eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myszków › Budowa wydzielonego oświetlenia ulicznego w ulicy Partyzantów na odcinku od ulicy 8 Marca do Powiatowego Urzędu Pracy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-04

Myszków: Budowa wydzielonego oświetlenia ulicznego w ulicy Partyzantów na odcinku od ulicy 8 Marca do Powiatowego Urzędu Pracy
Numer ogłoszenia: 189365 - 2014; data zamieszczenia: 04.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 155715 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myszków, ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. (34) 313 26 82 w. 145, faks (34) 313 50 29.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wydzielonego oświetlenia ulicznego w ulicy Partyzantów na odcinku od ulicy 8 Marca do Powiatowego Urzędu Pracy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. Budowa wydzielonego oświetlenia ulicznego w ulicy Partyzantów na odcinku od ulicy 8 Marca do Powiatowego Urzędu Pracy. 2. Realizacja robót budowlanych w ramach ww. zadania inwestycyjnego polega na: 1) Wykonaniu zasilania oświetlenia poprzez zabudowanie szafki sterowania oświetleniem w układzie północno-całonocnym. Zasilanie oświetlenia zgodnie z warunkami przyłączenia odbywać się będzie ze złącza kablowego R2 104-3Z5, przy którym zostanie zabudowana przez Tauron szafka pomiarowa. Przyłącze kablowe oraz szafka pomiarowa są objęte zakresem dostawy energii zgodnie z warunkami przyłączenia; 2) Wykonaniu linii oświetlenia ulicznego poprzez: zabudowanie 25 stanowisk słupowych aluminiowych okrągłych naturalnie anodowanych z zamocowaniem na wysięgnikach 25 opraw ze źródłami światła LED podłączanych przewodem YDY 3x2,5mm2, ułożenie przewodu YAKXs 4x35mm2 w ziemi na głębokości 0,7m z występującymi skrzyżowaniami z istniejącą infrastrukturą podziemną, wprowadzenie kabla do słupów, zabezpieczenie oświetlenia ochroną przepięciową i przeciwporażeniową. 3. Podstawowe parametry przedmiotu zamówienia: 1) Szafka oświetlenia ulicznego: 1 szt.; 2) Sterowanie oświetleniem w układzie północno-całonocnym: 3) Długość trasy oświetlenia: 825 m; 4) Słupy aluminiowe o wysokości zawieszenia opraw 9 m (+/- 0,6m): 25 szt.; 5) Oprawa uliczna LED z układem oszczędzania energii: 25 szt. 6) Założona kategoria oświetlenia drogi /B/: natężenie min. 10 lx. 4. Zakres robót budowlanych dla przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w: 1) dokumentacji projektowej, na którą składają się: a) projekt budowlany, b) projekt wykonawczy, c) przedmiar robót; 2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; 3) projekcie zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia budowy. 5. Oferowana przez Wykonawcę w ramach robót budowlanych oprawa ze źródłem światła LED winna spełniać wymagania określone w załączniku nr 2 do SIWZ - Wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne stawiane oprawie oświetleniowej ze źródłem światła LED. 6. Wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że oferowana oprawa oświetleniowa ze źródłem światła LED odpowiada wymaganiom stawianym przez Zamawiającego zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ - Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających, że oferowana oprawa oświetleniowa ze źródłem światła LED spełnia wymagania stawiane przez Zamawiającego. 7. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w przedmiocie zamówienia. Jeżeli w dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane z nazwy znaki towarowe, patenty lub pochodzenie oraz systemy odniesienia (normy) - oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust.3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy lub równoważne/. Rozwiązania równoważne nie powinny posiadać cech (parametrów) gorszych od podanych w załączniku nr 2 i 10 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W zakresie parametru wysokości słupów oświetleniowych tj. wysokości montażu (zawieszenia) opraw, określonego w dokumentacji projektowej jako 9,0m, Zamawiający dopuszcza jako rozwiązanie równoważne wysokość słupów oświetleniowych 9,0m z tolerancją wynoszącą: +/- 0,6m. 8. Wykonawca może powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia, które zostaną wskazane w ofercie. 9. Wykonawca jest zobowiązany do podania w ofercie nazwy (firmy) podwykonawcy na którego zasoby powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 11. Zamawiający nie przewiduje: 1) składania ofert częściowych; 2) zawarcia umowy ramowej; 3) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 4) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 5) rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.31.43.10 - Układanie kabli 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ETEC Sp. z o.o., ul. Kluczewska 2, 32-300 Olkusz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 276818,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 163471,81

  • Oferta z najniższą ceną: 163471,81 / Oferta z najwyższą ceną: 203414,79

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.