To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-07
Nowy Sącz: Nadzór nad wykonaniem robót budowlanych polegających na wykonaniu wyjść poza pas drogowy na osiedlu Zawada w Nowym Sączu
Numer ogłoszenia: 189978 - 2011; data zamieszczenia: 07.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 153134 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sądeckie Wodociągi Sp. z o.o., ul. Wincentego Pola 22, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 4438643, faks 18 4438304.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór nad wykonaniem robót budowlanych polegających na wykonaniu wyjść poza pas drogowy na osiedlu Zawada w Nowym Sączu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Nadzór nad wykonaniem robót budowlanych polegających na wykonaniu wyjść poza pas drogowy na osiedlu Zawada w Nowym Sączu w zakresie kontraktu realizowanego w oparciu o warunki FIDIC czerwona książka.Inżynier będzie odpowiedzialny za całościowe zarządzanie. Jego rola obejmie co najmniej następujące czynności: -Pełnienie funkcji Inżyniera zgodnie z odpowiednimi Warunkami Kontraktu FIDIC (monitoring i kontrola wykonania Kontraktu na Roboty pod względem technicznym, finansowym, organizacyjnym i czasowym); -Prowadzenie pełnego wielopoziomowego nadzoru nad fazą uzyskiwania stosownych pozwoleń, robotami, w szczególności w zakresie zgodnym z wymaganiami Polskiego Prawa Budowlanego i przepisów w tym zakresie obowiązujących. Nadzór powinien być prowadzony przez zespól specjalistów branżowych posiadających odpowiednie uprawnienia przewidziane przepisami polskiego Prawa Budowlanego; -Współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień Kontraktu na Roboty; -Utrzymanie bieżącej komunikacji i raportowania pomiędzy wszystkimi uczestnikami Projektu włączając Instytucję Pośredniczącą II szczebla i Zamawiającego, -Informowanie Zamawiającego, Instytucję Pośredniczącą II szczebla o wszystkich występujących problemach oraz problemach przewidywanych i podejmowanych działaniach zapobiegawczych i naprawczych dla ich przezwyciężenia; -Wykonywanie wszystkich innych czynności i zadań nie wymienionych w tym Kontrakcie i/lub Kontrakcie na Roboty, które będą konieczne do prawidłowej realizacji Kontraktu na Roboty zgodnie z wymaganiami odpowiednich Warunków Kontraktowych FIDIC, procedur Programu Funduszu Spójności, Unii Europejskiej, Zamawiającego oraz zabezpieczenie interesów Zamawiającego. Ponadto w zakresie działań Inżyniera będzie pełnienie roli: 1)Inspektora nadzoru inwestorskiego, 2)Inwestora zastępczego, 3)Koordynatora czynności inspektorów nadzoru inwestycyjnego, 4)Bezstronnego i obiektywnego uczestnika procesu inwestycyjnego, oraz roli wspierającej działania związane z zarządzaniem finansowym, 5)Weryfikacja opisu przedmiotu zamówienia . 6)Opracowanie kosztorysów inwestorskich 7)Udział w procedurze wyłonienia wykonawcy 8)Przygotowaniem dokumentów niezbędnych do prowadzenia kontraktów na roboty, 9)Wspieraniem działań Jednostki Realizującej Projekt (JRP).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Modernizacja i rozbudowa systemu gospodarki wodo-ściekowej miasta Nowego Sącza z przyległymi terenami gmin sąsiednich współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013 pod numerem CCI 2007/PL/161/PR/007.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MGGP S.A.-Lider Konsorcjum, ul. Kaczkowskiego 6, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
- DHV Polska Sp. z o.o.- Partner Konsorcjum, ul. Domaniewskiego 41, 02-672 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24344,62 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36900,00
Oferta z najniższą ceną: 36900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 36900,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity. Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) w związku z zapisem specyfikacji istotnych warunków zamówienia, który zgodnie z treścią ogłoszenia o zamówieniu przewiduje, że w okresie 3 lat od zawarcia umowy na wykonanie niniejszego zamówienia wybranemu wykonawcy mogą zostać udzielone zamówienia uzupełniające stanowiące nie więcej niż 50 % wartości obecnego zamówienia podstawowego, zgodne z przedmiotem zamówienia określonym w niniejszej specyfikacji. Uzasadnienie faktyczne: Niniejsze zamówienie zostało przewidziane w uprzednio przeprowadzonym postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego - Nr postępowania: CCI 2007/PL/161/PR/006, nie stanowi więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienie jest udzielane w okresie krótszym niż 3 lata od udzielania zamówienia podstawowego (termin udzielenia zamówienia podstawowego 28.09.2009 r.). Realizacja niniejszego zamówienia jest istotna w celu zapewnienia właściwego nadzoru nad robotami budowlanymi polegającymi na wykonaniu wyjść poza pas drogowy na osiedlu Zawada w Nowym Sączu, które to są niezbędne w celu prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, bez których nie zostałyby osiągnięte zakładane parametry w tym zakładany efektu ekologiczny
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Remont garaży samochodowych oraz miejsc parkingowych Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Nowym Sączu.
- BZP.271.57.2024 Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnością, (...) do transportu min. 2 osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
- "Dostawy produktów mięsnych do Zakładu Karnego w Nowym Sączu"
- Remont instalacji elektrycznej i teleinformatycznej oraz pomieszczeń biurowych w Prokuraturze Okręgowej w Nowym Sączu
- Budowa doświetlonych przejść dla pieszych
- Zakup i montaż systemów asekuracji dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Nowym Sączu (II)
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego na realizację zadania inwestycyjnego polegającego na rozbudowie pawilonu nr 1 i budowie nowego budynku z przeznaczeniem na udzielanie świadczeń zdrowot..
- Budowa lub modernizacja infrastruktury drogowej lub mostowej na terenie Gminy Lubień
- ZP/01/24 Remont elewacji budynku Zespołu Szkół Zawodowych im. Jana Liszewskiego w Braniewie - dawnego Kolegium Jezuickiego
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę i rozbudowę wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku garażowo-gospodarczego przy ul. Filipowskiej 20 w Suwałkach
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa żłobka miejskiego w Oleśnicy przy ul. Kazimierza Wielkiego w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach remontu drogi powiatowej nr 2144E
więcej: Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.