eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i telefaksów oraz akcesoriów do komputerów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-16

Kielce: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i telefaksów oraz akcesoriów do komputerów
Numer ogłoszenia: 189749 - 2010; data zamieszczenia: 16.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 171799 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi i Informatyki Urzędu Miasta Kielce, Rynek 1, 25-303 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3676236, faks 041 3676306.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i telefaksów oraz akcesoriów do komputerów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) dostawa do siedziby Zamawiającego akcesoriów komputerowych oraz tonerów, atramentów, taśm barwiących i bębnów do drukarek komputerowych, ploterów i telefaksów tzn. materiałów eksploatacyjnych wyprodukowanych przez producenta danego urządzenia i wymaganych zgodnie z instrukcjami użytkowania i warunkami gwarancji dla poszczególnych urządzeń, b) Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem dostawy był fabrycznie nowy (nie regenerowany, tzn. wyprodukowany z całkowicie nowych elementów). - taśmy, tonery i atramenty muszą być w oryginalnym opakowaniu producenta danego urządzenia, z widocznym numerem katalogowym wskazującym typ i model urządzenia do którego są przeznaczone. - pozostałe materiały muszą być w opakowaniach oryginalnie zamkniętych. Wymagany minimalny okres przydatności do użycia materiałów eksploatacyjnych określa się na grudzień 2011 r. c) Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego, to znaczy innego niż podany w załączniku nr 6 do SIWZ, pod warunkiem, iż zaoferowany asortyment będzie wytwarzany w systemie zarządzania jakością zgodnym z ISO 9001:2000 (wymagane załączenie do oferty stosownych dokumentów) i będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem dostawy był fabrycznie nowy - nie regenerowany, tzn. wyprodukowany z całkowicie nowych elementów (nie dopuszcza się tonerów napełnianych) dostarczony w oryginalnym opakowaniu producenta, z widocznym numerem katalogowym wskazującym typ i model urządzenia, do którego jest przeznaczony. Ponadto Wykonawca wykaże, iż użycie oferowanych przez niego produktów równoważnych nie powoduje utraty gwarancji producenta urządzenia. W przypadku oferowania produktów równoważnych Zamawiający wymaga załączenia do oferty: 1) kserokopii certyfikatu ISO 9001:200 na system wytwarzania produktów, 2) kserokopii certyfikatów 14001 na system zarządzania producenta towaru, 3) kserokopii wyników testów jakościowych i wydajnościowych przeprowadzonych według standardu ISO/IEC 19752, 4) oświadczenia, iż dostarczany przez niego towar będzie fabrycznie nowy (tzn. nie dopuszcza się tonerów i atramentów napełnianych), 5) kserokopii dokumentu wystawionego przez producenta sprzętu zaświadczającego, iż stosowanie oferowanego produktu nie powoduje utraty gwarancji producenta danego urządzenia. - na każdy produkt przedstawiony w ofercie w przypadku oferowania produktów równoważnych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Market, Leszek Kulina Sp. jawna, ul. Zagórska 118, 25-346 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 169835,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 196399,31

  • Oferta z najniższą ceną: 196399,31 / Oferta z najwyższą ceną: 220000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.