eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Dostawa trzech modułów kontenerowych o funkcji biurowo-socjalnej w ramach inwestycji p.n. Budowa doświadczalnej stacji tankowania pojazdów sprężonym gazem ziemnym (CNG) oraz stacji paliw gazu płynnego (LPG) przy ul. Legionów 220 w Toruniu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-10

Toruń: Dostawa trzech modułów kontenerowych o funkcji biurowo-socjalnej w ramach inwestycji p.n. Budowa doświadczalnej stacji tankowania pojazdów sprężonym gazem ziemnym (CNG) oraz stacji paliw gazu płynnego (LPG) przy ul. Legionów 220 w Toruniu
Numer ogłoszenia: 189238 - 2007; data zamieszczenia: 10.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biogaz Inwestor Sp. z o.o., ul. Grudziądzka 159, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6527229, fax 056 6527228.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biogaz.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa trzech modułów kontenerowych o funkcji biurowo-socjalnej w ramach inwestycji p.n. Budowa doświadczalnej stacji tankowania pojazdów sprężonym gazem ziemnym (CNG) oraz stacji paliw gazu płynnego (LPG) przy ul. Legionów 220 w Toruniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: - kontenery o powierzchni od 14,5 m2 do 17,0 m2 każdy (wysokość wewnętrzna pomieszczeń: 2,45 - 2,5 m, wys. zewnętrzna: do 2,95 m) - wymagany kolor ścian zewnętrznych: popiel - wymagany kolor ścian wewnętrznych: biały. Funkcje pomieszczeń kontenerowych: - kontener biurowy nr 1: obsługa stacji ze stanowiskiem kasowym - kontener biurowy nr 2: pomieszczenie kierownictwa stacji - kontener socjalny nr 3: pomieszczenie socjalne (szatnie dla pracowników) trzy załączniki graficzne: rzuty kontenerów ze wskazaniem rozmieszczenia otworów drzwiowych i okiennych oraz elementów instalacji elektrycznej - załączniki nr 1, 2, 3 mapa z lokalizacją kontenerów - załącznik nr 4 Wyposażenie kontenerów: Kontener biurowy nr 1 - drzwi zewnętrzne i wewnętrzne przeszklone do połowy koloru białego - 2 szt.; wyposażone w dwa zamki wielozastawkowe; jeden z zamków o zwiększonej odporności na sforsowanie; zamki potwierdzone atestem/certyfikatem lub świadectwem kwalifikacji jakości wydanym przez upoważnioną jednostkę - okna zewnętrzne z PCV jednokwaterowe rozwierano-uchylne koloru białego o wymiarach 120/120 cm ogółem - 6 szt., w tym: okno na stanowisku kasjerki o wymiarach 120/120 cm dzielone podawcze przesuwane poziomo umieszczone na wysokości: 90 cm od posadzki pomieszczenia - 1 szt; - okno wewnętrzne na stanowisku kasjerki z PCV koloru białego o wymiarach: 80/120 cm podawcze przesuwane pionowo, umieszczone na wysokości: 80 cm od posadzki pomieszczenia - instalacja elektryczna: - wewnętrzna instalacja kablowa - oświetlenie: lampy jarzeniowe 2x36 W - 4 szt. - gniazda wtykowe 2 x 230V - 5 szt. - instalacja grzewcza: piec akumulacyjny z wyłącznikiem pakietowym - 1 szt. - zabezpieczenie prądowe przy drzwiach wejściowych - wentylacja grawitacyjna poprzez kratki naścienne Kontener biurowy nr 2 - drzwi zewnętrzne przeszklone do połowy koloru białego - 1 szt.; wyposażone w dwa zamki wielozastawkowe; jeden z zamków o zwiększonej odporności na sforsowanie; zamki potwierdzone atestem/certyfikatem lub świadectwem kwalifikacji jakości wydanym przez upoważnioną jednostkę - okna zewnętrzne z PCV jednokwaterowe uchylne w części górnej koloru białego o wymiarach: 190/200 cm (na całej szerokości ściany pomieszczenia biurowego) - 3 szt. - instalacja elektryczna: - wewnętrzna instalacja kablowa - oświetlenie: lampy jarzeniowe 2x36 W - 3 szt. - gniazda wtykowe 2 x 230V - 3 szt. - instalacja grzewcza: piec akumulacyjny z wyłącznikiem pakietowym - 1 szt. - zabezpieczenie prądowe przy drzwiach wejściowych - wentylacja grawitacyjna poprzez kratki naścienne Kontener socjalny nr 3 - drzwi zewnętrzne stalowe ocieplane pełne koloru białego - 1 szt.; wyposażone w dwa zamki wielozastawkowe; jeden z zamków o zwiększonej odporności na sforsowanie; zamki potwierdzone atestem/certyfikatem lub świadectwem kwalifikacji jakości wydanym przez upoważnioną jednostkę - okno zewnętrzne z PCV jednokwaterowe rozwierano-uchylne koloru białego o wymiarach: 120/120 umieszczone na wysokości: 90 cm od posadzki pomieszczenia - 2 szt. - instalacja elektryczna: - wewnętrzna instalacja kablowa - oświetlenie: lampy jarzeniowe 2x36 W - 3 szt. - gniazda wtykowe 2 x 230V - 2 szt. - instalacja grzewcza: piec akumulacyjny z wyłącznikiem pakietowym - 1 szt. - zabezpieczenie prądowe przy drzwiach wejściowych - wentylacja grawitacyjna poprzez kratki naścienne Uwaga: podejście zewnętrzne zasilania elektrycznego po stronie zamawiającego. Wykonawca oprócz urządzeń elektrycznych wymienionych powyżej wykona skrzynkę przyłączeniową i zabezpieczenie prądowe w każdym kontenerze. Wykonawca załączy zwymiarowany rzut każdego kontenera oraz założenia techniczno - ilościowe dotyczące konstrukcji kontenerów, ścian zewnętrznych i