eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żagań › Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia w obiektach administracyjnych Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Żaganiu w latach 2009-2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-12

Żagań: Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia w obiektach administracyjnych Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Żaganiu w latach 2009-2011
Numer ogłoszenia: 189370 - 2009; data zamieszczenia: 12.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Miodowa 23, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4787711, faks 068 4787712.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.zagan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia w obiektach administracyjnych Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Żaganiu w latach 2009-2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac przewidzianych do wykonania w szczególności obejmuje: a) ochrona osób i mienia w obiektach znajdujących się przy ul. Miodowej 23 w Żaganiu tj: - budynek administracyjno-biurowy wraz z wyposażeniem; - inne budynki i pomieszczenia na terenie bazy przy ul. Miodowej 23 w Żaganiu; - samochody oraz każdy inny sprzęt znajdujący się na terenie bazy; Obiekty są ogrodzone i oświetlone, całość bazy zajmuje 1,5ha. b) obsługa, w sezonie grzewczym, kotłowni węglowej ogrzewającej budynek administracyjno-biurowy oraz bazę ZGM . Warunki realizacji: Usługa świadczona będzie w następujący sposób: - w dni powszechne od godz. 15:00 - 7:00 dnia następnego; - w dni świąteczne oraz wolne od pracy całodobowo. Zadania służby ochronnej pracownicy ochrony realizować będą poprzez wykonywanie następujących obowiązków: a) ochrona pomieszczeń i urządzeń znajdujących się w budynkach i na placach przed dostępem osób nieuprawnionych; b) ochrona mienia znajdującego się w budynkach i na placach przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem; c) sprawdzanie stanu zabezpieczenia pomieszczeń; d) współdziałanie z Policją i ze Strażą Pożarną; e) interwencja w przypadku zaistnienia zagrożenia bezpieczeństwa osób lub mienia; f) przyjmowanie telefonicznych i osobistych zgłoszeń najemców o zaistniałych awariach, z ich odnotowaniem w książce zgłoszeń oraz przekazywanie tych informacji pełniącym dyżury domowe pracownikom technicznym ZGM; g) rejestracja wyjść i wejść pracowników ZGM oraz osób dzierżawiących pomieszczenia po godzinach pracy tj. pomiędzy godz. 15:00 - 7:00 dnia następnego oraz w dni wolne od pracy, w tym również kontrola uprawnień pracowników ZGM do przebywania w obiektach poza godzinami pracy; h) obsługa w sezonie grzewczym w godzinach świadczenia usługi kotłowni grzewczej węglowej, ogrzewającej ochraniane obiekty ZGM; i) utrzymywanie porządku i czystości w obrębie budynku administracyjno-biurowego oraz zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania dojść do budynku, poprzez ich odśnieżanie oraz posypywanie piaskiem w okresie zimowym; j) informowanie Dyrektora ZGM lub osoby przez niego wyznaczonej o zaistniałych zdarzeniach mających charakter losowy; k) pełnienie służby w obowiązującym, kompletnym umundurowaniu z identyfikatorem; l) zachowanie w tajemnicy wszystkich informacji, które mogą mieć wpływ na stan zabezpieczenia obiektów w trakcie trwania umowy i po jej wygaśnięciu. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający na podstawie art. 36 ust. 5 ustawy Pzp zastrzega, ze część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst ujednolicony Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 ze zmianami Dz. U. z 2008 r. Nr 171, poz.1058 ) oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Za spełniających warunki uznaje się Wykonawców, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące oświadczenia oraz dokumenty: Oświadczenie Wykonawcy, że: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się każdy konsorcjant składa oddzielnie. b) Koncesję, zezwolenie lub licencję wydaną przez właściwy organ administracji publicznej na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. c) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust l (czyny zabronione pod groźbą kary), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających iż usługi te zostały wykonane należycie (co najmniej dwie usługi wykonane przez okres co najmniej sześciu miesięcy każda). W przypadku wspólnego ubiegania się wystarczające jest złożenie w/w dokumentu przez jednego z konsorcjantów. f) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia zawodowego. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty: a) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku wspólnego ubiegania się wystarczające jest złożenie ww. dokumentu przez jednego z konsorcjantów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - ulga na PFRON - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.zagan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Miodowa 23 68-100 Żagań.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Miodowa 23 68-100 Żagań sekretariat - pokój nr 13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.