eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubliniec › wykonanie adaptacji budynku przy ul. Oświęcimskiej 30 na potrzeby MOPS w Lublińcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-13

Lubliniec: wykonanie adaptacji budynku przy ul. Oświęcimskiej 30 na potrzeby MOPS w Lublińcu
Numer ogłoszenia: 189436 - 2008; data zamieszczenia: 13.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta, ul. Paderewskiego 5, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034/3530100.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubliniec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie adaptacji budynku przy ul. Oświęcimskiej 30 na potrzeby MOPS w Lublińcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie adaptacji budynku przy ul. Oświęcimskiej 30 na potrzeby MOPS w Lublińcu obejmującej swoim zakresem m.in.: 1/ Parter: - wprowadzenie dodatkowych podziałów pomieszczeń i ich adaptacja dla potrzeb świadczeń rodzinnych, działu socjalnego oraz punktu pomocy doraźnej, - udostępnienie kondygnacji dla osób niepełnosprawnych, 2/ 1 Piętro: - wprowadzenie dodatkowych podziałów pomieszczeń i ich adaptacja dla potrzeb Kierownictwa MOPS, działu finansowo-księgowego, pracowników socjalnych, kadr itp. 3/ Poddasze i dach: - wprowadzenie dodatkowych podziałów pomieszczeń i ich adaptacja dla potrzeb sali szkoleniowej dla pracowników, terapii grupowej dla dorosłych ,pomieszczenie dla konsultanta oraz pomieszczenia pomocnicze i techniczne, 4/ Piwnice: - wykonanie niezbędnych prac remontowych związanych z podniesieniem standardu pomieszczeń z przeznaczeniem na magazyny techniczne i archiwum, 5/ Elewacja: - renowacja elewacji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.13.50 - Budynki wielofunkcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.13.50 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 20.000,- zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: - dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń i wpisaną na listę członków właściwej regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa, a w przypadku osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po dniu 14.02.1995 r. również wpisaną do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, - w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną związaną z budową lub remontem budynku o wartości nie mniejszej, niż 500.000,- zł (łącznie z podatkiem VAT). Ocena warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie wynikające z treści art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - odpis uprawnień do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, - aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa, - w przypadku osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po dniu 14.02.1995 r., decyzję o wpisaniu do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, - wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych związanych z budową lub remontem budynków, o wartości nie mniejszej, niż 500.000,- zł każda (łącznie z podatkiem VAT).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubliniec.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 42-700 Lubliniec, ul. Paderewskiego 7a, I piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2008 godzina 09:30, miejsce: 42-700 Lubliniec, ul. Paderewskiego 5, pok. 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.