eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubiewo › Przebudowa i rozbudowa Gminnego Domu Kultury w Lubiewie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-05

Lubiewo: Przebudowa i rozbudowa Gminnego Domu Kultury w Lubiewie
Numer ogłoszenia: 189326 - 2012; data zamieszczenia: 05.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 115610 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubiewo, ul. Hallera 9, 89-526 Lubiewo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3349310, faks 052 3349310.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa Gminnego Domu Kultury w Lubiewie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Projekt pn.: Przebudowa i rozbudowa Gminnego Domu Kultury w Lubiewie współfinansowany jest w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, Działanie 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi. 2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa Gminnego Domu Kultury w Lubiewie. 3. Oznaczenie wg wspólnego słownika CPV: 45262700-8 Przebudowa budynków 45262800-9 Rozbudowa budynków 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 4. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: 1/ roboty branży budowlanej w zakresie m.in.: a) rozbudowy budynku polegającej na dobudowaniu budynku w kształcie prostokąta o wymiarach 5,38x17,56m; b) dobudowy budynku w kształcie prostokąta o wymiarach 3,25x2,72m; Obydwa dobudowane budynki będą parterowe, bez podpiwniczenia, o konstrukcji tradycyjnej, posadowione na żelbetowych ławach fundamentowych; c) przebudowę większości pomieszczeń w istniejącej części budynku (poza salą widowiskową) na parterze i w piwnicy, schody zewnętrzne, otwory drzwiowe i okienne, - termomodernizację obiektu (docieplenie, wymiana drzwi i okien), - wykonanie elewacji, - wykonanie naświetleń dachowych w sali widowiskowej, - budowę 13 miejsc postojowych dla samochodów osobowych ( w tym 2 miejsca dla osób niepełnosprawnych); d) pochylnia dla osób niepełnosprawnych o szer. ruchu 1,2 m, wyposażona w obustronne poręcze stalowe o wys. 0,7 m i 0,9 m; e) utwardzenia terenu kostką betonową (chodniki, place, miejsca postojowe); 2/ instalacje sanitarne m.in.: - wykonanie wentylacji mechanicznej z zastosowaniem centrali wentylacyjnej z kompletem wyposażenia i automatyką, z nagrzewnicą wodną i chłodnicą, - przebudowa kotłowni, - wykonanie instalacji kanalizacyjnej dla zmienionej lokalizacji punktów odbioru ścieków, - wykonanie instalacji wodnej dla nowych punktów poboru, - wykonanie instalacji c.o.; 3/ instalacje elektryczne m.in.: - wewnętrzna linia zasilająca (wraz z rozdzielniami budynku), - wewnętrzna instalacja elektryczna w budynku - przebudowa kolidującego kabla nn-0,4KV-przełożenie kabla do złącza pomiarowego, - ochrona odgromowa, - instalacja niskoprądowa (alarmowa, monitoringu, komputerowa, nagłośnieniowa i telefoniczna); 6/ zagospodarowanie działki poprzez m.in.: a) nasadzenia w postaci krzewów liściastych i iglastych, roślin okrywowych, rabat kwiatowych oraz częściową renowację trawników; b) zakup i montaż wyposażenia terenu m.in. - stojak na rowery stalowy na 6 stanowisk - 1 szt, - ławki parkowe - 3 szt, - kosze na odpady - 3 szt, - gablota informacyjna wolnostojąca - 1 szt. 5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlanym dotyczącym przebudowy i rozbudowy Gminnego Domu Kultury w Lubiewie zatwierdzony decyzją znak BD.6740.LUB.15.2011 z dnia 17 marca 2011r. stanowiący Załączniki Nr 10 do SIWZ oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących Załącznik nr 12 do SIWZ. Przedstawione przedmiary robót stanowią element pomocniczy do opracowania kosztorysu. Oryginał dokumentacji technicznej jest dostępny do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 6. Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) opracowania, bieżącej aktualizacji i uzgodnienia z Zamawiającym pisemnego harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji przedmiotu zamówienia, 2) zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz dokumentacją projektową, umową i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy, w tym zachowania określonych standardów materiałów oraz zachowanie jakości robót, określonych w dokumentacji w ilości i o parametrach nie niższych niż zadeklarowane w ofercie, 3) przedstawiania Zamawiającemu rysunków zamiennych dotyczących proponowanych zmian nieistotnych przed wykonaniem danego zakresu robót budowlanych wraz z uzyskaniem pisemnej akceptacji przed ich wprowadzeniem, 4) przystosowania terenu budowy (w tym gruntu) i zaplecza budowy w sposób niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia, 5) kierowania do wykonywania robót budowlanych wyłącznie osób posiadających odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia i doświadczenie, 6) pokrycia wszelkich opłat i kar nałożonych przez właściwe podmioty, organy i instytucje za dokonane przez Wykonawcę: złamanie prawa, przekroczenie norm i przepisów w trakcie realizacji umowy oraz zawinione zaniedbania, 7) zabezpieczenia i właściwego oznakowania robót oraz dbania o stan techniczny i prawidłowość oznakowania placu budowy przez czas trwania realizacji zadania ze szczególnym uwzględnieniem ochrony zdrowia i życia ludzi, zgodnie z obowiązującymi przepisami, 8) przekazania Zamawiającemu, przed wbudowaniem, zainstalowaniem lub użyciem materiałów, urządzeń