eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jurata › Modernizację systemu ogrzewania wraz z termomodernizacją budynków kompleksu wypoczynkowego JANTAR zlokalizowanego na terenie kompleksu 4111 nr sprawyZP/1/2009.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-05

Jurata: Modernizację systemu ogrzewania wraz z termomodernizacją budynków kompleksu wypoczynkowego JANTAR zlokalizowanego na terenie kompleksu 4111 nr sprawy: ZP/1/2009.
Numer ogłoszenia: 18998 - 2009; data zamieszczenia: 05.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Zespół Wypoczynkowy "Jantar" , ul. Wojska Polskiego, 84-141 Jurata, woj. pomorskie, tel. 058 6754285.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzwjantar.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizację systemu ogrzewania wraz z termomodernizacją budynków kompleksu wypoczynkowego JANTAR zlokalizowanego na terenie kompleksu 4111 nr sprawy: ZP/1/2009..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja systemu ogrzewania wraz z termomodernizacją budynków kompleksu wypoczynkowego JANTAR zlokalizowanego na terenie kompleksu 4111 Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Instalację sieci centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej oraz wewnętrzną instalację centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej na terenie kompleksu 4111 WZW JANTAR w Juracie. 2.Docieplanie ścian i balkonów budynków wraz z wykonaniem kolorystyki elewacji obejmuje następujące składniki: 3. Kotłownie gazowe wraz z instalacją solarną, kolektorami słonecznymi oraz instalacja gazowa zewnętrzna i zbiornikowa. 4. Wykonanie wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła oraz klimatyzacji pomieszczeń kuchni, zaplecza kuchennego i stołówek w budynku nr 39 JANTAR: Dokładny opis oraz zakres przedmiotu zamówienia zawierają: 1) Dokumentacja projektowa, rysunki i Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót - Załącznik nr 5 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.39.00.00 - 45.39.00.00 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 75.000,- zł. (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: A) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował, co najmniej dwiema osobami, które przy realizacji zamówienia pełnić będą samodzielną funkcję techniczną w budownictwie jako kierownik robót (budowy) w branży budowlanej - osoby te muszą posiadać uprawnienia potwierdzające przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej we właściwej specjalności oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r., nr 5, poz.42 z późn. zm.), B) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (bądź krótszym, - jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy), co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu wielobranżowej roboty remontowej w placówkach oświatowych, obiektach użyteczności publicznej i mieszkaniowej na obiektach czynnych o wartości brutto min. 3.500.000 zł. dla całości zamówienia - obejmujące swym zakresem prace termomodernizacyjne. Zamawiający będzie brał pod uwagę wyłącznie zamówienia, które zostaną poparte dokumentem /np. referencje, ostateczny protokół odbioru przedmiotu umowy/, wystawionym przez inwestora, potwierdzającym, że zlecone roboty budowlane zostały wykonane z należytą starannością. W dokumencie potwierdzającym należyte wykonanie zamówienia ujętego w wykazie, winien znaleźć się zakres robót i terminy wykonania, jako potwierdzenie, że przedstawiony dokument dotyczy konkretnej pozycji z wykazu. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; A) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał składając ofertę, że dysponuje środkami pieniężnymi w wysokości nie mniejszej niż 60% brutto wartości zamówienia. 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 1.5.Zamawiajacy wymaga, aby Wykonawca wykonujący zamówienie w części finansowanej przez EKOFUNDUSZ korzystał z dostawców lub wykonawców ze Stanów Zjednoczonych, Szwajcarii, Norwegii i/lub krajów Unii Europejskiej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy - Zamawiający zaleca z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1; W przypadku podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie woli składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu 2. wypełniony i podpisany formularz zestawienia wartości elementów przedmiotu zamówienia - Zamawiający zaleca z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2; 3. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3; W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy w zakresie w jakim spełniają warunki udziału w postępowaniu. 4. wzoru umowy - parafowany przez Wykonawcę - załącznik nr 4. 6. Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie Przedmiaru robót 8. Dowód wniesienia wadium. 9. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - dokument potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem. 10. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 11. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 12. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 13.Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu wielobranżowej roboty remontowej w placówkach oświatowych, obiektach użyteczności publicznej i mieszkaniowej na obiektach czynnych o wartości brutto min. 3.500.000 zł. dla całości zamówienia - obejmujące swym zakresem prace termomodernizacyjne załącznik nr 11. Zamawiający będzie brał pod uwagę wyłącznie zamówienia, które zostaną poparte dokumentem /np. referencje, ostateczny protokół odbioru przedmiotu umowy/, wystawionym przez inwestora, potwierdzającym, że zlecone roboty budowlane zostały wykonane z należytą starannością. W dokumencie potwierdzającym należyte wykonanie zamówienia ujętego w wykazie, winien znaleźć się zakres robót i terminy wykonania, jako potwierdzenie, że przedstawiony dokument dotyczy konkretnej pozycji z wykazu. 14. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, (Dysponowanie przez Wykonawcę osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami w specjalnościach konstrukcyjno-budowlanych oraz wpisanymi do Izby Inżynierów Budownictwa)- załącznik nr 8 W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają Ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu. 14a) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 14.1) Zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, o którym mowa w pkt. V 1.2 b SIWZ - kierownika robót (budowy); 14.2) Kopia uprawnień opisanych w pkt. V 1.2 b SIWZ - kierownika robót (budowy) w branży budowlanej. 15.Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, na pokrycie wykonania zamówienia nie mniej niż 60% brutto wartości przedmiotu zamówienia, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 16. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (Zamawiający nie określa, na jaką wartość ma opiewać polisa, dlatego sam fakt posiadania polisy, aktualnej na dzień składania ofert, będzie wystarczającym dokumentem). Zamawiający szczegółowo określa wielkość ubezpieczenia z wybranym Wykonawcą w warunkach umowy. 17. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonujący zamówienie w części finansowane przez Ekofundusz i NFOŚ i GW oświadczył, że proponowany typ kolektorów słonecznych jest zgodny z normą PN EN-12975-2, P.6.1 lub normami innych państw członkowskich EOG, wykonane przez akredytowane laboratorium badawcze oraz aktualny certyfikat zgodności, wydany przez akredytowaną Jednostkę Certyfikującą. Ponadto zastosowane kolektory słoneczne mają posiadać wartość absorpcyjności (min.95%), emisyjności (max. 5%) i sprawności optycznej (min.80%)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzwjantar.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego: Wojskowy Zespół Wypoczynkowy JANTAR Ul. Wojska Polskiego 84-141 JURATA Pokój nr 328 pawilon DELFIN III piętro sek. Administracji.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2009 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego: Wojskowy Zespół Wypoczynkowy JANTAR Ul. Wojska Polskiego 84-141 JURATA Pokój nr 328 pawilon DELFIN III piętro sek. Administracji.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.