eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Bankowa obsługa budżetu Powiatu Inowrocławskiego oraz powiatowych jednostek organizacyjnych na okres pięciu lat.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-12

Inowrocław: Bankowa obsługa budżetu Powiatu Inowrocławskiego oraz powiatowych jednostek organizacyjnych na okres pięciu lat.
Numer ogłoszenia: 189865 - 2011; data zamieszczenia: 12.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 149805 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Inowrocławski, ul. Roosevelta 36/38, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3592100, faks 052 3574820.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Powiatu Inowrocławskiego oraz powiatowych jednostek organizacyjnych na okres pięciu lat..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu Powiatu Inowrocławskiego oraz powiatowych jednostek organizacyjnych na okres pięciu lat. Wykaz jednostek organizacyjnych stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: - otwarcie i prowadzenie 115 rachunków w tym rachunków bieżących (32) i pomocniczych (83 )oraz na wniosek Zamawiającego lub jednostki organizacyjnej w trakcie trwania umowy nowego rachunku bankowego, - realizację 388.800 poleceń przelewów w innym banku, - realizację 35.640 przelewów wewnętrznych w ramach tego samego banku, - realizacje 405.000 przelewów prowadzonych w innym banku - realizację 600 wypłat gotówkowych - realizację 600 wpłat gotówkowych - darmowe sporządzanie wyciągów bankowych wraz z załącznikami na każdy dzień roboczy, dostarczanych następnego dnia roboczego, - zapewnienie usługi typu home banking umożliwiającej w szczególności realizację poleceń przelewów i uzyskiwanie informacji o historii operacji oraz stanie środków na rachunkach bankowych bieżących i pomocniczych, - instalację oprogramowania typu home banking na 26 stanowiskach wraz z przeszkoleniem pracowników Zamawiającego, - uruchomienie punktu obsługi kasowej w siedzibie Zamawiającego, ul. Mątewska 17, na koszt wykonawcy, czynny w dniach i godzinach pracy Urzędu, - centrala Banku w Inowrocławiu, - koniczność posiadania w placówkach bankowych na terenie Inowrocławia, wrzutni nocnej. Określona w formularzu cenowym liczba rachunków i produktów bankowych służy do sporządzenia oferty. W trakcie realizacji zmówienia liczba rachunków i produktów bankowych będzie zależała od określonych potrzeb Zamawiającego. Wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji za dokonywane wpłaty gotówkowe na rachunki bankowe Zamawiającego przez osoby fizyczne (interesanci) oraz jednostki organizacyjne. Wykonawca nie będzie pobierał innych opłat i prowizji związanych z bankową obsługą budżetu Powiatu Inowrocławskiego oraz powiatowych jednostek organizacyjnych, niż te określone w formularzu cenowym. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zleceń płatniczych zamawiającego złożonych w formie papierowej do godz. 13.00 w tym samym dniu, a zlecenia złożone po godz. 13.00 realizowane będą w następnym dniu roboczym do godz. 10.00 Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zleceń płatniczych złożonych przez zamawiającego za pomocą elektronicznych nośników informacji nie później niż następnego dnia roboczego do godz. 13.00. Wykonawca zobowiązuje się do wydawania wyciągów z rachunków bankowych zamawiającego wraz z załącznikami w następnym dniu roboczym, po wykonaniu operacji, do godz. 12.00. Do oferty należy dołączyć w formie pisemnej krótką informację o banku składającym ofertę. Wykonawca zobowiązuje się do księgowań na rachunkach bankowych Zamawiającego, związanych z zamknięciem roku budżetowego, najpóźniej w ostatnim dniu roboczym danego roku kalendarzowego, zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Inowrocławiu, ul. Solankowa 11, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 300000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 252720,00

  • Oferta z najniższą ceną: 252720,00 / Oferta z najwyższą ceną: 252720,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.