eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Odnowa odcinków ulicAsnyka, Bażyńskiego, część ulicy M. Kopernika, chodnik Saperów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-04

Elbląg: Odnowa odcinków ulic: Asnyka, Bażyńskiego, część ulicy M. Kopernika, chodnik Saperów
Numer ogłoszenia: 189775 - 2012; data zamieszczenia: 04.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 152059 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, faks 55 239 33 34.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa odcinków ulic: Asnyka, Bażyńskiego, część ulicy M. Kopernika, chodnik Saperów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Odnowa odcinków ulic: Asnyka, Bażyńskiego, część ulicy M. Kopernika, chodnik Saperów Przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV: Roboty drogowe Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych, związanych z realizacją inwestycji pod nazwą: Odnowa odcinków ulic: Asnyka, Bażyńskiego, część ulicy M. Kopernika, chodnik Saperów 2. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych opracowanie przez Zakład Usług Inwestycyjnych inż. Marcin Łach z siedzibą przy ul. Gwiezdnej 10/4, 82-300 Elbląg oraz przez Obsługa Inwestycji Budowlanych mgr inż. Jacek Hejman z siedzibą przy ul. Przybyszewskiego 15, 82-300 Elbląg, składająca się z: A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA I. PRZEDMIARY ROBÓT: a) Odnowa nawierzchni odcinka chodnika ul. Kopernika i ul. Bażyńskiego - ETAP I Budowa: Odnowa nawierzchni odcinka chodnika ul. Kopernika i ul. Bażyńskiego Obiekt: REMONT ULICY Adres: Elbląg, ul. Kopernika i Bażyńskiego b) Odnowa nawierzchni ulicy Asnyka w Elblągu Budowa: Odnowa nawierzchni ulicy Asnyka w Elblągu Obiekt: REMONT ULICY Adres: Elbląg, ul. Asnyka c) Odnowa nawierzchni odcinka chodnika i miejsc postojowych ul. Saperów ETAP PIERWSZY Budowa: Odnowa nawierzchni odcinka chodnika i miejsc postojowych ul. Saperów Obiekt: REMONT ULICY Adres: Elbląg, ul. Saperów Zamawiający informuje, że przedmiary wymienione w pkt I. stanowią ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. II. PROJEKTY WYKONAWCZE: a) SKRÓCONY PROJEKT WYKONAWCZY NAZWA INWESTYCJI: Odnowa nawierzchni odcinka chodnika ul. Kopernika i ul. Bażyńskiego ADRES OBIEKTU: Miasto Elbląg BRANŻA: drogowa INWESTOR: Gmina Miasto Elbląg 82-300 Elbląg ul. Łączności 1 b) SKRÓCONY PROJEKT WYKONAWCZY NAZWA INWESTYCJI: Odnowa nawierzchni ulicy Asnyka w Elblągu ADRES OBIEKTU: Miasto Elbląg BRANŻA: drogowa INWESTOR: Gmina Miasto Elbląg 82-300 Elbląg ul. Łączności 1 c) SKRÓCONY PROJEKT WYKONAWCZY NAZWA INWESTYCJI: ODNOWA NAWIERZCHNI ODCINKA CHODNIKA I MIEJSC POSTOJOWYCH ULICY SAPERÓW ADRES OBIEKTU: Miasto Elbląg BRANŻA: drogowa INWESTOR: Gmina Miasto Elbląg 82-300 Elbląg ul. Łączności 1 B. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH: 1) SPECYFIKACJE TECHNICZNE NAZWA INWESTYCJI: Odnowa odcinka nawierzchni chodnika ul. Kopernika i ul. Bażyńskiego w Elblągu ADRES OBIEKTU: Miasto Elbląg BRANŻA: drogowa INWESTOR: Gmina Miasto Elbląg 82-300 Elbląg ul. Łączności 1 2) SPECYFIKACJE TECHNICZNE NAZWA INWESTYCJI: Odnowa nawierzchni ulic Asnyka i Wyżynnej w Elblągu ADRES OBIEKTU: Miasto Elbląg BRANŻA: drogowa INWESTOR: Gmina Miasto Elbląg 82-300 Elbląg ul. Łączności 1 3) SPECYFIKACJE TECHNICZNE NAZWA INWESTYCJI: Odnowa nawierzchni odcinka chodnika i miejsc postojowych ulicy Saperów ADRES OBIEKTU: Miasto Elbląg BRANŻA: drogowa INWESTOR: Gmina Miasto Elbląg 82-300 Elbląg ul. Łączności 1 Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa wymieniona w pkt A. ppkt II. oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, o których mowa w pkt B. stanowią ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ. Zamawiający informuje, że zamówienie musi być zrealizowane w oparciu o ww. dokumentację projektową i specyfikacje techniczne oraz o obowiązujące przepisy w zakresie realizacji inwestycji budowlanych i budowy dróg. 3. Zakres zamówienia obejmuje między innymi odnowę odcinków nawierzchni następujących dróg publicznych w Elblągu: - Asnyka - jezdnia i chodnik, - ul. Bażyńskiego - jezdnia i chodnik, - ul. Kopernika (od ul. Królewieckiej do ul. Bażyńskiego) - jezdnia i chodnik, - ul. Saperów (strona wschodnia na odcinku od ul. Ułańskiej do ul. Bema) - chodnik i miejsca postojowe. 