eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz Pomorski › Usługi uzupełniające do umowy podstawowej na pełnienie funkcji specjalisty ds. rozliczeń finansowych - zarządzanie projektem Praca z pasją- SZOK

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-27

Kalisz Pomorski: Usługi uzupełniające do umowy podstawowej na pełnienie funkcji specjalisty ds. rozliczeń finansowych - zarządzanie projektem Praca z pasją- SZOK
Numer ogłoszenia: 189976 - 2015; data zamieszczenia: 27.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 184726 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Pamięci Ofiar Terroryzmu 11 Września 2001 Roku reprezentowany przez Dyrektora Szkoły, ul. Wolności 20, 78-540 Kalisz Pomorski, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 361 63 56, faks 94 361 68 03.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi uzupełniające do umowy podstawowej na pełnienie funkcji specjalisty ds. rozliczeń finansowych - zarządzanie projektem Praca z pasją- SZOK.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługi uzupełniające do umowy podstawowej na pełnienie funkcji specjalisty ds. rozliczeń finansowych - zarządzanie projektem Praca z pasją- SZOK. 1. Do zadań specjalisty ds. rozliczeń finansowych będzie należało w w szczególności: 1)przejęcie odpowiedzialności za rozliczenie finansowe uzyskanej dotacji, zgodnie z zapisami zawartymi w umowie z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Szczecinie, 2)sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej z realizacji projektu, w tym m.in. wniosków o płatność (wniosków cząstkowych oraz końcowego wniosku o płatność) przy użyciu aktualnej wersji aplikacji GWP udostępnionej przez instytucję Pośredniczącą wraz z załącznikami dotyczącymi postępu realizacji projektu w części finansowej w terminach określonych w umowie o dofinansowanie, 3) składanie informacji Dyrektorowi ZSP oraz głównej księgowej o aktualnym stanie wdrażania Projektu w części finansowej, 4)opracowywanie niezbędnej dokumentacji związanej z budżetem projektu, 5) aktualizacja harmonogramu płatności, 6) informowanie Instytucji Pośredniczącej o prognozie realizacji projektu do czasu złożenia kolejnego wniosku o płatność, 7) sporządzanie na pisemne wezwanie instytucji Pośredniczącej wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z wydatkowaniem środków unijnych w Projekcie, w terminie określonym w wezwaniu,8) przygotowywanie formularzy zmian budżetowych, 9) nadzór nad prawidłowością wydatkowania środków finansowych pochodzących z dofinansowania zgodnie z dokumentami programowymi oraz Zasadami finansowania POKL, 10) opisywanie dokumentów księgowych oraz innych dokumentów o równoważnej wartości księgowej zgodnie z wymogami Instytucji Pośredniczącej przy uwzględnieniu obowiązującej klasyfikacji budżetowej, 11) aktualizacja wniosku o dofinansowanie w przypadku zmian wynikających z postępu rzeczowego realizacji projektu, 12) przestrzeganie procedur i instrukcji związanych z realizacji projektu, 13) podejmowanie działań w celu zapewnienia płynnego finansowania projektu, 14) współpraca z członkami zespołu projektowego, 15) archiwizowanie dokumentów projektu. 2. Umowa zostaje zawarta na czas wykonywania zadań w projekcie związanych z rozliczeniem finansowym otrzymanej dotacji na realizację projektu, tj. do dnia 31 grudnia 2015 r. Specjalista ds. rozliczeń finansowych po zakończeniu projektu, niezależnie od upływu czasu, obowiązany będzie do sporządzenia końcowego wniosku o płatność oraz prowadzenia czynności związanych z ostatecznym rozliczeniem projektu, zgodnie z Zasadami finansowania POKL, bez możliwości uzyskania dodatkowego wynagrodzenia za wykonanie prac niezbędnych do uzyskania końcowego rozliczenia projektu. 3. Specjalista ds. rozliczeń finansowych zobowiązany będzie wykonywać zlecenie w wymiarze co najmniej 120 godzin w miesiącu, w tym co najmniej 3 razy w tygodniu w siedzibie Biura projektu mieszczącym się w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Pamięci Ofiar Terroryzmu 11 Września 2001 Roku w Kaliszu Pomorskim w godzinach wskazanych przez Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 75.11.21.00 - Usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Praca z pasją-SZOK, współfinansowany ze środków z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz....

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Księgowości i Edukacji Finansowej Piotr Jaworek, Pępłówek 26, 78-540 Kalisz Pomorski, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9756,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Postępowanie prowadzone będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r., poz.907) o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych. Zamawiający zamierza udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP. Zamówienie to zostało przewidziane w SIWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.