eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prostki › Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Prostkach oraz kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Prostki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-05

Prostki: Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Prostkach oraz kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Prostki
Numer ogłoszenia: 18971 - 2013; data zamieszczenia: 05.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Prostkach , ul. 1 Maja 44B, 19-335 Prostki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. ()87) 611 20 12, faks (087) 611 20 79.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prostki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Prostkach oraz kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Prostki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Tytuł i zakres zamówienia: /Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Prostkach oraz kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Prostki/ Zakres zamówienia: 1.Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Prostkach, Gmina Prostki. 2.Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Prostki - Bogusze, Gmina Prostki 3.Przebudowa kanalizacji sanitarnej przy ul. Konopnickiej, Kolejowej, Szkolnej i 1 Maja w Prostkach 4.Przebudowa pompowni przy ul. Kolejowej, Ełckiej, Konopnickiej w Prostkach i w Boguszach. Zamówienie składa się z ww. czterech zadań realizowanych w ramach projektu WND-RPWM.06.01.02-28-013/12 pn. /Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Prostkach oraz kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Prostki/ współfinansowanego z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na podstawie umowy o dofinansowanie nr UDA-RPWM.06.01.02-28-013/12-00, w ramach działania 6.1: Poprawa i zapobieganie degradacji środowiska poprzez budowę, rozbudowę i modernizację infrastruktury ochrony. Kody CPV: 45000000-7 Roboty budowlane 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45113000-2 Roboty na placu budowy 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 45223200-8 Roboty konstrukcyjne 45223500-1 Konstrukcje z betonu zbrojonego 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45233260-9 Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 45250000-4 Roboty w zakresie instalowania, wydobycia produkcji oraz budowy obiektów budowlanych przemysłu naftowego i gazowniczego 45252000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy zakładów uzdatniania, oczyszczania oraz spalania odpadów 45252100-9 Zakłady oczyszczania ścieków 45262500-6 Roboty murarskie i murowe 45262311-4 Betonowanie konstrukcji 45262310-7 Zbrojenie 45261100-5 Wykonywanie konstrukcji dachowych 45262350-9 Betonowanie bez zbrojenia 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45410000-4 Tynkowanie 45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45442100-8 Roboty malarskie 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45232410-9 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45232420-2 Roboty w zakresie ścieków 45232423-3 Przepompownie ścieków Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Ad.1 Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Prostkach, Gmina Prostki. Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Prostki na działkach o numerach geodezyjnych 495/1, 496/5, 496/8, 496/9, obejmuje wykonanie: - podłączenia do sieci wodociągowej, - przebudowy zasilania w energię elektryczną, - doprowadzenia ścieków surowych, - odprowadzenia ścieków oczyszczonych, - sieci wewnątrzobiektowych, - rozbudowy budynku technologiczno - socjalnego (budynek gospodarki osadowej), - reaktorów biologicznych wraz budynkiem technicznym, - punktu zlewnego ścieków dowożonych, - punktu zlewnego osadów dowożonych, - wiaty na agregat prądotwórczy, - wiaty na osad, - stacji mechanicznego oczyszczania ścieków: studni kraty i piaskownika, - studni pomiarowej ścieków oczyszczonych, - remontu pompowni ścieków surowych, - remontu zbiornika uśredniającego ścieków dowożonych, - remontu zbiornika osadu, - utwardzonych dróg i placu wewnętrznego, - ogrodzenia, oraz rozbiórkę istniejących obiektów: części budynku technologiczno-socjalnego, zbiornika SBR,zbiornika osadu i poletek osadowych (rozbiórka obiektów wg odrębnej dokumentacji.) Ad.2 Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Prostki - Bogusze, Gmina Prostki - Kolektor grawitacyjny PCV DN200 SDR41 L=267,50m - Studzienka rewizyjna PP O1000 szt. 5 - Studzienka rewizyjna PE O425 szt. 10 - Przecisk stal O323,9/8,0 - działka nr 1244/1 L=20,0m - Przecisk stal O323,9/8,0 - działka nr 979 L=8,0m - Przecisk stal O323,9/8,0 - działka nr 977/1 L=9,0m - Przecisk stal O323,9/8,0 - działka nr 976 L=38,50m - Suma Przecisków stal O323,9/8,0 L=75,50m Ad.3 Przebudowa kanalizacji sanitarnej przy