitarnych e) nie spowoduje wprowadzenia, utrwalenia bądź zwiększenia ograniczeń lub uciążliwości dla terenów sąsiednich Planowane roboty nie wpływają w żaden sposób na tereny sąsiednich działek ani na sąsiednie obiekty (położone poza przedmiotową działką). Wszystkie planowane roboty remontowe ograniczają się do obszaru przedmiotowej działki. 4/.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: a) przedmiarze robót- załącznik F do SIWZ, b) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik G do SIWZ c) projekcie budowlanym- opis przedmiotu zamówienia wraz ze schematem przęsła-załącznik H do SIWZ, d) wszystkie roboty muszą być zrealizowane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, e) Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania wszystkich robót, usług i dostaw niezbędnych do realizacji i zakończenia budowy ogrodzenia oraz wszelkich robót budowlanych i usług, których potrzeba wykonania ujawni się w toku realizacji zamówienia, w tym także prac nie ujętych w SIWZ i przedmiarze (który stanowi element pomocniczy), a których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia. 5/.Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z warunkami wynikającymi ze: a) zgłoszenia prac nr BGN.6743.G.121.2015 z dnia 13 maja 2015 r.- załącznik I do SIWZ Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza ujecie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów innych niż podane w przedmiarze pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, użytkowych, jakościowych nie gorszych niż określone w opisie. Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien zapoznać się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia. 6/.Wykonawca jest zobowiązany do: a) prawidłowego wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy, zgodnie z aktualnie obowiązującymi normami polskimi, polskim prawem, a w szczególności z ustawą Prawo budowlane oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy, b) zorganizowania zaplecza i podjęcia wszystkich innych czynności niezbędnych do właściwego wykonania prac, c) wykonywania prac w ścisłej współpracy Zamawiającym, d) zgłoszenia robót do odbioru, e) przestrzegania przepisów bhp i ppoż., f) zapewnienia sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych, g) dostawy materiałów oraz sprzątania i wywozu gruzu na bieżąco w trakcie prowadzonych prac, h) usunięcia we własnym zakresie, jako wytwórca, wszelkich odpadów pochodzących z budowy, z zachowaniem przepisów ustawy o odpadach, i) wykonania prac porządkowych oraz doprowadzenia do stanu pierwotnego terenu przyległego do budynku, j) wyraźnego, widocznego oznaczenia odzieży roboczej pracowników realizujących roboty, k) naprawy na własny koszt ewentualnych szkód oraz wypłaty odszkodowań za ewentualne szkody powstałe w wyniku prowadzonych prac, l) udzielenia gwarancji na wykonane roboty, 7/.Wynagrodzenie ryczałtowe Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy podać w formie ryczałtu. W związku z powyższym cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z załączonej dokumentacji, przedmiarów, jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich prac niezbędnych do zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia, w tym także prac nie ujętych w załączonych dokumentach, a których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od Wykonawców bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. Mając na uwadze powyższe, zarówno wykonanie większej ilości prac, niż określone wielkości szacunkowe nie stanowi podstawy do żądania odpowiedniego podwyższenia wynagrodzenia jak i należyte wykonanie przedmiotu zamówienia przy wykonaniu mniejszej ilości prac, niż określone szacunkowe wielkości nie spowoduje obniżenia wynagrodzenia. Prace i ich szacunkowe wielkości określone w załącznikach do niniejszej specyfikacji nie stanowią zestawienia planowanych prac w rozumieniu art. 629 i 630 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1/.Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa). Zobowiązanie musi zawierać informację o sposobie wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia. 2/.3/.Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsgdow.internetdsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Gdowie, 32-420 Gdów 405, sekretariat szkoły.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2015 godzina 08:45, miejsce: Zespół Szkół w Gdowie, 32-420 Gdów 405, sekretariat szkoły.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.