eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Przetarg nieograniczony na przeprowadzenie Usługi pralniczej świadczonej dla DCTK z KBDSz przez okres 24 miesięcy.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-28

Wrocław: Przetarg nieograniczony na przeprowadzenie Usługi pralniczej świadczonej dla DCTK z KBDSz przez okres 24 miesięcy.
Numer ogłoszenia: 189749 - 2015; data zamieszczenia: 28.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 181719 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Transplantacji Komórkowych z Krajowym Bankiem Dawców Szpiku, ul. Grabiszyńska 105, 53-439 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 783-13-73, faks (0-71) 362-15-12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na przeprowadzenie Usługi pralniczej świadczonej dla DCTK z KBDSz przez okres 24 miesięcy..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych, przez co rozumie się w szczególności: 1.pranie, prasowanie, maglowanie, krochmalenie, bielizny szpitalnej i odzieży medycznej oraz innego asortymentu zw. dalej bielizną zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, dezynfekcję chemiczno - termiczną w procesie prania lub samą dezynfekcję poduszek, koców, kołder 2.zamówienie obejmuje bieżące naprawy bielizny: przyszywanie guzików, troczków, zszywanie, 3.oddawana bielizna czysta musi być poskładana, posegregowana zgodnie z oznaczeniami na materiale oraz opakowana w sposób zabezpieczający przed zanieczyszczeniami w czasie transportu, 3a. odzież robocza personelu medycznego i pomocniczego ma być oddawana na wieszakach i zabezpieczona workiem foliowym, 4.zamówienie obejmuje transport prania do i z siedziby Zamawiającego środkami transportu będącego w posiadaniu Przyjmującego zamówienie spełniającymi wymagania sanitarno - epidemiologiczne oraz wniesienie i odebranie bielizny z miejsca wskazanego przez uprawnionego pracownika Zamawiającego. 5.Usługa pralnicza winna być świadczona zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarno-epidemiologicznymi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dn. 10 listopada 2006 (Dz.U. 06. Nr 213, poz. 1568) 6.Użyte środki piorące i dezynfekujące przez Wykonawcę do realizacji zamówienia powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami. 7.wymagany czas realizacji usługi - 24 godziny w dni robocze - w przypadku odzieży ochronnej dopuszcza się dłuższy termin -72 godziny. 8.w przypadku dłuższych okresów ustawowo wolnych od pracy Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym wyznaczy dodatkowy termin realizacji usługi, 9.bielizna wydawana i przyjmowana będzie na podstawie specyfikacji asortymentowej, 10.jednostkę rozliczeniową stanowi 1 kg brudnego prania, szacowana ilość prania w okresie 24 miesięcy - 24 000 kg. 11.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia prania prognozowanej ilości towaru jednak nie więcej jak o 20 procent..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HTS MEDIJ Sp. z o.o., ul. Kobylińska 12, 63-830 Pępowo, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59520,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 76161,60

  • Oferta z najniższą ceną: 76161,60 / Oferta z najwyższą ceną: 76161,60

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.