eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biłgoraj › Budowa drogi gminnej (łącznik droga powiatowa 2924L - ulica Graniczna) w miejscowości Kolonia Sól od km 0+002,80 do km 1+ 068,00

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-14

Biłgoraj: Budowa drogi gminnej (łącznik droga powiatowa 2924L - ulica Graniczna) w miejscowości Kolonia Sól od km 0+002,80 do km 1+ 068,00
Numer ogłoszenia: 189651 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biłgoraj, ul. Kościuszki 88, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 084 6882830, fax 084 6863584.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bilgoraj.netbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi gminnej (łącznik droga powiatowa 2924L - ulica Graniczna) w miejscowości Kolonia Sól od km 0+002,80 do km 1+ 068,00.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa drogi gminnej (łącznik droga powiatowa 2924L - ulica Graniczna) w miejscowości Kolonia Sól od km 0+002,80 do km 1+ 068,00 Dane dotyczące realizowane przedsięwzięcia: 1) Stan istniejący droga gminna utwardzona żużlem paleniskowym o grubości warstwy 10÷12 cm i szerokości jezdni 3,00 m 2) Stan projektowany długość projektowanego odcinka drogi - 1 065,20 m szerokość jezdni: - 5,00 m na odcinku długości 15,00 m (od km 0+002,80 do km 0+017,80)- zmienny od 5,00 do 3,00 m na odcinku długości 5,87 m (od km 0+017,80 do km 0+023,67)- 3,00 m na odcinku długości 1044,33 m (od km 0+023,67 do km 1+068,00) lokalizacja mijanek o wymiarach 20,0 x 2,0 m ze skosami 1:2 - od km 0+127,50 do km 0+155,50 strona prawa - od km 0+549,00 do km 0+577,00 strona lewa - od km 1+010,00 do km 1+038,00 strona lewa roboty ziemne: - wykopy - 132 m3, - nasypy - 281 m3, - nadmiar gruntu - 149 m3. konstrukcja nawierzchni: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grub. 4 cm - 3264,4 m2, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego grub. 4 cm - 3369,0 m2, - podbudowa zasadnicza z tłucznia kamiennego grubości 15 cm- 3475,5 m2, - na mijankach; warstwa odsączająca z piasku grubości 10 cm, podbudowa zasadnicza z tłucznia kamiennego grubości 20 cm, warstwy bitumiczne j.w. 2 x 4 cm - 132,0 m2, pobocza obustronne szerokości 0,50 m utwardzone kruszywem kamiennym grubości 10 cm - 10 94,0 m2, przepust pod drogą gminną z rur żelbetowych Ø 60 ze ściankami czołowymi, długość przepustu L = 9,00 m stała organizacja ruchu - znaki pionowe - słupki do znaków - 11 szt. - tablice znaków - 11 szt. - znaki odblaskowe średniej wielkości 3) Inne informacje czasowa organizacja ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogowym przy połówkowym zajęciu (istniejącej) jezdni o nawierzchni nieulepszonej i ruchu wahadłowym pojazdów - 1 kpl. urządzenia obce - istniejący wodociąg, linia energetyczna NN Przedmiot zamówienia należy zrealizować wg projektu budowlanego - Zał Nr 1 do SIWZ i STWiOR - zał Nr 2 do SIWZ Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi min. 5 lat od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Zamawiający nie dopuszcza składnia ofert częściowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca składając ofertę ma obowiązek zabezpieczyć ją wadium na okres związania ofertą. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1.pieniądzu - wpłata przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Biłgoraju ul. Kościuszki 88, 23-400 Biłgoraj, Nr rachunku 45 9602 0007 0000 3607 2000 0007 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3.gwarancjach bankowych 4.gwarancjach ubezpieczeniowych 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn.zm.) Zwrot wadium, żądanie ponownego wniesienia, zatrzymanie wadium regulują przepisy art. 46 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 poz.1655 z 2007r ze zm.)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a)zapewniają możliwość dysponowania sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia b)mają do dyspozycji personel techniczny zdolny do wykonania zamówienia w tym osobę z uprawnieniami branży drogowej do obsadzenia stanowiska kierownika budowy c)wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem, złożonością i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia (za porównywalne zamawiający uzna wykonanie drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego o długości równej lub większej od 1 km) 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.; a)posiadają na realizację zadania środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż oferowana cena b)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; Ocenę spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie - wg wzoru stanowiącego zał nr 5 do SIWZ 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Oferent posiada dokument wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz zapisy w nim pokrywają się ze stanem rzeczywistym, może go załączyć pod warunkiem: organ wydający potwierdzi, że dokument jest aktualny tzn. odpowiada stanowi rzeczywistemu. Data potwierdzenia nie może być wcześniejsza niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zadań odpowiadających swoim rodzajem, złożonością i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia (za porównywalne zamawiający uzna wykonanie drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego o długości równej lub większej od 1 km) - wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zadania te zostały wykonane należycie - wg wzoru stanowiącego zał. Nr 6 do SIWZ 4. Uprawnienia osoby przewidzianej do obsadzenia stanowiska kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby inżynierów budownictwa 5. Polisę lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ( w przypadku gdy składkę opłacano w ratach załączyć dokument potwierdzający opłacenie składki) 6. Dowód wniesienia wadium Zasady składania ofert wspólnych przez wykonawców. 1. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane pkt. 1 i 2 specyfikacji muszą być złożone przez każdego wykonawcę w tym przez wykonawcę uprawnionego do reprezentacji (lidera), pozostałe dokumenty przez lidera w imieniu wszystkich wykonawców łącznie. 2. Wykonawcy zobowiązani są do załączenia do oferty pełnomocnictwa dla osoby uprawnionej do reprezentacji (lidera). 3. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez wykonawcę uprawnionego do reprezentacji (lidera), 4. Zamawiający przy ocenie spełniania warunków będzie rozpatrywał podane informacje łącznie. 5. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie należytego wykonania umowy. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej powinien złożyć dokumenty zgodnie z § 2 ust. 1 i2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7.04.2004r (Dz. U. z 2004, Nr 71, poz 646 ze zm.) Dokumenty winny być załączone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez przedstawiciela lub przedstawicieli wykonawcy lub przez osoby posiadające pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawców. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bilgoraj.netbip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można również uzyskać w siedzibie Zamawiającego ( Urząd Gminy Biłgoraj, ul. Kościuszki 88 23-400 Biłgoraj, pok.14 lub 6 w godz.7,15 do 15,15).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiajacego - Urząd Gminy Biłgoraj, ul. Kościuszki 88, 23-400 Biłgoraj (sekretariat) pok. 33.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie ubiega się o dofinansowanie ze środków UE - RPO WL

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.