Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-04-12
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Siedlce: dostawa oraz montaż mebli biurowych i wyposażenia dla Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Mińsku Mazowieckim przy ul. Okrzei 14
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Sąd Okręgowy w Siedlcach, do kontaktów: - w zakresie dot. przedmiotu zam. p.Janusz Konieczny- St.inspektor ds. inwestycji SO w Siedlcach, tel/fax (025)633-14-08; - w zakresie spraw formalnoprawnych- p. Leszek Chmielewski- Specjalista ds. zam. publicz. SO w Siedlcach, tel/fax (025)640-70-15, ul. Sądowa 2, 08-100 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6325235 w. 203, fax 025 6326198, e-mail: leszek.ch@sosiedlce.internetdsl.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa oraz montaż mebli biurowych i wyposażenia dla Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Mińsku Mazowieckim przy ul. Okrzei 14. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa oraz montaż mebli biurowych i wyposażenia dla Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Mińsku Mazowieckim przy ul. Okrzei 14. Umeblowaniu oraz wyposażeniu podlegają sale rozpraw, gabinety kierownictwa Sądu i Prokuratury, pokoje narad, pokoje świadków, sekretariaty, pokoje biurowe, halle- poczekalnie oraz pokoje gościnne. W zakres montażu zamawianych mebli biurowych i wyposażenia wchodzi również ich rozstawienie, obsadzenie oraz instalacja zgodnie z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) i projektem aranżacji pomieszczeń. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Sąd Rejonowy i Prokuratura Rejonowa w Mińsku Mazowieckim, ul. Okrzei 14, 05-300 Mińsk Mazowiecki. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.12.14.00 - Meble komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.40.00 - Meble komputerowe Oryginalny kod CPV: 36.12.23.00 - Meble do przechowywania Kod CPV wg słownika 2008: 39.17.30.00 - Meble do przechowywania 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Umeblowanie oraz wyposażenie sal rozpraw, gabinetów kierownictwa Sądu i Prokuratury, pokojów narad, pokojów świadków, sekretariatów, pokojów biurowych, halli- poczekalni oraz pokojów gościnnych w Sądzie Rejonowym i Prokuraturze Rejonowej w Mińsku Mazowieckim. W zakres montażu zamawianych mebli biurowych i wyposażenia wchodzi również ich rozstawienie, obsadzenie oraz instalacja zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ i projektem aranżacji pomieszczeń. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 2;
III.1) Wymagane wadium: 10.000. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oraz spełniający pozostałe wymogi określone w SIWZ: przedłożenie wykazu dostaw (minimum 1) o wartości minimum 300.000,00 zł brutto każda wykonanych w okresie ostatnich 3 lat i odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem: przedmiotu, ich wartości, odbiorców i dat wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie w terminie wadium w wysokości 10.000 złotych.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 29.05.2006, cena - 50.00. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 29.05.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.05.2006, godzina 10:30, Sąd Okręgowy w Siedlach, ul. Sądowa 2, 08-100 Siedlce, pokój nr. 209.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 05.04.2006.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa medycznych środków materiałowych i produktów farmaceutycznych w zakresie zabezpieczenia działalności bieżącej na rzecz 28 WOG oraz jednostek i instytucji będących na jego zaopatrzeniu w 2024r.
- GRUPOWE UBEZPIECZENIE OD NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH WYPADKÓW STUDENTÓW JEDNOLITYCH STUDIÓW MAGISTERSKICH, STUDIÓW PIERWSZEGO, DRUGIEGO I TRZECIEGO STOPNIA ORAZ DOKTORANTÓW
- Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3617W na odcinku Golice - Golice-Kolonia
- Modernizacja sufitu podwieszonego Auli Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu w Siedlcach zlokalizowanego przy ul. Żytniej 39 w Siedlcach według formuły zaprojektuj i wybuduj
- Wyk. przeg. i kons., serw. bież., napr. i usu. awarii urz. bram i drzwi przes., gar., szlab. wjaz., br. obr. i zapór antyter. znajdujących się na ter. komp. wojs. będących na zaop. 28 WOG w Siedlcach
- Przebudowa ulicy Południowej w miejscowości Żelków - Kolonia, Gmina Siedlce
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa i montaż wyposażenia oraz pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo -wychowawczych i edukacyjnych na potrzeby Żłobka Samorządowego w Sannikach"
- Budowa żłobka w gminie Pełczyce
- Dostawa wyposażenia pracowni komputerowej oraz wyposażenia sal lekcyjnych w sprzęt komputerowy w nowo powstałym skrzydle Szkoły Podstawowej nr 11 im. Władysława Broniewskiego w Tarnowskich Górach
- Dostawa foteli obrotowych na potrzeby pracowników PUW w Rzeszowie, w tym Delegatur oraz krzeseł konferencyjnych
- Dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem wyposażenia meblowego oraz dostarczeniem instrukcji stanowiskowej wraz z jej wdrożeniem do jednostek UMB, podziałem na 2 części
- "Dostawa mebli i wyposażenia w ramach inwestycji : "Rozbudowa Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. i m. Mieczysława Karłowicza o nowy budynek edukacji artystycznej".
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.