ul. Konopnickiej, Kolejowej, Szkolnej i 1 Maja w Prostkach - przygotowanie przewodu do renowacji poprzez jego wyczyszczenie kanalizacji wraz z wywozem osadu, oraz innymi ewentualnymi czynnościami wynikającymi z przyjętej technologii renowacji, - inspekcji telewizyjnej przedwykonawczej, - organizacja ruchu zastępczego wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych pozwoleń związanych z zajęciem terenu, - korkowanie kanalizacji z przepompowaniem ścieków na czas trwania prac dla zachowania ciągłości przepływu ścieków, - dobór rodzaju rękawa gwarantującego uszczelnienie kanalizacji wraz z jej wzmocnieniem, - przygotowanie studzienek do renowacji zgodnie z wymaganiami przyjętej do renowacji technologii, - wykonanie bezwykopowej renowacji przewodów przy pomocy przyjętego rodzaju rękawa spełniającego wymogi projektu, - otworzenie przykanalików włączonych na trójnik lub wcinkę po wykonanej renowacji, - wykonanie napraw studni kanalizacyjnych zgodnie z zakresem projektu, - wykonanie niezbędnych badań do odbioru końcowego zgodnie z obowiązującymi normami i niniejszym opracowaniem, - przeprowadzenie powykonawczej inspekcji telewizyjnej, - wykonanie dokumentacji powykonawczej, Zestawienie przewodów przeznaczonych do renowacji: Kolektor sanitarny ul. Kolejowa S1-S3: - wykonanie nowych studni żelbetowych szt. 3 o średnicy 1000 mm i głębokości 1,5m; Kolektor sanitarny ul. Konopnickiej - 1 Maja S4-S8: - renowacja kanału PCV200 - długość L=122,0m- naprawa metodą długiego rękawa; Kolektor sanitarny ul. Szkolna S9-S19: - renowacja kanału PCV300 - długość L=286,0m - naprawa metodą długiego rękawa; - remont istniejących studni - 11 szt. Kolektor sanitarny ul. Szkolna - 1 Maja S19-S32: - renowacja kanału DN200 - długość L=280,0 - naprawa metodą długiego rękawa; - remont istniejących studni - 12 szt. Ad.4 Przebudowa kanalizacji sanitarnej przy ul. Konopnickiej, Kolejowej, Szkolnej i 1 Maja w Prostkach Roboty przygotowawcze: - ułożenie tymczasowego rurociągu instalacji sanitarnej, - zainstalowanie pompy zatapialnej do ścieków w istniejącej studni przez przepompownią, - przepompowywanie ścieków poprzez tymczasowy rurociąg w okresie realizacji robót modernizacyjnych, - wypompowanie ścieków z istniejących zbiorników przepompowni, - oczyszczenie zbiornika poprzez obmycie ciśnieniowe powierzchni wewnętrznych i ich usunięcie wraz z utylizacją zanieczyszczeń, Roboty demontażowe: - demontaż istniejących urządzeń w zbiorniku przepompowni - demontaż istniejących pomp do ścieków, - demontaż istniejącej armatury w zbiorniku przepompowni, - demontaż istniejącej drabiny w zbiorniku przepompowni, - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej w zbiorniku przepompowni. Roboty budowlane: - naprawa powierzchni wewnętrznych zbiornika przepompowni, montaż dobranych urządzeń przepompowni, - montaż nowych pokryw przepompowni, - wykonanie fundamentu dla żurawika z wciągarką ręczną, - wykonanie instalacji wentylacji grawitacyjnej nawiewno - wywiewnej, - rozruch technologiczny przepompowni - sprawdzenie prawidłowości pracy wszystkich urządzeń, - likwidacja tymczasowych rurociągów instalacji sanitarnej wraz z demontażem pomp w studzienkach, - ułożenie kostki brukowej typu polbruk gr. 6 cm w granicach ogrodzenia przepompowni, - malowanie bram i słupów istniejącego ogrodzenia. - modem GSM/GPRS z obustronną transmisją danych - (zdalna zmiana parametrów pracy urządzenia, zapis danych archiwalnych, diagnostyka pracy), powiadamianie o awariach, zasilacz buforowy za układem akumulatorów do podtrzymania sterownika i modemu przypadku braku zasilania energetycznego Przedmiot zamówienia: Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia został opisany w Kosztorysach ofertowych, Dokumentacji technicznej z rysunkami technicznymi i opisem oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i zawiera się poniższych załącznikach: Kosztorys ofertowy Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków - załącznik nr 7 Kosztorys ofertowy Budowa kanalizacji Prostki-Bogusze - załącznik nr 8 Kosztorys ofertowy Przebudowa kanalizacji sanitarnej - załącznik nr 9 Kosztorys ofertowy Przebudowa pompowni - załącznik nr 10 Dokumentacja - Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków - załącznik nr 11 Dokumentacja - Budowa kanalizacji Prostki-Bogusze - załącznik nr 12 Dokumentacja - Przebudowa kanalizacji sanitarnej - załącznik nr 13 Dokumentacja - Przebudowa pompowni - załącznik nr 14 Uwagi końcowe: 1.Wykonawca będzie zobowiązany do opracowania i przedłożenia Zamawiającemu /Harmonogramu robót i płatności/ przed podpisaniem umowy. 2.W /Harmonogramie robót i płatności/ Wykonawca zobowiązany będzie: a.Podać kolejność wykonania robót z podaniem terminu i czasu ich realizacji b.Uwzględnić harmonogram składania wniosków o płatność uzgodniony przez Zamawiającego z /Instytucją Pośredniczącą/.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.10.00-5, 45.25.21.00-9, 45.33.00.00-9, 45.23.24.10-9, 45.23.24.20-2, 45.23.24.23-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: WYMAGANE: w wysokości 145.000,00zł słownie: sto czterdzieści pięć tysięcy złotych