lub obiektów: kompletu atestów, certyfikatów na znak bezpieczeństwa, certyfikatów zgodności i aprobat technicznych oraz gwarancji producentów na materiały i urządzenia wraz z ich zestawieniem oraz wszelkich innych dokumentów wymaganych przez specyfikację techniczną lub przepisy prawa, w tym ustawę o wyrobach budowlanych. Dodatkowo Wykonawca zobowiązuje się do stosowania materiałów zatwierdzonych przez Inwestora, zgodnie z przepisami prowadzenia dokumentacji budowlanej i dokumentowania w prowadzonej dokumentacji wszystkich inspekcji odpowiednich władz. Dokumenty te muszą być w każdej chwili dostępne, na placu budowy, do wglądu Zamawiającego lub osób przez niego upoważnionych. Wgląd ten nie zwalnia Wykonawcy z jego odpowiedzialności i nie oznacza akceptacji znajdujących się tam wpisów. 9) terminowego wykonania robót, a także usuwania wad, zgodnie z harmonogramem i ze wskazaniami Zamawiającego, 10) zabezpieczenia miejsca, w którym będzie znajdował się sprzęt przed dostępem osób trzecich, z wyjątkiem innych osób wykonujących w tym miejscu zlecone prace, w sposób zapewniający bezpieczne prowadzenie prac budowlanych, 11) uzyskania protokołów odbioru wykonanych robót, które są wymagane w świetle obowiązujących przepisów prawa, 7. Wykonawca będzie niezwłocznie informował Zamawiającego o wszelkich istotnych kwestiach dotyczących realizacji zamówienia. W szczególności Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego informowania o wszelkich szkodach powstałych podczas realizacji przez niego przedmiotu umowy. 8. Zamawiający ma podczas realizacji inwestycji stałe prawo wstępu na własne ryzyko na plac budowy z zastrzeżeniem przestrzegania odpowiednich przepisów bezpieczeństwa. 9. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody powstałe, z przyczyn leżących po jego stronie lub po stronie osób i podmiotów z nim współpracujących, w robotach wykonywanych u Zamawiającego przez Podwykonawców oraz za szkody powstałe u osób trzecich. 10. Do momentu odbioru przedmiotu Umowy Wykonawca samodzielnie ponosi ryzyko swoich działań. Dotyczy to kradzieży dostarczonych przez niego lub dla niego materiałów, elementów oraz innych przedmiotów. Niniejsza regulacja obejmuje także przypadkową utratę lub uszkodzenie, jak np. w wyniku działania sił natury. 11. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie pisemnie poinformować Zamawiającego o wszelkich okolicznościach, które mogą przeszkodzić prawidłowemu wykonaniu robót, a także informować o zmianach i odstępstwach od przedłożonych projektów i dokumentów, stanowiących podstawę umowy, których wprowadzenie może okazać się konieczne. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek uzyskać na powyższe zmiany i odstępstwa pisemną zgodę Zamawiającego. 12. Roboty, które nie będą odpowiadały obowiązującym przepisom lub wymaganiom umownym, nie zostaną przez Zamawiającego odebrane - bez prawa do wynagrodzenia. Wykonawca jest zobowiązany, w zależności od żądania Zamawiającego, do dnia odbioru przedmiotu umowy dokonać zmian tych robót, usunąć je lub wykonać na nowo na swój koszt. Dokonanie odbioru przedmiotu umowy nie oznacza, iż Zamawiający potwierdził brak wad w robotach zrealizowanych przez Wykonawcę. 13. O ile wskazuje na to charakter wykonywanych przez Wykonawcę czynności, Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. (Dz. U. z 2010 r., Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.) Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu umowy, ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania odpadów budowlanych (np. odpadów betonowych, ziemi, gruzu budowlanego) odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nieuzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami, jako warunek dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy. Wszystkie materiały nienadające się do ponownego wbudowania i wymagające wywozu, a pochodzące z prowadzonych w ramach inwestycji robót, będą stanowiły własność Wykonawcy. 14. Dostawa wszystkich materiałów, zgodnie z projektem i specyfikacjami, poza wyraźnie wyłączonymi przez Zamawiającego, obciąża Wykonawcę. Wykonawca w ramach zamówienia umowy zobowiązuje się dostarczyć na swój koszt i ryzyko materiały niezbędne do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca ubezpieczy i odpowiednio opakuje materiały niezbędne do wykonania przedmiotu umowy. 15. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na swój własny koszt obsługę geodezyjną inwestycji obejmującej wytyczenie oraz bieżącą inwentaryzację powykonawczą w 3 egz. 16. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić dziennik budowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00-8, 45.26.28.00-9, 45.40.00.00-1, 45.11.12.91-4, 45.31.12.00-2, 45.33.00.00-9, 45.33.10.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Przebudowa i rozbudowa Gminnego Domu Kultury w Lubiewie współfinansowany jest w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, Działanie 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe KOSZOWSKI s.c. Andrzej Koszowski i Edyta Skiba-Koszowska, ul. Szkolna 15, 86-120 Pruszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1173501,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1025706,26

  • Oferta z najniższą ceną: 1025706,26 / Oferta z najwyższą ceną: 1359257,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.