4. Zamawiający informuje, że: a) W dniu podpisania umowy przekaże Wykonawcy przyjęte przez właściwy organ zgłoszenia robót polegających na odnowie odcinków ulic wymienionych w pkt III.3. SIWZ. b) Wyznacza osobę sprawującą funkcję Inspektora nadzoru budowlanego w osobie: Tomasza Stemporzeckiego uprawnienia nr WAM/BD/1041/04. c) Zadanie Inwestycyjne realizowane będzie etapami - ulicami na podstawie harmonogramu przedłożonego przez Wykonawcę na warunkach określonych w umowie. d) Udostępni Wykonawcy teren budowy położony w pasach drogowych dróg publicznych bez żadnych dodatkowych kosztów. e) Roboty budowlane będą prowadzone przy zachowaniu ruchu kołowego i pieszego. Zamawiający dopuszcza zamknięcie ruchu kołowego i pieszego tylko w wyjątkowych przypadkach uzgodnionych przez Wykonawcę z Zamawiającym. f) Wszelkie projekty tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji zadania inwestycyjnego muszą zostać zaopiniowane przez Policję i zatwierdzone przez organ zarządzający ruchem drogowym, którego funkcje w imieniu Prezydenta Miasta Elbląga realizuje Departament Rozwoju, Inwestycji i Dróg w Elblągu. g) Na wszystkich odcinkach dróg, objętych zakresem niniejszego zamówienia wymienionych w pkt III.3. SIWZ zastabilizowano bolcami w osi przekroje co 10m. Bolce te pełnią funkcje reperów roboczych z opisaną wysokością zgodnie z dokumentacją wykonawczą o której mowa w pkt III.2. SIWZ h) Realizację nawierzchni bitumicznej jezdni odcinków ulic objętych przedmiotem zamówienia należy przewidzieć w porach wieczorowo - nocnych. i) Na wynagrodzenie za roboty budowlane na przedmiotowej inwestycji w 2012 roku dysponuje kwotą 355 000,00 zł brutto. Pozostałe koszty realizacji przedmiotowej inwestycji będą opłacone po dokonaniu odbioru końcowego, o którym mowa w § 3 ust. 1 pkt 1.3. wzoru umowy ze środków budżetowych 2013 r. po 20.01.2013 r. 5. Wykonawca musi ustanowić kierownika budowy, pełniącego funkcję kierownika robót drogowych. 6. Wykonawca zobowiązany będzie w czasie trwania budowy zapewnić na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren. 7. Wykonawca zakres zleconych robót wykona siłami własnymi lub siłami własnymi i podwykonawców. 8. W ciągu dwóch dni po podpisaniu umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu szczegółowy harmonogram realizacji robót stanowiących przedmiot umowy. Harmonogram ten musi być zgodny z terminami i warunkami określonymi w SIWZ. 9. Materiały drogowe pozyskane z rozbiórki w trakcie prowadzenia robót, nadające się do ponownego wbudowania, Wykonawca na własny koszt odwiezie i protokolarnie przekaże do magazynu Zamawiającego, mieszczącego się na terenie bazy Przedsiębiorstwa Dróg i Mostów Sp. z o.o. w Nowinie k/Elbląga. Przekazane materiały jw. muszą zostać zinwentaryzowane, oraz posortowane i złożone na paletach we wskazanym miejscu. Pozostałe materiały z rozbiórki oraz odpady stanowić będą własność Wykonawcy. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy, realizowanej w ramach niniejszej umowy, od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej. 11. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia z własnych materiałów. Zastosowane materiały muszą spełniać wszelkie wymogi Ustawy Prawo Budowlane (Art. 10) tj. muszą być zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach, w zharmonizowanych lub europejskich aprobatach, posiadać mają odpowiednie certyfikaty i znaki CE lub B materiałów Zamawiającego, które Wykonawca pobierze z magazynu Zamawiającego mieszczącego się w Nowinie k/Elbląga. 12. Roboty należy prowadzić w taki sposób, aby: a) zminimalizować czas wyłączenia poszczególnych jezdni z ruchu, b) zminimalizować utrudnienia w ruchu drogowym, c) zminimalizować utrudnienia wynikłe ze zmian organizacji ruchu w obrębie ulic objętych zakresem zadania inwestycyjnego, d) zapewnić dojazdy do przylegających nieruchomości. 13. Wykonawca zapewni uprawnionych pracowników do kierowania ruchem, w przypadkach zamknięć dla ruchu kołowego części jezdni zgodnie z zatwierdzonymi projektami organizacji ruchu. 14. Wykonawca musi sporządzić inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w 6 egz. 15. Wykonawca - w przypadku wykonywania zleconych robót siłami własnymi i podwykonawców, zobowiązany jest do zawarcia umów z podwykonawcami, w trybie art. 6471 - Kodeksu Cywilnego. 16. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty. Kopie w/w umów zostaną przekazane Zamawiającemu w terminie do 10 dni od podpisania umowy. 17. Wykonawca robót zobowiązany jest w czasie prowadzonych robót zapewnić przejezdność ulic i dojazdy do posesji. 18. Wykonawca na bieżąco będzie zgłaszał do odbioru technicznego poszczególne odcinki - ulice objęte zakresem robót zgodnie z harmonogramem złożonym przez Wykonawcę, o którym mowa w pkt III.8 SIWZ celem protokolarnego oddania drogi do użytkowania po zakończonych robotach. 19. Po upływie okresu gwarancji jakości i rękojmi Wykonawca zobowiązany będzie zgłosić roboty do odbioru ostatecznego. 20. Zamawiający wymaga udzielenia 36 miesięcy gwarancji licząc od dnia następnego po dokonaniu odbioru końcowego robót. 21. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe TUGA Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 1, 82-100 Nowy Dwór Gdański, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 654359,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 720752,44

  • Oferta z najniższą ceną: 720752,44 / Oferta z najwyższą ceną: 824836,23

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.