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie, rozbudowie lub przebudowie mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków w technologii osadu czynnego w układzie przepływowym z wykonaniem osadników wtórnych pionowych o wartości brutto nie mniejszej niż 3.000.000,00 zł (Słownie: trzy miliony złotych) każda - Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie sieci kanalizacyjnej sanitarnej wraz z budową przepompowni ścieków o wartości brutto nie mniejszej niż 500.000,00 zł( słownie: pięćset tysięcy złotych ) każda Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują co najmniej jedną osobą w każdej z poniższych specjalności, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówieniu: a)posiadającym uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń wydane zgodnie z art. 14 ust. 1 pkt. 4) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243, Poz. 1623 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów z co najmniej 5 letnim doświadczeniem - w zakresie wystarczającym do kierowania robotami instalacyjnymi w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych b)posiadającym uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej bez ograniczeń wydane zgodnie z art. 14 ust. 1 pkt. 2a) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243, Poz. 1623 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów z co najmniej 5 letnim doświadczeniem - w zakresie wystarczającym do kierowania robotami w zakresie robót drogowych; c)posiadającym uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wydane zgodnie z art. 14 ust. 1 pkt. 5) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243, Poz. 1623 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów z co najmniej 5 letnim doświadczeniem - w zakresie wystarczającym do kierowania robotami elektrycznymi; d)posiadającym uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wydane zgodnie z art. 14 ust. 1 pkt. 2) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243, Poz. 1623 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów z co najmniej 5 letnim doświadczeniem - w zakresie wystarczającym do kierowania robotami budowlanymi; Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a)wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 2.000.000,00 zł ( słownie: dwa miliony złotych ). b)posiada środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż 2.000.000 PLN lub posiada zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej 2.000.000 PLN. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących okolicznościach: 1.1. Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. 1.2. Zmiany, o których mowa w ust. 4 mogą dotyczyć: a. zmiany terminu wykonania umowy w następujących sytuacjach: 1) w przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest zmiana postanowień umowy, siłę wyższą rozumie się jako zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych. 2) w przypadku zaistnienia czynników atmosferycznych, które w sposób niekwestionowany uniemożliwiają wykonanie zamówienia w terminie określonym w § 2 ust. 2 niniejszej umowy, 3) konieczności usunięcia błędów w dokumentacji projektowej oraz konieczności przeprojektowania określonych zakresów obiektu w trakcie realizacji inwestycji, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, 4) wystąpienia wykopalisk uniemożliwiających wykonanie robót. b. zmiany materiałów koniecznych do wykonania robót, jakości i innych cech charakterystycznych któregokolwiek elementu robót pod warunkiem, że zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego. c. w przypadku waloryzacji lub zmiany stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy; d. w zakresie terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego 1.3. Zamawiający może przesunąć termin wykonania umowy w przypadkach, o których mowa w ust. 4.2 pkt a na pisemny wniosek Wykonawcy wraz z jego uzasadnieniem, jeżeli uzna, że uzasadnienie konieczności zmiany terminu jest nie do zakwestionowania 2. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.prostki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Prostki, ul. 1 Maja 44B, 19-335 Prostki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Prostki, ul. 1 Maja 44B, 19-335 Prostki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na podstawie umowy o dofinansowanie nr UDA-RPWM.06.01.02-28-013/12-00, w ramach działania 6.1: Poprawa i zapobieganie degradacji środowiska poprzez budowę, rozbudowę i modernizację infrastruktury ochrony.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.