eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Michałowo › Budowa dwóch budynków gospodarczych z częścią garażową wraz z utwardzeniem dojazdów oraz budową ogrodzenia, na działce geodezyjnej nr 310 we wsi Jałówka - Gmina Michałowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-05

Michałowo: Budowa dwóch budynków gospodarczych z częścią garażową wraz z utwardzeniem dojazdów oraz budową ogrodzenia, na działce geodezyjnej nr 310 we wsi Jałówka - Gmina Michałowo
Numer ogłoszenia: 189580 - 2012; data zamieszczenia: 05.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Żednia , Żednia 5, 16-050 Michałowo, woj. podlaskie, tel. 085 7175251, 7175252, faks 085 7175252.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bialystok.lasy.gov.pl/web/zednia

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dwóch budynków gospodarczych z częścią garażową wraz z utwardzeniem dojazdów oraz budową ogrodzenia, na działce geodezyjnej nr 310 we wsi Jałówka - Gmina Michałowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa dwóch identycznych budynków gospodarczych z częścią garażową na działce o numerze geodezyjnym 310 we wsi Jałówka - Gmina Michałowo. Budynki budowane w technologii tradycyjnej murowanej z gazobetonu o dachy dwuspadowym pokrytym blachodachówką, o następujących parametrach technicznych: - powierzchnia zabudowy 77,2 m2 - każdy z budynków - powierzchnia użytkowa 66,0m2 - każdy z budynków - kubatura 431 m3 - każdy z budynków - wysokość 5,5 m - każdy z budynków - długość 14,66 m - każdy z budynków - szerokość elewacji frontowej 6,5 m - każdy z budynków - ilość kondygnacji nadziemnych - 1 - w każdym z budynków Zakres robót określa: - projekt budowlany - projekt wykonawczy - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót ogólna i szczegółowa Budynki muszą być wykonane w zgodnie z aktualnie obowiązującymi zasadami sztuki budowlanej. W przypadkach w których dokumentacja projektowa dopuszcza rozwiązania alternatywne, wybór danej technologii należy konsultować z przedstawicielem inwestora. Budowa ogrodzenia i utwardzenie podjazdów: Zestawienie długości ogrodzenia: - od ulicy Szerokiej 50,96 m - od ulicy Kościelnej 40,73 m - od strony wschodniej 49,58 m - od strony północnej 37,63 m - ogrodzenia wewnętrzne 40,37 m W tym: 20,37 m - od budynku mieszkalnego do strony wschodniej 2 x 10,00 m - od ulicy szerokiej do budynku mieszkalnego Jako posadowienie słupków ogrodzeniowych projektuje sia żelbetowe słupy, wylewane z betonu B20 o przekroju kwadratu 25/25 cm grubość blachy 3mm, posadowione na głębokości 120cm poniżej poziomu gruntu. W słupy należy wmurować kątowniki służące do mocowania ogrodzeniowych słupków stalowych. Zbrojenie słupów żelbetowych 4o12 ze stali AIII oraz strzemiona o6 ze stali A0, co 30 cm. Słupy posadowione w odstępach nie większych niż 2,5m, lb gęściej w miarę potrzeb, oraz na załamaniach i zakończeniach ogrodzenia. Pomiędzy słupami projektuje się murki żelbetowe, wylewane z betonu B20 grubości 25 cm o głębokości posadowienia 40 cm poniżej poziomu otaczającego gruntu, oraz wysokości 20 cm powyżej poziomu otaczającego gruntu. Łączna wysokość murku wynosi 60 cm. Zbrojenie murku 4o12 ze stali AIII oraz strzemiona o6 ze stali A0 co 30 cm. W miejscach gdzie projektowane są bramy i furtki murek nie może wystawać ponad poziomu otaczającego gruntu. Słupki stalowe z profili giętych na zimno, kwadratowych 10/10 cm z daszkami stalowymi w odstępach nie większych niż 2,5m, lb gęściej w miarę potrzeb, oraz na załamaniach i zakończeniach ogrodzenia. Rygle poziome stalowe z profili giętych na zimno 6/3 cm. Sztachety drewniane impregnowane z drewna świerkowego o przekroju 12/2 cm o długości 105 cm (w bramie i w furtce 130 cm), mocowane do rygli poziomych za pomocą blachowkrętów. W ogrodzeniu projektuje się dwie bramy wjazdowe przesuwne szerokości 3m, od strony ulicy Szerokiej, oraz trzy furtki szerokości 1m. Konstrukcja bram i furtek z profili stalowych. Bramy: prowadnica standardowa, reszta konstrukcji z profili 70/40 mm grubość blachy 4 mm. Bramki: ramy z profili stalowych 25/40 mm, grubość blachy 4mm. Elementy metalowe ogrodzenia muszą zostać zabezpieczone farbą chlorokauczukową. Utwardzenie nawierzchni kostką brukową o grubości 8,00cm na podjazdach i 6,00cm na chodnikach. Kostka brukowa ułożona na zagęszczonej mechanicznie podsypce piaskowo-cementowej. Połacia kostki brukowej chodników otoczone obrzeżem betonowym 20x6cm, na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, natomiast połacia podjazdów z obramowaniem z kostki brukowej betonowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową. Przebieg ogrodzenia i nawierzchni z kostki zgodnie z projektem zagospodarowania terenu (znajduje się w dokumentacji projektowej - załącznik nr 1 do SIWZ) Szkic konstrukcyjny ogrodzenia wraz z bramą i furtką znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. Kolor słupków i elementów metalowych należy skonsultować z Inwestorem. Zamawiający informuje, że jeżeli w dokumentacji projektowej występują nazwy własne wyrobów i materiałów budowlanych dopuszcza się rozwiązania równoważne z pozostawieniem kolorystki, wzornictwa oraz o parametrach technicznych zastosowanych materiałów takich samych lub lepszych. 2. Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Szczegółowy opis zakresu robót oraz technologię wykonania zamówienia określają: projekt budowlany, projekt wykonawczy oraz Specyfikacja techniczna ogólna wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną ogólna wykonania i odbioru robót budowlanych, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami. Przedmiar robót nie stanowi podstawy do sporządzenia kosztorysu ofertowego jest one jedynie elementem pomocniczym do przygotowania ofert. Kosztorys ofertowy (załączniki nr 10 do SIWZ) wypełnia Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza i dostarcza Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. 3. Klasyfikacja robót wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45000000-7 - Roboty budowlane. 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę. 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45400000-1 - Roboty budowlane w zakresie gospodarskich obiektów budowlanych. 4. Wymagania stawiane materiałom: - stosowane materiały powinny być nowe oraz muszą odpowiadać wymogom o wyrobach budowlanych Ustawy z dnia 16.04.2004 r. (Dz.U. z 2004 r., Nr 92, poz. 881), - materiały powinny być zgodne z dokumentacją projektową i wymaganiami specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 5. Warunki wykonania i finansowania zadania: a) Należność za wykonaną robotę budowlaną będzie płatna w całości po wykonaniu całego zamówienia. Wypłata należności będzie dokonywana na konto wskazane przez Wykonawcę, po wykonaniu zamówienia na podstawie końcowego bezusterkowego odbioru robót w terminie do 14 dni od dnia doręczenia faktury Zamawiającemu. b) Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na okres co najmniej 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania końcowego protokołu odbioru robót, na warunkach określonych w karcie gwarancyjnej stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ c) Odbiór pogwarancyjny nastąpi nie później niż 14 dni roboczych przed upływem okresu gwarancji, przy udziale Wykonawcy i Zamawiającego, po ewentualnym usunięciu wszystkich ujawnionych wad. d) Zamawiający nie przewiduje wypłacania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. e) Wykonawca wskaże w ofercie (oświadczenie na formularzu ofertowym) część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, która ma być realizowana przez podwykonawcę, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonana przez Wykonawcę..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. a) Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. b) Zamówienia uzupełniające mogą polegać na powtórzeniu prac będących przedmiotem zamówienia lub jego części o wartości do 30 % zamówienia podstawowego (wartości umowy) w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (od dnia podpisania umowy).

