eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › 1. Przedmiotem zamówienia jestświadczenie usług drukarskich łącznie z przygotowaniem dostarczonych przez Zamawiającego materiałów graficznych do naświetlania oraz naświetlaniem, niezbędnych do funkcjonowania Zamawiającego w okresie 1 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-16

Nowy Sącz: 1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług drukarskich łącznie z przygotowaniem dostarczonych przez Zamawiającego materiałów graficznych do naświetlania oraz naświetlaniem, niezbędnych do funkcjonowania Zamawiającego w okresie 1 roku.
Numer ogłoszenia: 18969 - 2009; data zamieszczenia: 16.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolskie Centrum Kultury "Sokół" w Nowym Sączu , ul. Długosza 3, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4482610, faks 018 4482611.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług drukarskich łącznie z przygotowaniem dostarczonych przez Zamawiającego materiałów graficznych do naświetlania oraz naświetlaniem, niezbędnych do funkcjonowania Zamawiającego w okresie 1 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie do naświetlania, naświetlanie i wydrukowanie m.in. zaproszeń, wizytówek, katalogów, afiszy, ulotek, folderów, kalendarzy, papieru firmowego. Załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) zawiera wykaz usług drukowania, wymagane terminy do wykonania tych usług oraz ich przewidywane ilości. Przy czym podkreśla się, że ilości te mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. Ostateczna ilość poszczególnych usług drukarskich będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy i mieścić się będzie w granicach +/- 20 % całkowitej wartości umowy z Wykonawcą..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O dopuszczenie do udziału w tym postępowaniu, w celu udzielenia zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych (Pz.p.) (Dz.U. z 2004 r.Nr19,poz.177 z późn. zm.) i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 P.z.p. : 2.Szczegółowy warunek: w zakresie doświadczenia wymaga się od wykonawcy, żeby w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; realizował min. 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem ( usługi drukowania) złożonej przez Wykonawcę ofercie i wartości brutto ( każda z usług ) - co najmniej 200.000, 00 zł. (dwieście tysięcy złotych). Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, wyszczególnionych poniżej na zasadzie kwalifikacji spełnia -nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia wymienionych powyżej w treści niniejszego ogloszenia warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych (P.z.p.) (Dz.U. z 2004 r. Nr19, poz.177 z późn. Zm.) i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 P.z.p. 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych [wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert] 5.Aktualną informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9 ustawy [wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skła?dania ofert] 6.Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; odpowiadających swoim rodzajem ( usługi drukowania) złożonej przez Wykonawcę ofercie i wartości brutto ( każda z usług ) - co najmniej 200.000, 00 zł. (dwieście tysięcy złotych) - min. 3 usługi/; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania/wykonywania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie - min. 3 dokumenty - np.: listy referencyjne.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcksokol.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Długosza 3, sekretariat, 33- 300 Nowy Sącz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Ul. Długosza 3 sala narad - obok Sekretariatu.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W części pakietu nr 2 PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH MAŁOPOLSKIEGO REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO NA LATA 2007- 2013. NUMER I NAZWA OSI PRIORYTETOWEJ: 3. TURYSTYKA I PRZEMYSŁ KULTUROWY, NUMER I NAZWA DZIAŁANIA: 3.3 INSTYTUCJE KULTURY, SCHEMAT B - ORGANIZACJA IMREZ KULTURALNYCH O ZNACZENIU REGIONALNYM I PONADREGIONALNYM NAZWA PROJKETU: XV MIĘDZYNARODOWY FESTIWAL I XIII KONKURS SZTUKI WOKALNEJ IM. ADY SARI SZTUKA WOKALNA EUROPY ŚRODKOWEJ.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: usługi drukarskie do biężącej realizacji zadań.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie do naświetlania, naświetlanie i wydrukowanie m.in. zaproszeń, wizytówek, katalogów, afiszy, ulotek, folderów, kalendarzy, papieru firmowego - Załącznik nr 3 część 1 do niniejszej specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) zawiera szczegółowy wykaz usług drukowania..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: usługi konieczne dla realizacji projektu XV Międzynarodowy Festiwal i XIII Konkurs Sztuki Wokalnej im. Ady Sari SZTUKA WOKALNA EUROPY ŚRODKOWEJ PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH MAŁOPOLSKIEGO REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO NA LATA 2007- 2013..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia bedzie wydrukowanie m.in.afiszy, ulotek, teczek, katalogów, zaproszeń, wizytówek, folderów. Załącznik nr 23 część 2 do SIWZ zawiera wykaz tych usług..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.