eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › opracowanie programu naprawczego dla Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-27

POZYCJA 18955

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zielona Góra: opracowanie programu naprawczego dla Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego, do kontaktów: Andrzej Kulisz tel.: (068)3202459 Krystyna Kumek tel.: (068)4565403, ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4565271, 4565310, fax 068 3253612, 4565296, e-mail: apytel@onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.lubuskie.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: opracowanie programu naprawczego dla Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 11. Główne miejsce świadczenia usług: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu: Opracowanie programu naprawczego dla Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. Przedmiot umowy - czas trwania i zakres prac 1.Maksymalny czas wykonania przedmiotu umowy: 3 miesiące od daty podpisania umowy. 2.Zakres prac Wykonawcy obejmuje w szczególności: 1)analizę stanu zadłużenia szpitala, 2)analizę struktury przychodów i kosztów oferowanych usług z wyznaczeniem progu rentowności, 3)analizę struktury organizacyjnej szpitala i sposobu zarządzania, 4)analizę wykorzystania majątku trwałego szpitala, 5)analizę przyczyn, które wpłynęły na trudną sytuację ekonomiczno-finansową szpitala, 6)wskazanie sposobów zlikwidowania posiadanego przez szpital zadłużenia oraz przedstawienie rekomendacji w zakresie wyboru najbardziej odpowiednich metod jego restrukturyzacji, 7)przedstawienie rekomendacji w zakresie: a.optymalnego stanu zatrudnienia i metod jego redukcji, w tym outsourcingu, b.optymalnej struktury organizacyjnej, c.kierunków rozwoju usług medycznych, d.wyboru świadczeń zdrowotnych stanowiących ofertę szpitala w oparciu o ich rentowność, e.zagospodarowania niezbędnych nieruchomości przeznaczonych do prowadzenia statutowej działalności szpitala, f.form zbycia zbędnych nieruchomości, których zbycie wpłynie na zmniejszenie kosztów. 8)określenie sytuacji ekonomicznej (w tym prognoz finansowych), która powinna zostać osiągnięta po wdrożeniu opracowanego programu naprawczego, a w szczególności: a.założenia do planu rozwoju, b.prognozę kosztów i przychodów ze sprzedaży, c.założenia dotyczące pozostałych kosztów, przychodów operacyjnych oraz kosztów finansowych, rachunek zysków i strat oraz zestawienie przepływów pieniężnych, d.analizę wskaźnikową - wskaźniki rentowności, wskaźnik płynności, sprawności finansowej oraz wskaźnik zadłużenia. e.oraz wskaźnik zadłużenia. 9)wskazanie źródeł pozyskania przez szpital dodatkowych środków finansowych, niezbędnych na restrukturyzację. 3.Przedmiot umowy zostanie uznany przez Zamawiającego za wykonany wraz z zaakceptowaniem przez Zamawiającego przygotowanego przez Wykonawcę w formie pisemnej i przedstawionego Zamawiającemu Raportu Końcowego zawierającego program naprawczy obejmujący co najmniej zakres zagadnień określony w pkt. 2 powyżej.Przedmiot umowy - wymagania dotyczące raportowania 1.W trakcie 2 pierwszych miesięcy wykonania przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest sporządzić i przedstawić Zamawiającemu comiesięczny pisemny raport ( Raporty Miesięczne\ ), w terminie do 7 dnia miesiąca następującego po miesiącu którego dotyczy Raport. 2.Raporty Miesięczne powinny w szczególności zawierać bieżące informacje o wykonanych czynnościach i ich wynikach, stwierdzonych przeszkodach przy wykonaniu przedmiotu umowy oraz ich przyczynach, stwierdzonych nieprawidłowościach w funkcjonowaniu Szpitala wymagających ich niezwłocznego usunięcia. 3.Po zakończeniu wykonania przedmiotu umowy, nie później jednak niż w terminie 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w jego siedzibie wyniki prac w formie ustnej prezentacji 4.(Prezentacja\) i pisemnego raportu podsumowującego (Raport Końcowy\).Raport Końcowy zawierać będzie sprawozdanie Wykonawcy z realizacji przedmiotu umowy, w tym w szczególności opis wykonanych czynności, ustalenia faktyczne poczynione przez Wykonawcę w toku wykonania przedmiotu umowy, rekomendacje Wykonawcy w zakresie realizacji zadań zapewniających uzyskanie maksymalnej optymalizacji funkcjonowania Szpitala wraz z sugerowanym 5.harmonogramem czasowym ich wdrożenia, wskazanie przewidywanych efektów wdrożenia programu naprawczego oraz jego przewidywanych kosztów. 6.Zamawiający w terminie dziesięciu dni roboczych od otrzymania Raportu o którym mowa w ust. 3, zatwierdzi na piśmie Raport (Protokół Akceptacji\ ) albo wniesie uwagi lub zastrzeżenia. 7.Wykonawca odpowie w ciągu pięciu dni roboczych pisemnie (Uzupełnienie Raportu\ ) na wszelkie ewentualne uwagi i zastrzeżenia Zamawiającego dotyczące Raportu Końcowego. Zamawiający w terminie 5 dni roboczych od otrzymania Uzupełnienia Raportu, zatwierdzi na piśmie Raport i jego Uzupełnienie (Protokół Akceptacji Końcowej\ ). 8.Podpisanie przez Zamawiającego Protokołu Akceptacji Końcowej potwierdza należytą realizację Przedmiotu Zamówienia przez Wykonawcę. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie wymagane 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.14.11.20 - 74.14.11.20 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Opracowanie programu naprawczego dla Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania z powodu okoliczności określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 1.2.Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą: a)posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)wykazać się wykonaniem usług (projektów) podobnych do usług objętych przedmiotem zamówienia w ilości nie mniejszej niż 3 w czasie ostatnich trzech lat, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Za usługę (projekt) podobny zamawiający uzna wykonanie projektu, którego przedmiotem była restrukturyzacja podmiotu gospodarczego i w którym wynagrodzenie wykonawcy (z tytułu wykonania jednego projektu dla jednego zamawiającego) nie było niższe niż 450.000 złotych netto. e)dysponować minimum 8 osobami zdolnymi wykonać przedmiot zamówienia, f)posiadać obroty w ostatnich trzech latach obrotowych, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, nie mniejsze niż 1.000.000 (słownie: jeden milion) złotych w każdym roku, g)być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż 1.000.000 (słownie: jeden milion) złotych, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Cena podana w ofercie powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, obejmujące w szczególności: a)koszty podróży osób wykonujących przedmiot zamówienia, b)koszty posiłków i zakwaterowania osób wykonujących przedmiot zamówienia, c)ryzyko handlowe wynikające z realizacji zamówienia, d)wszelkie koszty związane ze spełnieniem warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu. 2.Cena powinna być skonstruowana w sposób podany w formularzu oferty. Podana cena jest obowiązująca w całym okresie ważności oferty i w trakcie realizacji umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia. 3.W przypadku gdy ofertę składa wykonawca zagraniczny (mający swoją siedzibę poza terytorium Polski), który nie jest zobowiązany do odprowadzenia podatku VAT (gdyż VAT od ceny ofertowej odprowadza Zamawiający), jest on zobowiązany - wyłącznie dla celów porównania ofert - doliczyć do ceny oferty również kwotę podatku od towarów i usług, jaką Zamawiający obowiązany będzie zapłacić organom podatkowym bez pośrednictwa wykonawcy. 4.Cena oferty powinna być podana w złotych polskich. 5.W przypadku podania ceny oferty w walucie obcej, Zamawiający, na potrzeby porównania i oceny ofert, dokona jej przeliczenia na złote polskie na podstawie średniego kursu NBP tej waluty obowiązującego w dniu otwarcia ofert. 6.Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie: złoty polski. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy, w celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zobowiązani są dostarczyć wszystkie niżej wymienione dokumenty: a)wypełniony i podpisany formularz oferty (Załącznik nr 1) b) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2) - w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt 5.1., c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt 5.2.a), d)aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt 5.1., e)aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt 5.1. 2 Wykonawcy, w celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także w celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zobowiązani są dostarczyć wszystkie niżej wymienione materiały i dokumenty: a)wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług (projektów) podobnych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie (Załącznik nr 3) - w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt 5.2.d), b)informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (Załącznik nr 7) - w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt 5.2.b i e), c)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Załącznik nr 6) - w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt 5.2.b i e), 3 Wykonawcy, w celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zobowiązani są dostarczyć wszystkie niżej wymienione materiały i dokumenty: a)sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (Załącznik nr 4) - w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt 5.2.f), b)polisę lub inny dokument ubezpieczenia, na kwotę wskazaną w pkt 5.2.g), potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w okresie realizacji zamówienia - w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt 5.2.g). 4 Ponadto Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty: a)wykaz podwykonawców i powierzony im zakres zamówienia (Załącznik nr 5) - w celu potwierdzenia, które z części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom. b)w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie - dokument, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 5 Dokumenty, o których mowa w pkt 6.1. - 6.4. SIWZ mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Poświadczenia za zgodność z oryginałem należy dokonać poprzez umieszczenie na kopii każdej zapisanej strony dokumentu czytelnego zapisu: za zgodność z oryginałem (lub innego - o tożsamym znaczeniu) wraz z datą i podpisem osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy. 6 Jeżeli kopia dokumentu złożonego przez Wykonawcę jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający będzie żądał przedstawienia oryginału tego dokumentu lub jego notarialnie poświadczonej kopii. 7 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1 c-e) SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 8 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.1 c-e) SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9 Jeżeli termin składania ofert ulegnie przesunięciu, wówczas dokumenty, które do tego czasu utraciły swą ważność winny zostać uaktualnione i ponownie złożone.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuskie.pl\przetargi. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.04.2007, godzina 10:30, Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 salka przy stołówce (dolny parter).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.