eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa mebli i wyposażenia wnętrz (nr ref. sprawyZP/18/09

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-27

Warszawa: Dostawa mebli i wyposażenia wnętrz (nr ref. sprawy: ZP/18/09
Numer ogłoszenia: 189377 - 2009; data zamieszczenia: 27.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzkie Centrum Stomatologii SP ZOZ w Warszawie , ul. Nowy Zjazd 1, 00-301 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8263129, 8276953, faks 022 8261487.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wcs.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli i wyposażenia wnętrz (nr ref. sprawy: ZP/18/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli i wyposażenia wnętrz w rodzajach i ilościach określonych w SIWZ Meble biurowe Meble lekarskie Meble metalowe Akcesoria Sprzęt medyczny Wieszaki.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.19.20.00 - Włókiennicze okładziny ścienne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany wpłacić wadium na czas związania z ofertą. 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wysokość wadium wynosi: DLA ZADANIA 1: 800,00 zł; (słownie: osiemset złotych); DLA ZADANIA 2: 1.000,00; (słownie: jeden tysiąc złotych); DLA ZADANIA 3: wadium nie jest wymagane; DLA ZADANIA 4: wadium nie jest wymagane; DLA ZADANIA 5: wadium nie jest wymagane; DLA ZADANIA 6: wadium nie jest wymagane; 3.Przystępujący do przetargu dokonuje wpłaty pieniężnej lub ustanawia zabezpieczenie jej zapłaty w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 ustawy. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto: Bank Pekao S.A. Oddział w Warszawie 39 1240 6247 1111 0000 4973 7206 a wadium w formie bezgotówkowej należy składać na adres Zamawiającego. 5. Wnoszone wadium musi być oznaczone dopiskiem: Wadium w przetargu na dostawę mebli i wyposażenia wnętrz - nr referencyjny ZP_18_09, Zadanie nr: Należy wskazać numery zadań, które obejmuje wnoszone wadium. 6.Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 7.Warunki zwrotu i zatrzymania wadium określone są w art. 46 ustawy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków, Wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenia i dokumenty określone w Rozdziale XI SIWZ. 3.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie. 4.W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3.Przepisy i zapisy zawarte w SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w ust. 1. 4.Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w ust. 1 została wybrana jako najkorzystniejsza, przed zawarciem umowy muszą oni przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca musi załączyć do oferty następujące (ponumerowane i parafowane na każdej stronie) oświadczenia i dokumenty: 1)Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ (Wykonawca może złożyć oświadczenie na własnym druku, którego treść i układ graficzny muszą być zgodne z drukiem załączonym do SIWZ); 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)Kolorowe prospekty lub zdjęcia oferowanych mebli i wyposażenia wraz z ich opisem technicznym; Wykonawca dostarczy, na żądanie Zamawiającego egzemplarz oferowanego mebla bądź wyposażenia (przed rozstrzygnięciem postępowania) w celu sprawdzenia zgodności z SIWZ. Dostarczone egzemplarze/wzorniki oferowanych artykułów zostaną zwrócone Oferentom na ich wniosek zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy, egzemplarze/wzorniki wybranego Wykonawcy będą stanowiły wzory w czasie trwania umowy i zostaną zwrócone po zrealizowaniu zamówienia, 4)Oświadczenie, że zaoferowane artykuły spełniają wszystkie parametry techniczne określone w załącznikach 3 do SIWZ (załącznik nr 5); 5)Oświadczenie, że wszystkie rodzaje tworzyw sztucznych (lakiery, impregnaty, materiały obiciowe) użyte do produkcji oferowanych mebli i wyposażenia posiadają atesty higieniczne (załącznik nr 6). 4)Dowód wniesienia wadium, jeżeli jest wnoszone w innej formie niż wpłata pieniężna..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wcs.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzkie Centrum Stomatologii Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Nowy Zjazd 1 00-301 Warszawa Opłata za SIWZ 60,64 zł (brutto).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2009 godzina 12:30, miejsce: Wojewódzkie Centrum Stomatologii Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Nowy Zjazd 1 00-301 Warszawa Sekretariat (III piętro, pokój nr 321).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Meble biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble biurowe w rodzajach i ilościach określonych w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8, 39.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Meble lekarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble lekarskie w rodzajach i ilościach określonych w siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8, 39.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Meble metalowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble metalowe w rodzajach i ilościach określonych w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8, 39.92.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Akcesoria.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria w rodzajach i ilościach określonych w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8, 39.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sprzęt medyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt medyczny w rodzajach i ilościach określonych w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8, 39.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wieszaki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wieszaki w rodzajach i ilościach określonych w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8, 39.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.