eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Ochrona dwóch nieruchomości zabudowanych (pustostanów) połżonych w Rudzie Śląskiej przy ul. Piastowskiej 54 oraz Mickiewicza 2.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-13

Ruda Śląska: Ochrona dwóch nieruchomości zabudowanych (pustostanów) połżonych w Rudzie Śląskiej przy ul. Piastowskiej 54 oraz Mickiewicza 2.
Numer ogłoszenia: 189406 - 2008; data zamieszczenia: 13.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o., ul. 1 Maja 218, 41-710 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2420133 w. 133, fax 032 2420881.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgm.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona dwóch nieruchomości zabudowanych (pustostanów) połżonych w Rudzie Śląskiej przy ul. Piastowskiej 54 oraz Mickiewicza 2..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr I - Ochrona nieruchomości zabudowanej (pustostanu) położonej w Rudzie Śląskiej, przy ul. Mickiewicza 2 - codzienna - całodobowa - jednoosobowa liczba godzin ochrony 8760 Zadanie nr II - Ochrona nieruchomości zabudowanej (pustostanu) położonej w Rudzie Śląskiej, przy ul. Piastowskiej 54 - codzienna - całodobowa - jednoosobowa liczba godzin ochrony 8760

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.30.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.30.00 - Usługi strażnicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium w wysokości - dla zadania I w wysokości : 2.000,00 zł - dla zadania II w wysokości : 2.000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać dostawcy, którzy - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Wykonawca winien wykazać że: Posiada koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia (zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia - DZ. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221, ze zm.) określającą zakres i formy prowadzenia tych usług oraz wskazującą miejsce wykonywania działalności. - Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Wykonawca winien wykazać że: zrealizował w okresie ostatnich 3 lat minimum 1 zamówienie o wartości i zakresie zgodnej z przedmiotem zamówienia na każde z wymienionych zadań. - Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Wykonawca winien wykazać że: posiada aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia w kwocie stanowiącej co najmniej 50% wartości ceny dla danego zadania podanej w ofercie. - Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. b. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument, o którym wyżej mowa uważa się za aktualny w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert. c. Koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia (zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia - DZ. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221, ze zm.). d. Oświadczenie zawierające wykaz zamówień wykonanych( bądź wykonywanych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ) w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonywania i Zleceniodawców wraz z dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie (wykonywanie) z należytą starannością ( wg wzoru Zamawiającego stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ). e. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, a jeżeli ubezpieczenie nie obejmuje całego okresu realizacji umowy , to również oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuje się do przedłużenia ubezpieczenia na cały okres jej realizacji.. f. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy bądź wykonawców (np. konsorcjum) ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. g. Aktualne zaświadczenia: - z właściwego Urzędu Skarbowego oraz - właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji organu podatkowego. Uwaga: Zaświadczenia z ZUS-u oraz Urzędu Skarbowego uznaje się za ważne w dniu otwarcia ofert, jeżeli zostały one wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.mpgm.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 15 w godzinach od 7:00 do 15:00..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 20 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ochrona nieruchomości zabudowanej (pustostanu) położonej w Rudzie Śląskiej, przy ul. Mickiewicza 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona nieruchomości zabudowanej (pustostanu) położonej w Rudzie Śląskiej, przy ul. Mickiewicza 2 - codzienna - całodobowa - jednoosobowa liczba godzin ochrony 8760.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.30.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ochrona nieruchomości zabudowanej (pustostanu) położonej w Rudzie Śląskiej, przy ul. Piastowskiej 54.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona nieruchomości zabudowanej (pustostanu) położonej w Rudzie Śląskiej, przy ul. Piastowskiej 54 - codzienna - całodobowa - jednoosobowa liczba godzin ochrony 8760.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.30.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.