działowych, stropodachu, drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, okien, podłóg i wyposażenia oraz przedstawi warunki udzielanej gwarancji na konstrukcję ścian, stropodachów i podłóg. Uwaga: zamawiający utwardzi podłoże pod kontenery. Wykonawca zapewni rozładunek kontenerów w miejscu lokalizacji przy ul. Legionów 220 w Toruniu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.11.11.00 - Budynki modułowe i przenośne Kod CPV wg słownika 2008: 44.21.11.00 - Budynki modułowe i przenośne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 2.500,- zł Wadium musi być wniesione przez wykonawcę przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru wykonawcy: - pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy 74124040091111000044843263 z dopiskiem: wadium - dostawa kontenerów (zamawiający przechowuje na rachunku bankowym); terminem wniesienia wadium w formie pieniężnej jest termin wpływu na konto zamawiającego - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnych - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia należy oryginał dokumentu złożyć jako depozyt w siedzibie zamawiającego przed terminem złożenia ofert, a kserokopię dołączyć do oferty. Wykonawca, który nie wniesie wadium w określonej wysokości zostanie wykluczony z postępowania. Zwrot wadium następuje na warunkach określonych w art. 46 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia b. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163) c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową minimum w wysokości: 100.000,- zł d. wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia na minimum: 100.000,- zł e. dysponują wykwalifikowaną kadrą, sprzętem niezbędnym do wykonania zadania oraz posiadają udokumentowane doświadczenie w realizacji zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia - zrealizowali jako główni wykonawcy co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia - należy przedłożyć referencje zamawiającego f. wnieśli wadium w wysokości: 2.500,- zł g. spełnią warunki niniejszej SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. formularz ofertowy b. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w treści odnoszącej się do przepisu art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163) c. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d. oświadczenie lub aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert e. informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (minimum: 100.000,- zł) - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert f. aktualna polisa potwierdzająca, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia na minimum: 100.000,- zł z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia; w przypadku gdy ubezpieczenie wygasa w trakcie trwania umowy wykonawca jest zobowiązany do złożenia dodatkowego oświadczenia, że przedłoży zamawiającemu nową polisę w dniu wygaśnięcia dotychczasowego ubezpieczenia g. wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane z należytą starannością (przynajmniej 3 referencje) h. zwymiarowany rzut każdego kontenera oraz założenia techniczno - ilościowe dotyczące konstrukcji kontenerów, ścian zewnętrznych i działowych, stropodachu, drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, okien, podłóg i wyposażenia i. atesty i świadectwa jakości na materiały z których wykonywane są moduły kontenerowe oraz ich wyposażenie j. warunki udzielanej gwarancji na konstrukcję ścian, stropodachów i podłóg kontenerów k. dowód wniesienia wadium l. oświadczenie z art. 230 Kodeksu spółek handlowych (dotyczy tylko wykonawców będących Spółką z o.o.) Dokumenty, o których mowa (poza oświadczeniami - wyłącznie oryginały), mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zastosowanie ma §2 Rozporządzenia Rady Ministrów z 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605). Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - art. 23 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163) ustanawiają pełnomocnika (Lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy i składają stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku wybrania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zamawiający będzie żądał przed zwarciem umowy w sprawie zamówienia, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają każdy z osobna dokumenty, o których mowa w pkt 5 ppkt b, c, d. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt 4 ppkt c, d, e, rozpatrywane będą łącznie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biogaz.torun.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.biogaz.torun.pl; na wniosek wykonawcy zamawiający w terminie 5 dni przekazuje SIWZ; cena wydruku SIWZ wynosi 10 zł + 22% VAT.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2007 godzina 10:00, miejsce: siedziba Biogaz Inwestor Sp. z o.o., 87-100 Toruń, ul. Grudziądzka 159 pok. 211.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.