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Ustala się wniesienie wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275). 3) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank OR/BGŻ S.A. Białystok konto nr 75 2030 0045 1110 0000 0101 5800 przed upływem terminu składania ofert. 4) Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. 5) Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w godz. od 8.00 do 14.00, przed upływem terminu składania ofert. 6) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 7) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 8) W przypadku wniesienia wadium przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy w dokumencie wadialnym, w szczególności wnoszonym w formie niepieniężnej, wskazać w imieniu jakich podmiotów wadium to jest wnoszone. Uwaga: Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 9) Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy PZP, lub nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 11) Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12) W zakresie żądania i zwrotu wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy Prawa Zamówień Publicznych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność objęta przedmiotem zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień, w związku z czym Zamawiający nie wymaga posiadania takich uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże realizację w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane o wartości brutto nie mniejszej niż 200 000, 00 zł każda obejmującej swym zakresem w całości lub części prace z zakresu budowy, przebudowy budynków mieszkalnych, użyteczności publicznej lub przemysłowych. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający uzna warunek posiadania wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców lub Wykonawcy ubiegający się wspólnie spełnią w całości ww. warunek.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował następującą osobą: 1 osobą mogącą pełnić funkcję kierownika budowy posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,00 złotych. W dniu zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą Zamawiający będzie wymagał aby warunek dotyczący sytuacji ekonomiczno - finansowej Wykonawcy był spełniony przez cały okres obowiązywania umowy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- wypełnionego i podpisanego Formularza oferty, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, - pełnomocnictwa podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna), - stosowne pełnomocnictwo, jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów wymienionych w punkcie 9 ppkt 1 lit. h) niniejszej SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Wszelkie postanowienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. 2) Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. 3) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w treści umowy jedynie w przypadku zaistnienia następującej okoliczności: a) Wykonawca ma prawo wystąpić o zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia przyczyn niezależnych od obu stron umowy lub z powodu działania siły wyższej. b) W przypadku przekształcenia firmy, zmiany nazwy firmy Wykonawcy dopuszcza się spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie przekształcenia firmy. c) W przypadku zmiany kierownika budowy, kierowników i inspektorów nadzoru w sytuacjach niezależnych od Wykonawcy dopuszcza się spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie odpowiednich zmian personalnych. Osoby pełniące w/w funkcje muszą spełniać wymagania określone dla nich w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_zednia/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadlesnictwo Żednia, Żednia 5, 16-050 Michałowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2012 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Nadlesnictwa Żednia, Żednia 5, 16-050 Michałowo.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.