eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Dostawa i przesył energii elektrycznej do budynku Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu.



Ogłoszenie z dnia 2009-06-12

Oświęcim: Dostawa i przesył energii elektrycznej do budynku Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu.
Numer ogłoszenia: 189304 - 2009; data zamieszczenia: 12.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu , ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. (033) 8449600, faks (033) 8449619.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.oswiecim.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i przesył energii elektrycznej do budynku Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i przesył energii elektrycznej do budynku Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65.31.00.00 - Przesył energii elektrycznej 93.00.00.0 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium. Wadium w wysokości 2.500,- zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert czyli do dnia 22.06.2009r. do godz. 10.00. Wadium może być wniesione w pieniądzu; w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Oświęcimiu - nr rachunku: 32 8123 0000 0012 0001 2000 0100. Wadium mam być wniesione w taki sposób, aby przed terminem składania ofert, wadium znajdowało się na ww. rachunku. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, pokój nr 110, I piętro.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 PZP, 2) mają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, 3) wykonają zamówienie w terminie określonym w części I pkt 2 SIWZ 4) zaakceptują termin płatności faktury 14 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego. 5) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej i koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, 6) posiadają aktualną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczania energii elektrycznej wskazanego obiektu Zamawiającego, Ocena spełniania warunków, o których mowa w części III SIWZ zostanie dokonana w następujący sposób: 1. Zamawiający przyjmie, na podstawie złożonego oświadczenia przez Wykonawcę i dokumentów potwierdzających, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, a mianowicie: - oświadczenie zgodne z treścią załącznika nr 2 do SIWZ, - art. 22 ust. 1 pkt. 1 - ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w części VI B pkt. 6, 2. Warunki określone w części III pkt. 3 i 4 wykonawca potwierdzi odpowiednio w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Warunek określony w części III pkt 6 SIWZ, Wykonawca potwierdzi poprzez złożenie dokumentu o którym mowa w części VI B pkt 7 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OFERTA MUSI ZAWIERAĆ: 1. Wypełniony Formularz oferty wg załącznika nr 1. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 oraz art. 22 ust. 1 pkt 1-3 PZP wg załącznika nr 2. 3. W przypadku, gdy składający ofertę są wspólnikami spółki cywilnej do oferty należy dołączyć kserokopię umowy spółki. 4. Upoważnienie do sporządzenia i podpisania oferty, jeżeli ofertę podpisuje osoba upoważniona przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania firmy w sposób określony w akcie rejestrowym. 5. Wszelkie pełnomocnictwa udzielane w związku z występowaniem w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego muszą być złożone z ofertą i podpisane przez osoby mające prawo do reprezentacji wykonawcy. - Dokument udzielonego pełnomocnictwa w formie oryginału albo kopii potwierdzonej notarialnie, należy złożyć z ofertą. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Oświadczenie, że Wykonawca posiada zawartą umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczenia energii elektrycznej (dotyczy Wykonawców nie będących właścicielem sieci dystrybucyjnej). 8. Oświadczenie, iż sporządzona umowa będzie umową kompleksową obejmującą sprzedaż energii oraz świadczenie usługi przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej. 9. Dowód wniesienia wadium. 10. Koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu energią elektryczną wydane przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. 11. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 zm. Dz. U. z 2008 r. Nr 188, poz. 1155) wykonawca winien złożyć dokumenty, o których mowa w §2 cyt. rozporządzenia. 12. Wykaz części zamówienia, której wykonania Wykonawca powierzy Podwykonawcom. 13. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: - są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (np. wspólnicy spółki cywilnej oraz członkowie konsorcjum), - ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako pełnomocnik pozostałych (lider). 14. Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest do złożenia oświadczeń i dokumentów określonych w rozdz. VIB SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.oswiecim.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, Ip. pok. 110..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.